Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Здравейте колеги ! Проблема с Голфа е следния , когато температурата на бордовия компютър е над 15 градуса, при включен климатроник при първоначално стартиране , двигателя запалва и след включването на компресора оборотите рязко падат и двигателя загасва.При повторното стартиране на двигателя проблема изчезва,при движението на автомобила спиране , потегляне след това няма никакви проблеми. При температура на бордовия компютър над 25 градуса , дори и при при изключен климатроник двигателя стартира , след това оборотите пак рязко падат и двигателя изгасва .При повторно стартиране няма никакви проблеми.Когато температурата е под 15 градуса проблема изчезва. Показанията на температурата ги следя от почти два месеца и границата е точно 15 градуса. Направих диагностика , никакви грешки не записва компютъра, всичко си било в нормата , дросел клапата е почистена ,адаптирана, но проблема си остава. Което ме навежда на мисълта дали компютъра не получава грешна информация от някой температурен датчик . Та въпроса ми е от къде компютъра взима информация, за температурата на околния въздух , или пък да имате други предположения . Благодаря предварително!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Температурния датчик дава инфо на еку за Т на антифриза.
За околния въздух мисля,че беше от датчик под филтър за купе.
Има ли газ тая кола?
За околния въздух мисля,че беше от датчик под филтър за купе.
Има ли газ тая кола?
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Има газов инжекцион Landi Renzo , но проблемите започнаха това лято ,а газовата уредба я имам от две години и до този момент нямам оплаквания от него.Приблизително 25 000 километра.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Ами имам нещо подобно.
От късна пролет до ранна есен няма добър първи старт.
Пали от трети-четвърти път. Припука и гасне.
Смених температурния датчик,файда йок.
Мой познат монтьор съветва хубав бензин+добавка за почистване на дюзите.
При топло време дюзата стои отворена за кратко,не пуска достатъчно гориво за стабилен старт.
При хладно време обратното.
Има логика,още не съм пробвал,че имам още малко от една добавка,уж универсална,на квалитетна фирма.
Ще пробвам с бардал 6в1.
Пък ще видим.
От късна пролет до ранна есен няма добър първи старт.
Пали от трети-четвърти път. Припука и гасне.
Смених температурния датчик,файда йок.
Мой познат монтьор съветва хубав бензин+добавка за почистване на дюзите.
При топло време дюзата стои отворена за кратко,не пуска достатъчно гориво за стабилен старт.
При хладно време обратното.
Има логика,още не съм пробвал,че имам още малко от една добавка,уж универсална,на квалитетна фирма.
Ще пробвам с бардал 6в1.
Пък ще видим.
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Двигателя стартира от първия път, затова няма проблем, може би се увеличи с някоя секунда въртенето на стартера. Защо при топло време дюзата, да стои отворена за по - кратко време?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Може да са позапушени инжекторите, ако не пускаш климатроника и изчакаш да повърти около минута после няма проблеми, нали?
Пробвай със 100 октана и мисля, че пак няма да имаш проблеми. При по топло време пуска по малко гориво и сместа ти е по бедна.
Нов бензинов филтър и добавка и може да се оправи. Има вариант да е от настройките на газовата, защо не покараш на бензин известно време?
За антифриза е от температурния датчик, а за въздуха от МАП сензора, мисля, че си с МАП, иначе си имаха отделен датчик за въздуха, ако не се лъжа, но и двете температури ги показва с VCDS, може да се проверят.
Дроселът въпреки, че се адаптира, пак може да не работи, както трябва, може да дърпа въздух отнякъде, пак прави подобни чалъми.
Пробвай със 100 октана и мисля, че пак няма да имаш проблеми. При по топло време пуска по малко гориво и сместа ти е по бедна.
Нов бензинов филтър и добавка и може да се оправи. Има вариант да е от настройките на газовата, защо не покараш на бензин известно време?
За антифриза е от температурния датчик, а за въздуха от МАП сензора, мисля, че си с МАП, иначе си имаха отделен датчик за въздуха, ако не се лъжа, но и двете температури ги показва с VCDS, може да се проверят.
Дроселът въпреки, че се адаптира, пак може да не работи, както трябва, може да дърпа въздух отнякъде, пак прави подобни чалъми.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Дросела няма нужда от адаптация.
Сваляш,чистиш и газ.
МАП?
Не съм сигурен,че има.
Сваляш,чистиш и газ.
МАП?
Не съм сигурен,че има.
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Има МАП сензор, днес го отворих и видях че има термистор на 1 и 3 изводи.От него ли взима информация компютъра на колата.Колега freelancer ,какво имаш предвид да повърти една минута?
Последна промяна от tsok на Сря 17 окт 2018 16:35, променено общо 1 път.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Дросел , температурен датчик антифриз ( намира се около термостата някъде), датчик за темп. На засмукания въздух ( на всукателния колектор)
Провери се всички вакуми и картерна вентилация .
Мериш ги тия работи и почваш да отмяташ.
Провери се всички вакуми и картерна вентилация .
Мериш ги тия работи и почваш да отмяташ.
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Може газта да е позацапала дюзите. Все пак при топло време се кара малко на бензин, който не успява да поотпуши зацапаните дюзи. За целта помага почистване със спрей за карбуратори в смукателния колектор. Със спрея за фурни не съм пробвал, но със спрей за почистване на пистолет за монтажна пяна, съм пробвал и става много добре. Може да се ползват и почистващи добавки в бензина, някои дори наливат кореселин в бензина, но кореселина е опасен за някои елементи в горивната система, тъй като е доста агресивен, макар много източници да твърдят, че се ползвал за антидетонатор в малки количества...
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
ivuchev написа: температурен датчик антифриз ( намира се около термостата някъде).
С около 1м встрани.
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Ще взема един спрей за карбуратори , да го изпръскам и ще пиша , макар че температурите са ниски вече и проблема се появява само след обяд и то ако колата и била на слънце.Ако някой има наблюдения, за някаква добавка, за почистване на инжектори нека да сподели ще сложа и нея пък да видим.
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Според мен колега проблема ти е в дросела. Макар почистен и адаптиран това не значи, че не е пътник на 550 000 км примерно в следствие на износване на гнездата на лагеруване на оста. Ако имаш възможност пробвай с друг дросел от от кола, която няма твоя проблем. Друг въпрос е как е почистен, как е адаптиран и при почистването дали не е повреден следствие на твърде рязко и грубо натискане на пеперудата(клапата), което е абсолютно недопустимо и не се препоръчва изобщо местенето на ръка.
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Клапата е с жило не е електрическа ,така че невиждам проблем, че я движих с рака. Дросел клапата е почистена демонтирана от колата с обезмаслител до блясък.И адаптирана с VAC COM който при адаптацията си изписа че клапата е ОК.Така че клапата я бях изключил от заподозрелите неща. Докато за дюзите си мислех да ги свалям и почистя.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 4 ,1999г. двигател АРК 2.0 115к.с.-проблем с оборотите при топло време .
Zdravko Zankov написа:ivuchev написа: температурен датчик антифриз ( намира се около термостата някъде).
С около 1м встрани.
Не е лъжа . Обърках се с разклоненията от главата.
Дросела щом ти е на жило не е от него . Да те питам проблема само на бендзин ли е или и на газ ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], w_smith и 245 госта