Здравейте колеги. От известно време (особено като застудя) забелязвам лееко затруднено палене на колата. Не че няма да запали, но се замисля и светват лампата за ESP и ABS, което преди в едно нормално палене не се случваше. Та реших да направя едно замерване на акумулатора, алтернатора и тоците по колата. Акумулатора е закупен преди 2 години и е марка ProKraft 74 Ah., необслужваем, произведен 2016 г. Момчетата при които отидох направиха замерване и направи впечатление висока консумация след заключване на колата. Показанията се меняха между 0,98 А до 1,01 А
Изчакахме десетина минутки да се успокои и консумацията падна, но само до 0,48 А, което също било доста и означавало консумация от нещо. Нормално било да падне до 0,05 А
Оставих акумулатора при тях да го заредят и днес си го взех.Дадоха ми разпечатка от замерване
Дали е нормална за тази кола такава консумация след успокояване на колата, дали това е довело до лошия резултат по графиката? Колата се кара на къси дестинации ( градско).
Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
Последна промяна от plamingo на Сря 02 яну 2019 19:36, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
Не сте изчакали достатъчно за да заспи комфорт модула.
viewtopic.php?t=447783
А. Измерване на обща утечка: след като загасите автомобила заключете с дистанционното и изчакайте най-малко 2 часа (вж бюлетина на VW по-горе, стр. 2) като преди това „излъжете“ алармата, че шофьорската врата и предния капак са затворени (бутнете щифта с отвертка, за всеки автомобил е различно, така че е добре да се поинтересувате как точно става за вашия).
viewtopic.php?t=447783
А. Измерване на обща утечка: след като загасите автомобила заключете с дистанционното и изчакайте най-малко 2 часа (вж бюлетина на VW по-горе, стр. 2) като преди това „излъжете“ алармата, че шофьорската врата и предния капак са затворени (бутнете щифта с отвертка, за всеки автомобил е различно, така че е добре да се поинтересувате как точно става за вашия).
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
vanesto написа:Не сте изчакали достатъчно за да заспи комфорт модула.
viewtopic.php?t=447783
А. Измерване на обща утечка: след като загасите автомобила заключете с дистанционното и изчакайте най-малко 2 часа (вж бюлетина на VW по-горе, стр. 2) като преди това „излъжете“ алармата, че шофьорската врата и предния капак са затворени (бутнете щифта с отвертка, за всеки автомобил е различно, така че е добре да се поинтересувате как точно става за вашия).
Това със щифта на предния капак го направиха!
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
Ама не сте изчакали 2ч.
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
vanesto написа:Ама не сте изчакали 2ч.
Да, това нещо не съм го знаел. 10-15 минути чакахме само. Е добре, ако всяка вечер като си паркирам и заключа колата има такава голяма консумация от модула с часове, това поврежда акумулатора... или бъркам?! и за две години е тръгнал да дава фира
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
Не бъркаш, ама трябва да го установиш това, че е така. Можеш и сам да го провериш с мултицет. Проблемът би бил как да излъжеш шоф. врата, за да можеш да премериш след това и предпазителите.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
С какво радио си ?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
Правих теста, най-лесно се лъже шофьорската врата, натискаш езика да мине през двете степени и готово. Капака на мотора трудна работа, с натискане не стана, та си направих едно приспособление с две жици, които извадих отвън и затворих капака.
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
ivuchev написа:С какво радио си ?
Обикновено CD-радио, не чете мп3
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
Значи може да е от него. Извади му кабелите или ако има предпазител от зад и замери пак амперите . Аз имам едно на silver crest и с него е 0.100 мА , без него е 0.05
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
Най-добре първо замери, както ти казаха - след 2 часа да кажем.
Ако има пак половин ампер консумация - започни от радио, аларма (ако е незаводска) и т.н. Виж да не би някъде, някой плафон да остава да свети и други такива неща.
Ако има пак половин ампер консумация - започни от радио, аларма (ако е незаводска) и т.н. Виж да не би някъде, някой плафон да остава да свети и други такива неща.
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
С Новата година смених и нов акумулатор! :). Купих FIAMM 74 Ah /680. Заводските параметри за акумулатора на моя Голф били 72Аh /340. Да попитам, това че съм с по- голям ампераж и особено пусковия ток, вреди ли нещо по колата?
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
Не. По-добре е.
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
За съжаление се оказа, че след замерване колата в покой има утечка(и то не малка, около 1 А). Някой с този мотор сблъсквал ли се е с подобен проблем, за да знаем къде да се търси консумацията?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Голф 5; 1,6 FSI; 115 к.с. 2004г. BAG - акумулатор и тоци
plamingo написа:ivuchev написа:С какво радио си ?
Обикновено CD-радио, не чете мп3
Това ще рече ли че не си с оригинално радио?
Пробва ли да махнеш радиото , най често от там се почва.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 230 госта