В момента е Нед 18 ное 2018 16:56
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 30 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Вто 16 окт 2018 17:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Здравейте колеги ! Проблема с Голфа е следния , когато температурата на бордовия компютър е над 15 градуса, при включен климатроник при първоначално стартиране , двигателя запалва и след включването на компресора оборотите рязко падат и двигателя загасва.При повторното стартиране на двигателя проблема изчезва,при движението на автомобила спиране , потегляне след това няма никакви проблеми. При температура на бордовия компютър над 25 градуса , дори и при при изключен климатроник двигателя стартира , след това оборотите пак рязко падат и двигателя изгасва .При повторно стартиране няма никакви проблеми.Когато температурата е под 15 градуса проблема изчезва. Показанията на температурата ги следя от почти два месеца и границата е точно 15 градуса. Направих диагностика , никакви грешки не записва компютъра, всичко си било в нормата , дросел клапата е почистена ,адаптирана, но проблема си остава. Което ме навежда на мисълта дали компютъра не получава грешна информация от някой температурен датчик . Та въпроса ми е от къде компютъра взима информация, за температурата на околния въздух , или пък да имате други предположения . Благодаря предварително!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Вто 16 окт 2018 18:46 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9556
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
Температурния датчик дава инфо на еку за Т на антифриза.
За околния въздух мисля,че беше от датчик под филтър за купе.
Има ли газ тая кола?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Вто 16 окт 2018 19:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Има газов инжекцион Landi Renzo , но проблемите започнаха това лято ,а газовата уредба я имам от две години и до този момент нямам оплаквания от него.Приблизително 25 000 километра.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Вто 16 окт 2018 19:11 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9556
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
Ами имам нещо подобно.
От късна пролет до ранна есен няма добър първи старт.
Пали от трети-четвърти път. Припука и гасне.
Смених температурния датчик,файда йок.
Мой познат монтьор съветва хубав бензин+добавка за почистване на дюзите.
При топло време дюзата стои отворена за кратко,не пуска достатъчно гориво за стабилен старт.
При хладно време обратното.
Има логика,още не съм пробвал,че имам още малко от една добавка,уж универсална,на квалитетна фирма.
Ще пробвам с бардал 6в1.
Пък ще видим.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Вто 16 окт 2018 19:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Двигателя стартира от първия път, затова няма проблем, може би се увеличи с някоя секунда въртенето на стартера. Защо при топло време дюзата, да стои отворена за по - кратко време?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Вто 16 окт 2018 20:25 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Мнения: 1442
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък
Може да са позапушени инжекторите, ако не пускаш климатроника и изчакаш да повърти около минута после няма проблеми, нали?
Пробвай със 100 октана и мисля, че пак няма да имаш проблеми. При по топло време пуска по малко гориво и сместа ти е по бедна.
Нов бензинов филтър и добавка и може да се оправи. Има вариант да е от настройките на газовата, защо не покараш на бензин известно време?
За антифриза е от температурния датчик, а за въздуха от МАП сензора, мисля, че си с МАП, иначе си имаха отделен датчик за въздуха, ако не се лъжа, но и двете температури ги показва с VCDS, може да се проверят.
Дроселът въпреки, че се адаптира, пак може да не работи, както трябва, може да дърпа въздух отнякъде, пак прави подобни чалъми.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Вто 16 окт 2018 20:46 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9556
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
Дросела няма нужда от адаптация.
Сваляш,чистиш и газ.
МАП?
Не съм сигурен,че има.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Сря 17 окт 2018 16:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Има МАП сензор, днес го отворих и видях че има термистор на 1 и 3 изводи.От него ли взима информация компютъра на колата.Колега freelancer ,какво имаш предвид да повърти една минута?


Последна промяна от tsok на Сря 17 окт 2018 16:35, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Сря 17 окт 2018 16:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Мнения: 467
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: 2000 AKK 2004 AWC
Местоположение: с.Чуковец
Дросел , температурен датчик антифриз ( намира се около термостата някъде), датчик за темп. На засмукания въздух ( на всукателния колектор)
Провери се всички вакуми и картерна вентилация .
Мериш ги тия работи и почваш да отмяташ.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Сря 17 окт 2018 18:17 
Извън линия

Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Мнения: 770
Автомобил:
Двигател:
Може газта да е позацапала дюзите. Все пак при топло време се кара малко на бензин, който не успява да поотпуши зацапаните дюзи. За целта помага почистване със спрей за карбуратори в смукателния колектор. Със спрея за фурни не съм пробвал, но със спрей за почистване на пистолет за монтажна пяна, съм пробвал и става много добре. Може да се ползват и почистващи добавки в бензина, някои дори наливат кореселин в бензина, но кореселина е опасен за някои елементи в горивната система, тъй като е доста агресивен, макар много източници да твърдят, че се ползвал за антидетонатор в малки количества...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Сря 17 окт 2018 19:48 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9556
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
ivuchev написа:
температурен датчик антифриз ( намира се около термостата някъде).

С около 1м встрани.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Сря 17 окт 2018 20:04 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Ще взема един спрей за карбуратори , да го изпръскам и ще пиша , макар че температурите са ниски вече и проблема се появява само след обяд и то ако колата и била на слънце.Ако някой има наблюдения, за някаква добавка, за почистване на инжектори нека да сподели ще сложа и нея пък да видим.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Сря 17 окт 2018 22:57 
Извън линия

Регистриран на: Сря 24 апр 2013 12:08
Мнения: 20
Автомобил:
Двигател:
Според мен колега проблема ти е в дросела. Макар почистен и адаптиран това не значи, че не е пътник на 550 000 км примерно в следствие на износване на гнездата на лагеруване на оста. Ако имаш възможност пробвай с друг дросел от от кола, която няма твоя проблем. Друг въпрос е как е почистен, как е адаптиран и при почистването дали не е повреден следствие на твърде рязко и грубо натискане на пеперудата(клапата), което е абсолютно недопустимо и не се препоръчва изобщо местенето на ръка.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Чет 18 окт 2018 17:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Мнения: 115
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Клапата е с жило не е електрическа ,така че невиждам проблем, че я движих с рака. Дросел клапата е почистена демонтирана от колата с обезмаслител до блясък.И адаптирана с VAC COM който при адаптацията си изписа че клапата е ОК.Така че клапата я бях изключил от заподозрелите неща. Докато за дюзите си мислех да ги свалям и почистя.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време . Публикувано: Чет 18 окт 2018 19:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Мнения: 467
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: 2000 AKK 2004 AWC
Местоположение: с.Чуковец
Zdravko Zankov написа:
ivuchev написа:
температурен датчик антифриз ( намира се около термостата някъде).

С около 1м встрани.


Не е лъжа . Обърках се с разклоненията от главата. :icon_lol


Дросела щом ти е на жило не е от него . Да те питам проблема само на бендзин ли е или и на газ ?


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 30 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design