Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Angel_
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
Автомобил: Golf mk5
Двигател: 1.6i BSE
Местоположение: Пловдив

Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене

Мнениеот Angel_ » Чет 13 сеп 2018 22:13


Здравейте колеги,
Колата е голф 5 1.6 102 к.с. с газова уредба.
Проблема е следния:
След първо запалване на колата, при подаване на газ, двигателя не може да се изфорсира. Получава се едно глъхнене. При потегляне колата тръгва на подскоци и се чува препукване в гърнето (и след като мине 1500-1600 оборота започва да върви все едно всичко е наред, но след смяна на скорост и падане на оборотите пак започва едно чудене да набира или да спира и така до 1500-1600 оборота). Времето сега е топло и след минута две прехвърля на газ и колата върви нормално без проблеми (набира още от ниските обороти). Този проблем го прави само след като я запаля и докато премине на газ.
От време на време ми записва следните грешки:
16500 engine coolant temp. Sensor (g62)
16555 fuel trim; bank 1
Ще съм благодарен, ако ме насочите къде да търся проблема или към кой да се обърна за помощ в Пловдив.




nikname
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
Автомобил: vw golf mk5 2006
Двигател: 1_6i BSE
Местоположение: София

Re: Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене

Мнениеот nikname » Чет 13 сеп 2018 22:22


Явно този датчик е дал фира,ето къде се намира https://www.drive2.ru/l/4969874/
За другата грешка мисля трябва да се замери налягането което идва до инжекторите,може да е проблем и в бензиновата помпа.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 14 сеп 2018 19:42


Другата грешка е за бедна смес.
Виж показанията на ламбда сондата.


Потребителски аватар
Angel_
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
Автомобил: Golf mk5
Двигател: 1.6i BSE
Местоположение: Пловдив

Re: Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене

Мнениеот Angel_ » Нед 16 сеп 2018 21:29


Днес смених температурния датчик с нов оригинален (95лв :death ) и ми направи впечатление, че със стария и с новия поведението на колата е едно и също... А именно като запалих и поработи малко на място гледах в живите данни стигна до 60 градуса и загасих. Веднага дадох на контакт и отиде на 90 градуса. Запалих и пада на 60. Покарах из града и загасих. Колата постоя 5 минути и тръгнах пак, като този път с паленето се включиха и перките и не спряха докато не изгасих. След изгасяне и даване на контакт не тръгнаха отново. Като сменях датчика ми направи впечатление, че явно за газовата се взима сигнал от този датчик, но само от единия от кабелите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 174 госта