Здравейте колеги. Днес разглобих колата за смяна на маншон на вътрешното каре.В процеса на работа установих че спирачният диск от вътрешната страна е неравномерно износен, някой имал ли е такъв проблем и каква може да е причината?Другото което ми се случи вчера, както си карах ми светна лампата за водата. Спрях веднага погледнах температурата 130 градуса. Отварям капака перката не работи, пипам маркуча не е чак толкова топъл,вода има и реших че е датчика до термостата. Сменях го преди година, защото пак имаше проблем с отчитането на температурата, но след като сложих новия ми се струва че мотора е леко неспокоен, в смисъл че работи неравномерно. Та въпроса ми е от къде и какъв датчик да си взема за да е всичко наред.
П. П. Със сегашния датчик когато перката се включва температурата е на 80 градуса. Благодаря предварително на всички.
Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Последна промяна от Бай Кольо на Нед 21 окт 2018 13:18, променено общо 1 път.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
А проблем със спирането имаш ли? В какво се изразява неравномерността?
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Качих снима. Не нямам проблем със спирането, нито тресе нито нищо.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Като гледам как е износен спирачния диск отвътре си за нови 2 броя.
Сигурно накладките са си заминали, пусни една снимка на тях ако може!
Сигурно накладките са си заминали, пусни една снимка на тях ако може!
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Не ги снимах защото ми изглеждат наред
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Може би водачи на апарата? Вадиш, чистиш, мажеш силиконова грес/свинска мас и сглобяваш.
Датчика е с 4 извода нали? Ако да - освен за таблото праща сигнал и към компа, щом на 80гр ти се пуска перката е много възможно да не работи коректно, от където и мотора да не работи коректно.
Датчика е с 4 извода нали? Ако да - освен за таблото праща сигнал и към компа, щом на 80гр ти се пуска перката е много възможно да не работи коректно, от където и мотора да не работи коректно.
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Да с 4 пина е.Новите датчици не работят както трябва, дали ще е добре да си взема втора употреба от същия двигател. А шуплите по диска от какво може да са?За дисковете се колебая между тези
и тези
и тези
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Водачите ти не се движат както трябва. Свали водачите и ги виж как са. Ако се наложи купуваш нови. Маншони също за водачите нови. Изчисти хубаво с парцал и отвертка вътре където влизат водачите. Мажеш с грес, слагаш маншона във водача и го вкарваш в супорта. Гледай добре да си легнат маншоните в отворите. Смени и болтовете на водачите. По принцип идват комплект с накладките. Задължително НОВИ накладки и дискове, тия ги хвърляш.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
На 1.4 ABD водачите на предните апарати са гумен тампон с тефлонова люспа върте в него, който се плъзга по хромирана втулка. Не знам дали въобще има ремонтен комплект за това нещо.
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Ето ги водачите на мен ми изглеждат добре. Ето и ремонтен комплект.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Те тея втулки изглеждат добре. Но гумените втулки как са? Вътре в тях има тефлонови люспи. Те как са?
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
И те изглеждат добре. Не се усеща хлабина нито луфт.Влизат си плътно.
Последна промяна от Бай Кольо на Нед 21 окт 2018 20:59, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Апарата движи ли се лесно по водатчите, когато е сглобено всичко?
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Още докато го разглабях преди да го изчистя си се движеше леко без усилие. Мисля че проблема е другаде.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf mk3 1993 1.4 ABD Неравномерно износване спирачен диск и проблемен датчик за температура охлаждаща течност.
Остава ръжда по супортите. Явно вътрешната накладка не се е притискала към фиска с цялата площ а само с вътрешния ръб. Почисти супортите и смени ламаринките на накладките с нови!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11 и 89 госта