Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот INJENERA1 » Вто 21 авг 2018 13:01


Здравейте, искам да попитам нужна ли е адаптация на дроселовата клапа след като е била деминтирана, защото колата когато не е палена 10 11 часа и повече не иска да запали, случвало се е на 3 4 път да запали.

Колата е Голф 4, AGZ.

Оборотите не се колебаят и сякаш, когато се опитва да запали не успява добре да "развърти" за да запали!

Може ли някой компетентен да каже какъв може да е проблема :question :confused

Благодаря Ви!




Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот KBK » Вто 21 авг 2018 17:15


Причините може да са няколко, доста е писано за проблема:
1 температурен датчик
2 пропуск във всмукателния тракт (често прословутите О пръстени на всмукятелния колектор и/или картерна вентилация)
3 бензинова помпа и/или регулиращ клапан
4 ако има газова може да прави мизерии
Мже и да е нещо друго но първо провери тези :biggrin


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот INJENERA1 » Сря 22 авг 2018 6:47


Втора и трета позиция я изключваме, без регулиращия клапан, той за какво е? С газово е.
Температурния датчик, какво за него?


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот KBK » Сря 22 авг 2018 8:21


Можеш да изключиш бензиновата помпа, само ако си я сменял скоро :mhihi. Температурния датчик на охладителната течност го провери с някаква диагностика, каквато имаш, дали дава коректни стоиности сутрин преди да запалиш - трябва да показва подобни стойности като околната температура и датчика за входящ въздух.


apolon
Мнения: 856
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот apolon » Сря 22 авг 2018 22:40


и сякаш, когато се опитва да запали не успява добре да "развърти" за да запали!

Възможни причини:
1.Акумулатор е пътник-твърде малък капацитет(на зима ще си проличи много ясно ако е това).Все пак опитай да го заредиш 5-6 часа с 10% от капацитета,т.е. със 7А .
2.Масло с много голям вискозитет(прекалено гъсто).Нормалното е 5W30,а не 15W50.
3.Износена бронзова втулка на стартера(по-точно бендикса)-тази,която е набита в скоростната кутия.


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот INJENERA1 » Чет 23 авг 2018 6:49


apolon написа:
и сякаш, когато се опитва да запали не успява добре да "развърти" за да запали!

Възможни причини:
1.Акумулатор е пътник-твърде малък капацитет(на зима ще си проличи много ясно ако е това).Все пак опитай да го заредиш 5-6 часа с 10% от капацитета,т.е. със 7А .
2.Масло с много голям вискозитет(прекалено гъсто).Нормалното е 5W30,а не 15W50.
3.Износена бронзова втулка на стартера(по-точно бендикса)-тази,която е набита в скоростната кутия.


1. По принцип съм го зареждал на 3А. Не е ли много 7А? Но ако е от акумулатора, защото на следващия път ще "развърта", или пали или не пали или аз нещо ,
греша?
2. Маслото ми е правилно подбрано - 5W40.
3. За втулката на стартера как може да се провери дали е от нея?

Благодаря за вниманието!


apolon
Мнения: 856
Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
Автомобил: BORA 1.6 16V
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Razgrad

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот apolon » Чет 23 авг 2018 7:17


За втулката на стартера как може да се провери дали е от нея?

Забрави за този вариант.Не може да се провери без да се снеме кутията.Причината може и да е в стартера.Ходи на майстор!


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот INJENERA1 » Чет 23 авг 2018 7:51


Ако е в стартера не трябва ли изобщо да не пали? Благодаря!


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот freelancer » Чет 23 авг 2018 8:15


Със сигурност не е от дросел клапата!


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот INJENERA1 » Чет 23 авг 2018 8:22


freelancer написа:Със сигурност не е от дросел клапата!


Въпроса е и "майсторите" не могат да кажат от какво е! :confused

Тези дни ще сложа 100 октанов да пробвам дали не е от бензина и след това, ако не стане ще заредя акумулатора.... :banghead


vandu
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 30 юни 2014 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот vandu » Чет 23 авг 2018 15:23


Повтарям отчасти пост № 2: тем. датчик, уплътнения на колектора, пикаеща дюза (газова, бензинова), проблем с мембраните.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот freelancer » Съб 25 авг 2018 22:48


Темп. датчик и датчик колянов вал се виждат на диагностика, температурния показва градуси, може да се видят, другият го записва, като грешка.
Уплътнения, едва ли, там пали и гасне, докато спре да гасне, с повечко газ няма проблеми. Определено прилича на нещо по горивото, само бензин е, доколкото разбрах.
Регулатор налягане на горивото? Налягане на горивото мерено ли е, бензинова помпа? Дюзите могат да се проверят дали пикаят, може да се извадят.
На регулатора се гледа дали има бензин в тръбичката на вакуума.
Тези мембрани, какво представляват? Ако смуче въздух, пали и гасне, докато заработи с повече газ, ама липсата на гориво нищо не може да го замени.
Провери си акумулатора с мултицет, струва 10-тина лева, и се мери лесно, не трябва напрежението да ти пада при палене под 11 в, на мен при заминал акумулатор ми падаше на 7 волта, иначе акумулатора май показваше около 12,2 волта, не помня вече. Ако нямаш ток в акумулатора се нулира брояча на километрите, дисплея и при палене се чува едно тракане, като от ролетка и се нулира брояча, такъв е ефекта и не може да завърти.
Върти ли въобще?


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот INJENERA1 » Пон 27 авг 2018 6:43


Върти при следващо завъртане било то 2 3 се е случвало според мен да не иска да развърти стартера, но при следващото вече развърта нормално и "пали".

Ще я карам пак на сервиз да видя какво ще стане! Благодаря!


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот freelancer » Пон 27 авг 2018 9:05


Виж си стартера, бендикса. :c020 Мисля, че проблема ти е в стартера.


transform
Мнения: 227
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: Нужна ли е адаптация на дросела на Голф 4?

Мнениеот transform » Пон 27 авг 2018 13:49


Кабелите към стартера от акумулатора също може да си провериш за лоши или разхлабени връзки.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта