Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Здравейте колеги, колата ми от 1 година работи все едно на 2 цилиндъра докато загрее малко 3-4 минути. Често се случва да гасне сама даже по 2-3 пъти сега в студенот време. Като натисна педала на газта гаснем освен ако не го припомпам леко докато вдигне обороти тогава работи нормално и като го освободя пак се мъчи. Ето едно видео което направих преди няколко дена. Също така седи на 750-800 оборота, докато преди да започне драмата стоеше на 1100 докато позагрее. https://www.youtube.com/watch?v=RLPCJzFKZCk
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
През тази една година добре щеше да бъде да й направиш една диагностика с ваг-ком.
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Причините могат да бъдат много. Една от причините е дистрибутора. Датчик на хол., или палец на дистрибутора. Виж си първо това преди да търсиш причини в температурен датчик и други глупости.
Последна промяна от nikson85 на Пет 30 ное 2018 17:03, променено общо 1 път.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Покажи му на неговия двигател къде му е дистрибутура и палеца.
По темата.Виж си свещите и кабелите.Чест проблем при този мотор са уплътнителните О пръстени на смукателния колектор,от където при студено време влиза допълнителен въздух и това обърква горивната смес.Ако нямаш идея кое как се прави колегата ти е писал по—горе,за диагностика и сервиз.
По темата.Виж си свещите и кабелите.Чест проблем при този мотор са уплътнителните О пръстени на смукателния колектор,от където при студено време влиза допълнителен въздух и това обърква горивната смес.Ако нямаш идея кое как се прави колегата ти е писал по—горе,за диагностика и сервиз.
Последна промяна от IvanMan на Нед 02 дек 2018 15:17, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
plameney написа:nikson85 написа:Причините могат да бъдат много. Една от причините е дистрибутора. Датчик или палец на дистрибутора. Виж си първо това преди да търсиш причини в температурен датчик и други глупости.
Покажи му на неговия двигател къде му е дистрибутура и палеца.
То си личи там от където излизат кабелите за свещите. Може да го отвори да види палеца дали е нагорял.
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Да дам малко разяснения. През тази година съм сменил много от нещата по колата. Свещи съм сменил датчици с оригинални на разпределителен и колянов вал и тези о- пръстени също, диагностик си правя сам и единствената грешка е ламбда сонда, която до колкото знам при студен двигател не работи ефективно, а при работа на газ въобще за това не съм я и сменил още. На които и маистор да съм ходил ми е казвал, че не знае от какво го прави и че можело да е от ламбда сондата. Точно за това питам тук.
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Това газово мисля, че не може да пали на газ, докато се загрее до 30 градуса и прехвърли на газ проблема вече го няма и двигателя работи перфектно
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Проблема не е решен, просто казах че докато прехвърли на газ вече е дигнала градуси и проблема изчезва. до 20 - 30 градуса си работи тегаво а газовата прехвърля на газ след 30.
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Значи проблема ти е на бензина. Махни клемата на минуса на акумулатора за 15минути и я сложи. Запали и виж дали ще работи както трябва. Ако работи добре значи компютъра трупа грешки.
Последна промяна от IvanMan на Нед 02 дек 2018 15:19, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
Може да смесва газ и бензин. Затвори газта от бутилката, изчакай тази по системата да свърши и покарай на бензин ден два, като преди това изтрий грешките. Аз си купувах оригинални свещи от Еуратек по 16лв бройката, другите правеха проблеми. Трябва да се пробва. Може и бубината да е. Успех!
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
При тези температури при първо палене трябва да ти държи около 1200 оборота на празен ход (първата чертичка след 1000 об.). Ако я запалиш и държи 750-800 намирисва на темп. датчик. Отчита че колата е загряла, а действително не.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
А може ли да е проблем с някои от инжекторите - леко позапушени или не добре работещи при студен двигател?
Re: Golf 4 1.6 AKL проблем със студено палене
@vandu гледах я на живи данни, и загряваше постепенно и адекватно, освен ако аз не греша нещо. Ще пробвам това със спирането на газта само където бутилата е на място на резервната и не съм сигурен къде (ако въобще има) е кранчето. Това със инжекторите беше вариант, взех 1-2 добавки на бардал и на carlube и карах 10-15 минути със 100 октан на високи обороти, после карах цяла седмиац само на 100 октана от еко, но общо взето разлика не усетих
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта