Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали
Здравейте.Като дам на контакт се чува равномерен тракащ звук от областта на релетата.С пипане установих,че тракането идва от реле 167 (бензинова помпа).Пробвах с друго реле,но без резултат.Стартера завърта двигателя.Благодаря ако някой помогне.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали
Провери хвърля ли бензин,като извадиш маркуча към дюзите и дадеш контакт.Това реле се командва от ЕКУ,когато получи сигнал от Хол датчика/искра/.На по-старите модели всъщност се командва от друго реле-30.Та провери за бензин и искра най-напред.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали
Пробвах.За около 10 секунди напълни 0.5л бензин.Сега търся човек да върти ключа за да видя дали има искра на свещите.Какви са симптомите за дефектирал датчик на Хол? Възможно ли е да е от него и да търся ли друго делко ? До колкото знам този датчик само не може да се смени а се сменя цялото делко или греша?Не мога и диагностика да му направя,защото лаптопа ми е без батерия .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали
При подаване на контакт помпата работи 5 сек и спира.
Според мен секундите са по-малко - около 3-4, но не съм мерил време специално.
За да заработи наново помпата, контролера трябва да получи импулси от Хол-датчика в делкото. Като завъртиш на стартер - получават се и импулсите и той цъква наново релето.
Та ако в твоя случай си получил тоя половин литър бензин при въртене на стартер - вероятно хол-датчика работи
Според мен секундите са по-малко - около 3-4, но не съм мерил време специално.
За да заработи наново помпата, контролера трябва да получи импулси от Хол-датчика в делкото. Като завъртиш на стартер - получават се и импулсите и той цъква наново релето.
Та ако в твоя случай си получил тоя половин литър бензин при въртене на стартер - вероятно хол-датчика работи
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. 96г Не пали
Когато вадех централния кабел да проверя за искра забелязах,че задната щипка на капачката на делкото се е откачила и капачката е хлабата .Странно как се е откачила.Може би не съм я щракнал добре последния път.След щракването колата си запали нормално.Благодаря и дано темата ми е полезна на някого.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта