Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите.-Решено.

Мнениеот tsok » Нед 17 фев 2019 11:08


Здравейте, колеги! Първо се извинявам, за закъснението с което пиша, но след посещението при газаджийте исках да покарам колата известно време, за да се убедя че проблема е решен. Така, обясних на газаджийте проблема с бедната смес, на газ и че клапата си прави нови настройки и т.н. Направиха диагностика и действително се оказа доста бедна смес. Предложиха вместо да правят нови настройки да сменим първо филтрите ,на газта , на уредбата. След смяната, диагностиката показа, че сместа на газ е малко по-богата от колкото, на бензин. От тогава вече четвърта седмица я карам и проблема го няма. Явно проблема е бил във филтрите, само да вметна че филтрите бяха на 19,000 километра и съм решил вече да ги сменявам със смяната на маслото.




Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .

Мнениеот ivuchev » Нед 17 фев 2019 15:25


И на мен ги дават през 15 к ама май на 10 к е най добре. Предвид горивото в нашата татковина.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .

Мнениеот kris11 » Нед 17 фев 2019 18:10


ivuchev написа:И на мен ги дават през 15 к ама май на 10 к е най добре. Предвид горивото в нашата татковина.

Аз ги сменям на 40к досега. Зареждам само от Еко и Шел.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .

Мнениеот tsok » Нед 17 фев 2019 19:33


90% от тези 19,000 съм зареждал на Лукойл, явно газта им не е качествена.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 17 фев 2019 23:01


Има нещо вярно.
Служебните дачии са на газ.
Сменяме филтри на 20000.
Ами забелязва се голяма разлика в работата на двигателя преди и след смяната.
Лукойл е бензиностанцията.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .

Мнениеот megatronS » Вто 19 фев 2019 14:29


Проверка на дроселова клапа за нагар и правилна работа (при тези симптоми е най-вероятно проблема там), виж на диагностика без да е запалена, колко процента я дава отворена, след това на запалена на място и тихи обороти. Дросела ляга на уплътнение, да се провери за засмукване на въздух от там. Възможно затискане на дюза (по-малко вероятно за описания проблем). Да се изтрият адаптивните стойности на компа, защото караш на газ и да се провери как се държи първите 200-300км , докато си попълни таблиците. Може да пробвате с добавка на Carlube petrol injector cleaner (има ги в Кауфланд), ефективни са и са изпоробвани от доста време (изчистват дюзите, клапаните и буталата от нагар). Естествено има и други фирми, ние сме тествали в сервизни условия нея и Бардал и има видим ефект върху елементите на мотора. Бардал също са много добри.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 92 госта