Zdravko Zankov написа:Хм,ти си с по-новият вариант.
ИТТ 20
Не е Тевес 04.
Щото аз с помощта на колегата такъв ремонтирах.
Без да съм спецуиалист (завършил съм радио и ТВ електроника, работя в близка област), от четенето на подобни теми си мисля че има вероятност да имам проблем вътре в блока - замърсяване, ръжда, задръстване на клапаните или нещо подобно. Разбира се, в толкова отговорен блок не бих пипал сам, но си мисля нещо друго - ако електронния блок е лесен за достъп и сваляне, може би мога поне да видя в какво състояние са контактите и каквито платки има вътре. Все още си мисля че една от най-вероятните причини за проблема ми може да бъде в загуба на връзка между блока и някой датчик, но би могло да е и някоя лоша спойка, лош контакт в някоя букса или нещо подобно, което би могло да се проявява при по сериозно раздрусване на колата. Както казах по-горе - не съм забелязвал пряка връзка между това което се случва на пътя и светването на лампата, но аз не съм сигурен как действа компютъра....ако примерно си прави автодиагностика през някакъв период от време, възможно ли е известно време лампаат да не свети, но след като съм минал през някоя дупка (и евентуално нещо се е разместило) компютъра да реагира след време?
Stoycho Nedelchev написа:Датчиците на ABS си имат съпротивление което трябва да е от 900 до 1200 ома най-вероятно са възможни и леки отклонения от тези стойности.Мерят се лесно с мултицет като разкачиш буксата и замериш датчика.После на буксата при включен контакт можеш да премериш за напрежение,при мен даваше 2.5 волта и това ти дава яснота че нямаш прекъснат кабел.
Мерси, колега, това за напрежението и съпротивлението не го знаех, мисля че и сам мога да си го проверя следващите дни. Датчика е ясен. Ако обаче имам прекъсване на кабела някъде между буксата и блока, напрежението няма да е това. Само че ако в някакъв момент работи, а в друг не, това ще рече, че някъде по пътя може да имам лош контакт. или кабелче, което ту дава контакт, ту не. Няма гаранция в момента как ще е.