Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
Здравейте колеги имам нужда от помощ.Колата е голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU.Проблема е от скоро , като работи на празен ход сама си вдига оборотите до 1100 и при леко натискане на газта пак падат до нормалните , а понякога и без да я пипам след което пак се вдигат.Прави го само на бензин.Имам и видео , но не знам как да го кача.Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен.
Re: Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
Добре обоснови се като казваш надали. Защо спамиш след като нищо помагащо на колегата не казваш ???? Трупаш мнения само...
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
Ти автобиография във второ лице ли си правиш???
Да се обоснова ли?Ако проблема беше в самото стъпково,то щеше да прави номера и на газ.Стъпковото е инструмент в ръцете на ЕКУто,и индиректно се влияе от доста неща,като например ТПС,ламбда сонда,температурен датчик,някои биха казали и датчик т.вх.в...Та щом говорим за кола с ГУ,редно е първо да подадем информация на макс,например има ли ресет ЕКУто,ламбда емулатор,пробвано ли е да се изчисти и т.н. и т.н.,защото както знаем,при работа на газ се трупат грешки,които оказват влияние най-вече на оборотите при минаване на бензин.Някак щом е проблема само на едното гориво,не можем да набеждаме нещо,което работи нормално на другото гориво.Да,може да е нещо по веригата,която изброих,но едва ли е крайния изпълнител,в случая степ мотор.
А другия път,когато ръсиш мозък,обоснови се ти.Аз ако исках мнения да трупам,ще използвам за спам петъчните теми,в които не влизам...
Да се обоснова ли?Ако проблема беше в самото стъпково,то щеше да прави номера и на газ.Стъпковото е инструмент в ръцете на ЕКУто,и индиректно се влияе от доста неща,като например ТПС,ламбда сонда,температурен датчик,някои биха казали и датчик т.вх.в...Та щом говорим за кола с ГУ,редно е първо да подадем информация на макс,например има ли ресет ЕКУто,ламбда емулатор,пробвано ли е да се изчисти и т.н. и т.н.,защото както знаем,при работа на газ се трупат грешки,които оказват влияние най-вече на оборотите при минаване на бензин.Някак щом е проблема само на едното гориво,не можем да набеждаме нещо,което работи нормално на другото гориво.Да,може да е нещо по веригата,която изброих,но едва ли е крайния изпълнител,в случая степ мотор.
А другия път,когато ръсиш мозък,обоснови се ти.Аз ако исках мнения да трупам,ще използвам за спам петъчните теми,в които не влизам...
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
има реле , което чисти грешките.Казаха ми , че проблема най-вероятно е в TPS-а.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
Може,понеже пистите на ТПС се изтриват с времето и ЕКУто почва да губи дросела,което кара степ мотора да го търси.Има доста теми как елементарно се проверява ТПС с обикновен мултицет,също е писано и как се адаптира.Търси за 1,8 моно в темите,направи си проверката и ще разбереш..Лекува се със смяна на ТПС-а или на цялото моно,зависи от офертата.Но както казах,първо се замерва.А и ако се кара основно на газ,не е фактор докато не почне да се проявява и там.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
Ако става с мултицет ще го проверя да съм сигурен.Гледах онлайн ТПС струва около 100 лева чисто нов , ако е от него ще се купува нов. Мерси за информацията колега :)
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
За тия пари бих взел 2 окомплектовани монота втора ръка,понеже във времето я дюза,я моторче ще потрябва...Вв всеки случай не пречи да се пробва първо със втора употреба.И внимавай,когато сваляш,слагаш и наместваш само ТПС,да не прецакаш четците на дросела,че са доста финни.Тогава пак ще се наложи да търсиш цяло моно.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.6 моно 75к.с. ABU проблеми с оборотите
Колеги проблема не е от ТПС
Смених дросела заедно с нов тпс , тампона под моното.Пробвах се да настроя новия тпс(четох една тема по въпроса , но не можах да го докарам до 0,19-0,2V моя седи на 0,17) Сега не пали както преди , трябва да повърти малко , няма го първоначалното изфорсиране при студено палене и след подаване на газ оборотите падат повече от колкото трябва и след това се вдигат.
Смених дросела заедно с нов тпс , тампона под моното.Пробвах се да настроя новия тпс(четох една тема по въпроса , но не можах да го докарам до 0,19-0,2V моя седи на 0,17) Сега не пали както преди , трябва да повърти малко , няма го първоначалното изфорсиране при студено палене и след подаване на газ оборотите падат повече от колкото трябва и след това се вдигат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта