Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Здравейте колеги притежавам горепосоченото Голфче.
Имам дадена дилема за която съм почти сигурен но се допитвам и до Вас.
Проблема е следния и се изразява във това, че на празен ход колата почти няма парно духа много хладно. При подаване на газ и задържане на около 2000 оборота парното идва и духа топличко, тъй като не бях сигурен преди, и не ми е тръгвала да прегрява и тн реших, че е радиаторчето преди време и го подмених с ново. Проблема остана. Колата си върти водата навсякъде пуска си перка и тн. Клапите са ми направени, врътките си отварят клапите всичко е точно.
Достигнах до това, че водната помпа явно или е счупила витло или нещо, съм нацелил неправилната.
Та на въпроса...
Видях в даден сайт, че има 2 вида помпи за моя мотор и разликата е в броя на зъбите. Не съм сигурен по-каталог с колко зъби е моята, да не са ми я объркали в магазина като са ми я продали.
Моля някой с лигитимен каталог или отговор да ми сподели с колко зъба трябва да бъде. Насочил съм се към марката Ина но не съм сигурен? Дайте идея за марка и отделно броя на зъбите!
Благодарско
Имам дадена дилема за която съм почти сигурен но се допитвам и до Вас.
Проблема е следния и се изразява във това, че на празен ход колата почти няма парно духа много хладно. При подаване на газ и задържане на около 2000 оборота парното идва и духа топличко, тъй като не бях сигурен преди, и не ми е тръгвала да прегрява и тн реших, че е радиаторчето преди време и го подмених с ново. Проблема остана. Колата си върти водата навсякъде пуска си перка и тн. Клапите са ми направени, врътките си отварят клапите всичко е точно.
Достигнах до това, че водната помпа явно или е счупила витло или нещо, съм нацелил неправилната.
Та на въпроса...
Видях в даден сайт, че има 2 вида помпи за моя мотор и разликата е в броя на зъбите. Не съм сигурен по-каталог с колко зъби е моята, да не са ми я объркали в магазина като са ми я продали.
Моля някой с лигитимен каталог или отговор да ми сподели с колко зъба трябва да бъде. Насочил съм се към марката Ина но не съм сигурен? Дайте идея за марка и отделно броя на зъбите!
Благодарско
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
когато сменя помпата обърна ли внимание дали е износено гнездото в която ляга?
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Не мисля че е износено. Щеше да ми направи впечатление ако имаше нещо нередно.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
друг вариант е ,ако помпата е с пластмасова турбина , турбината да превърта в одттс / цсепена .При високи обороти увлича , а при ниск турбинката не се върти или приплъзва. Обаче пишеш ,че ти държи темепратура и не прегрява.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Купи си оригинално радиаторче и ще се оправи.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Защото когато подам газ и я задържа да кажем на 1600 2000 оборота парно си имам. Всички маркучи са ми врели, клапите са ми правени, контролите на парното всички ми работят, но парното хладно ... Движа ли я .. Е огън, но седи ли е хлад. А циркулацията не й е лоша, навсякъде е жежка но уви парно няма. Промих радиаторчето, през него водата си минава съвсем спокойно и силно.. :| Остава да не е обезвъздушена ддз.
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Въздух или водна помпа.
Нека да загрее веднъж + пускане на перка при отворена капачка, дръж я на 2к оборота. Ако не се оправи..по-скоро помпа.
Нека да загрее веднъж + пускане на перка при отворена капачка, дръж я на 2к оборота. Ако не се оправи..по-скоро помпа.
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
ktamen написа:Купи си оригинално радиаторче и ще се оправи.
Това радиаторче не го промивай, а го изхвърли. Водата през него си минава директно от входа към изхода без да обикаля през тръбичките.
10 - 20 лв за втора употреба и проблемът ти е решен.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Ако проблема е в радиаторччето,двата маркуча към него ще са еднакво горещи.Ако изходящия е по-хладен,проблема не е в радиаторчето.
