ktamen написа:Купи си оригинално радиаторче и ще се оправи.
Тая зима явно ще си мръзнеш. Чудя си другата дали пак ще мръзнеш или ще смениш колата. Щото съвсем очевидно не ти се инвестира крупната сума от 10лв за оригинално радиаторче.
ktamen написа:Купи си оригинално радиаторче и ще се оправи.
ktamen написа:Моята двойка я купих за 500лв преди 8 месеца. Досега съм дал 40лв за акумулатор и 30лв за накладки и 50лв за смяна на масло. Минал съм 15 000км. Предишната двойка я взех за 900лв за части съм дал около 500лв (ролки, ремъци, съединител, амортисьори, карета и други подобни) карах я 5 години и съм минал 150 000км. Почти не се впечатлявам от дупки и лежащи полицаи. Ако реша да го продавам винаги мога да го кача на кантара и да си върна парите. Ако знаеш какво да гледаш при покупката и можеш да си я ремонтираш сам двойката е най-евтина за покупка и подръжка, а и разхода на гориво е малък.
Иначе колата е грозна, вози малко по-добре от москвич, имам символично парно и като екстри ... няма такива подробности.
Не разбирам хора които искат екстри на стара кола, повече екстри - повече неща за разваляне. Разбира се екстрите са хубаво нещо, ама на нова кола.
Преди година бях в Швеция имаше доста стари брички по улиците включително и Голф2.
ktamen написа:ktamen написа:Купи си оригинално радиаторче и ще се оправи.
Тая зима явно ще си мръзнеш. Чудя си другата дали пак ще мръзнеш или ще смениш колата. Щото съвсем очевидно не ти се инвестира крупната сума от 10лв за оригинално радиаторче.
Д. Пеев написа:ktamen написа:ktamen написа:Купи си оригинално радиаторче и ще се оправи.
Тая зима явно ще си мръзнеш. Чудя си другата дали пак ще мръзнеш или ще смениш колата. Щото съвсем очевидно не ти се инвестира крупната сума от 10лв за оригинално радиаторче.
Колега, би ли дал линк за това радиаторче (оригинално)
и за 10лв.?
Д. Пеев написа:Разбирам, аз имам подобен проблем с парното.
Но инвестиция от 200€ за оригинално ново не е оправдано, при положение, че скоро краката ми ще докоснат асфалта.
В такъв случай втора употреба, но каква е гаранцията, че няма да е запушено вече?
diavo написа:
А относно колегата с циркулацията защо не си монтираш една помпичка на 12 в. да подпомогнеш циркулацията докато мине зимата пък после ще го мислиш. Помпа можеш да ползваш от каквото ти попадне
diavo написа:марка нисенс които са доста добри на цена от 40 лв. Какви китайци
Отсега да ти кажа, че радиаторчето ще е вряло. Значи филмът ще продължи още дълго времеGolfan_93 написа:След известно време каране и каране ... колата на 2 ра степен духа задоволяващо добре, ноо на 3 та и 4 та степен, захладнева парното.. в крайна сметка ще видя да сваля, частта в която седи моторчето на парното да я запаля да загрее оптимално температурата за да пипна с ръка колко е вряло радиаторчето. И ако не е кипеч, ще се сменя лятото пак..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 173 госта