Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите.-Решено.
Здравейте, колеги! Първо се извинявам, за закъснението с което пиша, но след посещението при газаджийте исках да покарам колата известно време, за да се убедя че проблема е решен. Така, обясних на газаджийте проблема с бедната смес, на газ и че клапата си прави нови настройки и т.н. Направиха диагностика и действително се оказа доста бедна смес. Предложиха вместо да правят нови настройки да сменим първо филтрите ,на газта , на уредбата. След смяната, диагностиката показа, че сместа на газ е малко по-богата от колкото, на бензин. От тогава вече четвърта седмица я карам и проблема го няма. Явно проблема е бил във филтрите, само да вметна че филтрите бяха на 19,000 километра и съм решил вече да ги сменявам със смяната на маслото.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
И на мен ги дават през 15 к ама май на 10 к е най добре. Предвид горивото в нашата татковина.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
ivuchev написа:И на мен ги дават през 15 к ама май на 10 к е най добре. Предвид горивото в нашата татковина.
Аз ги сменям на 40к досега. Зареждам само от Еко и Шел.
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
90% от тези 19,000 съм зареждал на Лукойл, явно газта им не е качествена.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Има нещо вярно.
Служебните дачии са на газ.
Сменяме филтри на 20000.
Ами забелязва се голяма разлика в работата на двигателя преди и след смяната.
Лукойл е бензиностанцията.
Служебните дачии са на газ.
Сменяме филтри на 20000.
Ами забелязва се голяма разлика в работата на двигателя преди и след смяната.
Лукойл е бензиностанцията.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Проверка на дроселова клапа за нагар и правилна работа (при тези симптоми е най-вероятно проблема там), виж на диагностика без да е запалена, колко процента я дава отворена, след това на запалена на място и тихи обороти. Дросела ляга на уплътнение, да се провери за засмукване на въздух от там. Възможно затискане на дюза (по-малко вероятно за описания проблем). Да се изтрият адаптивните стойности на компа, защото караш на газ и да се провери как се държи първите 200-300км , докато си попълни таблиците. Може да пробвате с добавка на Carlube petrol injector cleaner (има ги в Кауфланд), ефективни са и са изпоробвани от доста време (изчистват дюзите, клапаните и буталата от нагар). Естествено има и други фирми, ние сме тествали в сервизни условия нея и Бардал и има видим ефект върху елементите на мотора. Бардал също са много добри.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 92 госта