Имам горепосочената кола от 100хил км преди 30к се появи проблем със паленето сутрин когато е студена
Сменени бобини свещи горивен регулатор филтър бензин, чистене дюзи, смяна на окабеляване бобини,обслужване стартер, мерене налягане на помпа и няколко диагностики и два пъти оставена в сервиз единия път за две седмици без намиране на конкретния проблем с палене. Докато един ден колата не светна EPC и грешка 0321 и0322. Чистене на грешки и всичко е ок. Два дена след това колата умря без опция за чистене, съответно пътна помощ и смяна на детонационен датчик.
От тогава над 20паления сутрин колата пали от първи път и за сега проблема е решен.
Пиша всичко това защото намерих доста теми по въпроса но със подобни симптоми и развой не
Благодаря на сервизите че направиха всичко възможно и че бяха честни със мен.
Дано темата да е полезна
Бора 1.8т AUM трудно палене студен мотор
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Бора 1.8т AUM трудно палене студен мотор
Полезно е,че споделяш опита,макар и горчив.
- jordan17772
- Мнения: 670
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Бора 1.8т AUM трудно палене студен мотор
Първото палене трудно. Ами при второто въртене палеше ли от раз, все едно няма проблеми?
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
- Автомобил: Бора
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Бора 1.8т AUM трудно палене студен мотор
Постепенно и второто палене беше проблем, по някога натисках малко педала на газта и тогава въртя и палеше по добре
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта