Здравейте колеги,
Колата е голф 5 1.6 102 к.с. с газова уредба.
Проблема е следния:
След първо запалване на колата, при подаване на газ, двигателя не може да се изфорсира. Получава се едно глъхнене. При потегляне колата тръгва на подскоци и се чува препукване в гърнето (и след като мине 1500-1600 оборота започва да върви все едно всичко е наред, но след смяна на скорост и падане на оборотите пак започва едно чудене да набира или да спира и така до 1500-1600 оборота). Времето сега е топло и след минута две прехвърля на газ и колата върви нормално без проблеми (набира още от ниските обороти). Този проблем го прави само след като я запаля и докато премине на газ.
От време на време ми записва следните грешки:
16500 engine coolant temp. Sensor (g62)
16555 fuel trim; bank 1
Ще съм благодарен, ако ме насочите къде да търся проблема или към кой да се обърна за помощ в Пловдив.
Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене
Явно този датчик е дал фира,ето къде се намира https://www.drive2.ru/l/4969874/
За другата грешка мисля трябва да се замери налягането което идва до инжекторите,може да е проблем и в бензиновата помпа.
За другата грешка мисля трябва да се замери налягането което идва до инжекторите,може да е проблем и в бензиновата помпа.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене
Другата грешка е за бедна смес.
Виж показанията на ламбда сондата.
Виж показанията на ламбда сондата.
- Angel_
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
- Автомобил: Golf mk5
- Двигател: 1.6i BSE
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf mk5 1.6i BSE 2006г. - Проблем с изфорсиране след първоначално палене
Днес смених температурния датчик с нов оригинален (95лв ) и ми направи впечатление, че със стария и с новия поведението на колата е едно и също... А именно като запалих и поработи малко на място гледах в живите данни стигна до 60 градуса и загасих. Веднага дадох на контакт и отиде на 90 градуса. Запалих и пада на 60. Покарах из града и загасих. Колата постоя 5 минути и тръгнах пак, като този път с паленето се включиха и перките и не спряха докато не изгасих. След изгасяне и даване на контакт не тръгнаха отново. Като сменях датчика ми направи впечатление, че явно за газовата се взима сигнал от този датчик, но само от единия от кабелите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 174 госта