- lubo_katev
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Имам същия голф и същия проблем.Това лято смених гарнитура на главата и водна помпа,облепих клапите на парното,но резултата е почти нулев.Радиаторчето го смених преди години,защото започна да се запотява предното стъкло.При извадени маркучи към радиаторчето-на малки обороти все едно няма антифриз.Така че на този етап радиаторчето отпада,като причина,защото ако не влиза течност в него,няма какво да го стопли.Имам опит със студени коли от Москвича преди много години,но е кофти да мръзнеш в немска кола.Интересното е че преди изпарителя на газта бе вързан последователно след парното,скоро го преместих на друг маркуч от водните колектори и там е по-горещо от парното.
- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Iezekil написа:Ако проблема е в радиаторччето,двата маркуча към него ще са еднакво горещи.Ако изходящия е по-хладен,проблема не е в радиаторчето.
+1
Iezekil,ще има ли отражение ако е разменил маркучите?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Теоретично по-скоро не,но съм срещал през годините подобни теми и сякаш имаше някакво отражение,но незнам.Принципно на празен ход моята струйка е слаба като на ракия от казан.Ако има газ колата,това означава повече вода за стопляне,още един консуматор на топлото и възможно байпасиране през изпаритела,понеже водата търси най-малкото съпротивление и дебита преминава през изпарителя.Ако прибавим и леко позатлачено радиаторче-всичко е ясно.
Единствен експеримент е да се прегъне маркуча към изпаритела или направо да се шунтира и да се види какъв е ефекта върху парното.От там насетне решения много.
Ако колата няма газ-проверява се дебита към радиаторчето,след радиаторчето,температурата също.Тук е ясно какво се търси-намален дебит от водна помпа,от затлачване,от въздух.
Единствен експеримент е да се прегъне маркуча към изпаритела или направо да се шунтира и да се види какъв е ефекта върху парното.От там насетне решения много.
Ако колата няма газ-проверява се дебита към радиаторчето,след радиаторчето,температурата също.Тук е ясно какво се търси-намален дебит от водна помпа,от затлачване,от въздух.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Подобна история имаше и при мен.
След подмяната на неоригинален маркуч с по-голям диаметър и друга капачка на разширителен съд нещата си дойдоха на мястото.
За маркуча съм съгласен,но каква е логиката с капачката,не знам.
След подмяната на неоригинален маркуч с по-голям диаметър и друга капачка на разширителен съд нещата си дойдоха на мястото.
За маркуча съм съгласен,но каква е логиката с капачката,не знам.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Явно връзката е налягането,не случайно при проблем с надуване се прави дупка.Капачка,държаща по-голямо налягане,позволява по-голямо изпарение и респективно събиране на повече въздух,който пречи на същинската циркулация.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 60 к.с ABD слаба циркулация на празен ход.
Така смених си тройниците на парното/които отиват към изпарителя/ с една идея по голям диаметър колата е с нова капачка на разширителния съд, и колата все още няма парното което очавках.
ДО 2-ра степен, колата има някакво топло парно но не й горещо, а за 3 и 4 та степен почва да хладнеее..
В крайна сметка колата смятам, че съм я обезвъздушил, че има нужното количество, че водната помпа си върши работата защото не грее, че капачката тъй като е прясна също го прави, и радиаторчето съм го сменял...
Имам едно бусче т4 ей богу тая кола и на 4 ... не можеш да си задържиш, ръката на парното.. в голфа не е така..
ДО 2-ра степен, колата има някакво топло парно но не й горещо, а за 3 и 4 та степен почва да хладнеее..
В крайна сметка колата смятам, че съм я обезвъздушил, че има нужното количество, че водната помпа си върши работата защото не грее, че капачката тъй като е прясна също го прави, и радиаторчето съм го сменял...
Имам едно бусче т4 ей богу тая кола и на 4 ... не можеш да си задържиш, ръката на парното.. в голфа не е така..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта