Здравейте, искам да попитам нужна ли е адаптация на дроселовата клапа след като е била деминтирана, защото колата когато не е палена 10 11 часа и повече не иска да запали, случвало се е на 3 4 път да запали.
Колата е Голф 4, AGZ.
Оборотите не се колебаят и сякаш, когато се опитва да запали не успява добре да "развърти" за да запали!
Може ли някой компетентен да каже какъв може да е проблема
Благодаря Ви!
Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Причините може да са няколко, доста е писано за проблема:
1 температурен датчик
2 пропуск във всмукателния тракт (често прословутите О пръстени на всмукятелния колектор и/или картерна вентилация)
3 бензинова помпа и/или регулиращ клапан
4 ако има газова може да прави мизерии
Мже и да е нещо друго но първо провери тези
1 температурен датчик
2 пропуск във всмукателния тракт (често прословутите О пръстени на всмукятелния колектор и/или картерна вентилация)
3 бензинова помпа и/или регулиращ клапан
4 ако има газова може да прави мизерии
Мже и да е нещо друго но първо провери тези
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Втора и трета позиция я изключваме, без регулиращия клапан, той за какво е? С газово е.
Температурния датчик, какво за него?
Температурния датчик, какво за него?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Можеш да изключиш бензиновата помпа, само ако си я сменял скоро . Температурния датчик на охладителната течност го провери с някаква диагностика, каквато имаш, дали дава коректни стоиности сутрин преди да запалиш - трябва да показва подобни стойности като околната температура и датчика за входящ въздух.
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
и сякаш, когато се опитва да запали не успява добре да "развърти" за да запали!
Възможни причини:
1.Акумулатор е пътник-твърде малък капацитет(на зима ще си проличи много ясно ако е това).Все пак опитай да го заредиш 5-6 часа с 10% от капацитета,т.е. със 7А .
2.Масло с много голям вискозитет(прекалено гъсто).Нормалното е 5W30,а не 15W50.
3.Износена бронзова втулка на стартера(по-точно бендикса)-тази,която е набита в скоростната кутия.
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
apolon написа:и сякаш, когато се опитва да запали не успява добре да "развърти" за да запали!
Възможни причини:
1.Акумулатор е пътник-твърде малък капацитет(на зима ще си проличи много ясно ако е това).Все пак опитай да го заредиш 5-6 часа с 10% от капацитета,т.е. със 7А .
2.Масло с много голям вискозитет(прекалено гъсто).Нормалното е 5W30,а не 15W50.
3.Износена бронзова втулка на стартера(по-точно бендикса)-тази,която е набита в скоростната кутия.
1. По принцип съм го зареждал на 3А. Не е ли много 7А? Но ако е от акумулатора, защото на следващия път ще "развърта", или пали или не пали или аз нещо ,
греша?
2. Маслото ми е правилно подбрано - 5W40.
3. За втулката на стартера как може да се провери дали е от нея?
Благодаря за вниманието!
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
За втулката на стартера как може да се провери дали е от нея?
Забрави за този вариант.Не може да се провери без да се снеме кутията.Причината може и да е в стартера.Ходи на майстор!
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Ако е в стартера не трябва ли изобщо да не пали? Благодаря!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Със сигурност не е от дросел клапата!
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
freelancer написа:Със сигурност не е от дросел клапата!
Въпроса е и "майсторите" не могат да кажат от какво е!
Тези дни ще сложа 100 октанов да пробвам дали не е от бензина и след това, ако не стане ще заредя акумулатора....
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Повтарям отчасти пост № 2: тем. датчик, уплътнения на колектора, пикаеща дюза (газова, бензинова), проблем с мембраните.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Темп. датчик и датчик колянов вал се виждат на диагностика, температурния показва градуси, може да се видят, другият го записва, като грешка.
Уплътнения, едва ли, там пали и гасне, докато спре да гасне, с повечко газ няма проблеми. Определено прилича на нещо по горивото, само бензин е, доколкото разбрах.
Регулатор налягане на горивото? Налягане на горивото мерено ли е, бензинова помпа? Дюзите могат да се проверят дали пикаят, може да се извадят.
На регулатора се гледа дали има бензин в тръбичката на вакуума.
Тези мембрани, какво представляват? Ако смуче въздух, пали и гасне, докато заработи с повече газ, ама липсата на гориво нищо не може да го замени.
Провери си акумулатора с мултицет, струва 10-тина лева, и се мери лесно, не трябва напрежението да ти пада при палене под 11 в, на мен при заминал акумулатор ми падаше на 7 волта, иначе акумулатора май показваше около 12,2 волта, не помня вече. Ако нямаш ток в акумулатора се нулира брояча на километрите, дисплея и при палене се чува едно тракане, като от ролетка и се нулира брояча, такъв е ефекта и не може да завърти.
Върти ли въобще?
Уплътнения, едва ли, там пали и гасне, докато спре да гасне, с повечко газ няма проблеми. Определено прилича на нещо по горивото, само бензин е, доколкото разбрах.
Регулатор налягане на горивото? Налягане на горивото мерено ли е, бензинова помпа? Дюзите могат да се проверят дали пикаят, може да се извадят.
На регулатора се гледа дали има бензин в тръбичката на вакуума.
Тези мембрани, какво представляват? Ако смуче въздух, пали и гасне, докато заработи с повече газ, ама липсата на гориво нищо не може да го замени.
Провери си акумулатора с мултицет, струва 10-тина лева, и се мери лесно, не трябва напрежението да ти пада при палене под 11 в, на мен при заминал акумулатор ми падаше на 7 волта, иначе акумулатора май показваше около 12,2 волта, не помня вече. Ако нямаш ток в акумулатора се нулира брояча на километрите, дисплея и при палене се чува едно тракане, като от ролетка и се нулира брояча, такъв е ефекта и не може да завърти.
Върти ли въобще?
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Върти при следващо завъртане било то 2 3 се е случвало според мен да не иска да развърти стартера, но при следващото вече развърта нормално и "пали".
Ще я карам пак на сервиз да видя какво ще стане! Благодаря!
Ще я карам пак на сервиз да видя какво ще стане! Благодаря!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Виж си стартера, бендикса. Мисля, че проблема ти е в стартера.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?
Кабелите към стартера от акумулатора също може да си провериш за лоши или разхлабени връзки.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 264 госта