Здравейте съфорумци.
Притежавам горепосочения автомобил. На същия е инсталирана газова уредба. От едно известно време след престой паленето на бензин е мн. трудно. на газ няма проблем. Смених температурен датчик - резултат 0. Пали след около 10-15 оборота на двигателя. Преди палеше на четвърт. Иначе след като е запаля на газ и превключа на бензин, колата си върви нормално. Ако е загася и запаля скоро ... няма проблем, ако престои ... умира.
Къде е предполагаемия проблем. Благодаря на всички отговорили предварително.
Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
Спри газта от бутилката. Може клапана на изпарителя да изпуска и да ти дави колата.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
Проблема се крие някъде другаде. Откачал съм газта за ден-два и е пак същото.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
Какво значи "откачал" съм?
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
stefan4o написа:Какво значи "откачал" съм?
Спирал съм газта от бутилката и съм отвивал газовата тръба от изпарителя и бутилката /смяна на тръбата/,
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
бензинова помпа и т/н/
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
lubo_Y10 написа:бензинова помпа и т/н/
+ канистър или напукани маркучи към и след него.. Бензинов ф-р сменян ли е някога и маркучите към него как са ?
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
kris11 написа:lubo_Y10 написа:бензинова помпа и т/н/
+ канистър или напукани маркучи към и след него.. Бензинов ф-р сменян ли е някога и маркучите към него как са ?
Колега, първото нещо което смених беше горивният филтър. Иначе не съм мерил налягането на помпата, но като е карам на бензин колата си набира и върви нормално. Маркучите в двигателния отсег са сменени.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно пали след престой - голф, 1.6, 75 к.с. моноинжекцион.
Тръбата от бутилката не отива до изпарителя директно,така че пробвай да спреш газта,да изгориш останалото по тръбите и виж има ли подобрение в паленето.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dmw1606 и 84 госта