Здравейте отново колеги. Вече мога да нарека, че открих проблема на странно хладко-топлото ми парно. Става въпрос за клапата, която определя какъв въздух да влезе. Днес я движих и при определени положения почва яко да буха горещ въздух. Забелязах, че като сменям температурата от LO на HI примерно тя се движи но да речем до 25 градуса и оттам почва да цъка леко и явно блокира. Та въпроса ми е, дали ще мога да я сваля само като махна жабката и евентуално да я отворя и да я оправя? Прикачвам и снимка.
http://prikachi.com/images.php?images/12/9460012l.jpg
Слабо парно на Голф 4
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Слабо парно на Голф 4
Съмнявам се да успееш на място.
Но пробвай,може да си сръчен и с тънки пръсти.
Но пробвай,може да си сръчен и с тънки пръсти.
Re: Слабо парно на Голф 4
Здравейте на всички отново! Днес закачихме колата на Вагком и показа, че има грешка ENGINE COOLANT TEMP. SENSOR (G62). Та, ще го сменя, но въпроса ми е дали е възможно заради този датчик да се ебава парното и да духа не чак толкова топло? Какви поразии прави по двигателя този развален датчик?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Слабо парно на Голф 4
Донякъде да, защото от този датчик управлението на климатроника гледа колко е загряла колата и съответно колко топло да ти пусне, но по-важното е, че е един от основните датчици за смесообразуването.
Ако е скапан и показва студен мотор, обогатява сместа и буха повече гориво
Ако е скапан и показва студен мотор, обогатява сместа и буха повече гориво
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 247 госта