Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали

Мнениеот stypkata » Сря 25 юли 2018 18:36


Здравейте.Като дам на контакт се чува равномерен тракащ звук от областта на релетата.С пипане установих,че тракането идва от реле 167 (бензинова помпа).Пробвах с друго реле,но без резултат.Стартера завърта двигателя.Благодаря ако някой помогне.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали

Мнениеот Iezekil » Сря 25 юли 2018 19:47


Провери хвърля ли бензин,като извадиш маркуча към дюзите и дадеш контакт.Това реле се командва от ЕКУ,когато получи сигнал от Хол датчика/искра/.На по-старите модели всъщност се командва от друго реле-30.Та провери за бензин и искра най-напред.


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали

Мнениеот stypkata » Чет 26 юли 2018 6:33


Пробвах.За около 10 секунди напълни 0.5л бензин.Сега търся човек да върти ключа за да видя дали има искра на свещите.Какви са симптомите за дефектирал датчик на Хол? Възможно ли е да е от него и да търся ли друго делко ? До колкото знам този датчик само не може да се смени а се сменя цялото делко или греша?Не мога и диагностика да му направя,защото лаптопа ми е без батерия .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали

Мнениеот radotom » Чет 26 юли 2018 7:51


При подаване на контакт помпата работи 5 сек и спира.
Според мен секундите са по-малко - около 3-4, но не съм мерил време специално.
За да заработи наново помпата, контролера трябва да получи импулси от Хол-датчика в делкото. Като завъртиш на стартер - получават се и импулсите и той цъква наново релето.
Та ако в твоя случай си получил тоя половин литър бензин при въртене на стартер - вероятно хол-датчика работи


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали

Мнениеот stypkata » Чет 26 юли 2018 9:19


Когато вадех централния кабел да проверя за искра забелязах,че задната щипка на капачката на делкото се е откачила и капачката е хлабата .Странно как се е откачила.Може би не съм я щракнал добре последния път.След щракването колата си запали нормално.Благодаря и дано темата ми е полезна на някого.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта