Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
Тръгна ли да сменям скорост на около 5.5 - 6 к оборота при натискане на съединител мотора остава на 5000 оборота докато не вкарам нова скорост или не натисна по силно педала на газта... странен е проблема и е от скоро да спомена че не съм с оригинален досел вдо а някакъв на engitech мисля че беше. Оставих го 30 секунди след като натисна съеденителя и продължаваше да стои на 5к рпм докато не направя нещо. Дросела е на година и половина - 2, купвуван чисто нов. Ако някой има идей за какво да гледам че нямам време да ходя по сервизи ще съм му много благодарен.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
Имаш ли дросел за пробване?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
сменяй предавките на поне 8000 об/мин.
Виж къде ти е макс. въртящ момент и там сменяй предавките.
Да не си кислиш ,че като сменяш предавките на 5,5-6к об/мин повече върви Голчо ? Нито върви повече, нито харчи по-малко- напротив става ламя.
С този стил на превключване следващата ти тема ще е Голчо блокира. и подобна.
На АКЛ адаптация на др. клапа след почистване е отврат. Влияние оказва и клапана на хидравликата.
Виж къде ти е макс. въртящ момент и там сменяй предавките.
Да не си кислиш ,че като сменяш предавките на 5,5-6к об/мин повече върви Голчо ? Нито върви повече, нито харчи по-малко- напротив става ламя.
С този стил на превключване следващата ти тема ще е Голчо блокира. и подобна.
На АКЛ адаптация на др. клапа след почистване е отврат. Влияние оказва и клапана на хидравликата.
Re: Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
Колега знам че си редовен във форума и помагаш, но не съм питал кога да превключвам скорости ако можеше на 8к на 8 но е до 6200...ясно е кога идва най-много тяга, но въпроса е да не се губи тази тяга при смяната на по висока предавка а като блокира се прави и наново, правен е вече веднъж и имам вяра в мотора. Както и да е проблема си остава и на свободна, въпроса е дали проблема е в дросела или някъде другаде днес ми се наложи на 2 пъти да гася мотора да свали оборотите като го развъртя на свободна.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
Проблема според мен ти е в самия дросел.Пробвай на изключен мотор да завъртиш на ръка дроселовата клапа и виж дали някъде задържа,може проблема да е механичен.Другото е самото моторче дето я мести да задържа.
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
SNikolov4 написа:Тръгна ли да сменям скорост на около 5.5 - 6 к оборота при натискане на съединител мотора остава на 5000 оборота докато не вкарам нова скорост или не натисна по силно педала на газта... странен е проблема и е от скоро да спомена че не съм с оригинален досел вдо а някакъв на engitech мисля че беше. Оставих го 30 секунди след като натисна съеденителя и продължаваше да стои на 5к рпм докато не направя нещо. Дросела е на година и половина - 2, купвуван чисто нов. Ако някой има идей за какво да гледам че нямам време да ходя по сервизи ще съм му много благодарен.
Като взех моя едно време, от 4-та към 5-та, ми връщаше газта буквално, нов дросел се оказа и всичко прикючи с проблема. Интересното е, че я карах 10 години и още един път сменях дросел :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
SNikolov4 написа:Колега знам че си редовен във форума и помагаш, но не съм питал кога да превключвам скорости ако можеше на 8к на 8 но е до 6200...ясно е кога идва най-много тяга,
Извинявам се със закъснение за остротата. Но много се дразня с издевателсва към двигателя. В случая нито е за дръпки или рали. Съвет пази си двигателя.
Проблема е около др. клапа или жилото. Огледай жилото за пречупване , стесняване в края към дроселоварта клапа, скобата за закрепване. Свали възд. ф-р и огледай дали капата се затваря докрая или запъва .Възможно е да има износена ос или отворите в дроселовата клапа за остта и там да заклинва.
Огледй и пружината за връшане за счупване. Педала за газта да не то задържа ? По-високи обороти около тези на ПХ и колебание може да са от клапана на хидравликата.
Тествай за записани грешки.
Пиши подробности.
П.П. Много съм натоварен с болен и повече влизам в форума преди обяд.Вечер съм почти труп. /днес е изключение/
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
Да ви кажа един колега на видима възраст не повече от 20 г. нещо се оплака че сеата му 1,4 16в нещо много му харчело масло , някъде от порядъка на литър за 1000 км. Питах го за стила му на каране и той каза че превключвал предавките някъде в червеното на оборотомера . Попитах го защо , а той ми отговри че така пишело в книжката " максимална мощност при 5,5 6000 об. /мин. та те така те . Аз се чудех защо половин година търсех кола за жената , няма да ви казвам за какви бангий става въпрос , и накрая взех нов внос от италия. Значи по мърлячи сме от тех да знаете .
Re: Проблем с обороти Golf 4 1.6 AKL
Не издевателствам в-у мотора . Проблема стана и на около 3.5 - 4к оборота, гледах почити всичко и накрая просто смених дросела със стария ми и за сега карам така и всичко е наред.. Истината е в оригинала ама и цената никак не е малко за съжаление. Дори отворих дросела вътре да видя дали нещо по пистите не задържа чистих го, но разлика нямаше. Грешка не ми даваше нито нищо, така че един съвет от мен за всеки които му предстои смяна на дросел - или оригинален нов или оригинален 2ра ръка в краен случай.. моят на engitech издържа точно година и половина а беше около 250 лева с отстъпките..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 94 госта