Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
Разлика в усилието на педала със саморегулиращо качествено и ръчно регулируемо качествено няма.
- atanas_m
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 27 авг 2013 10:17
- Автомобил: VW Golf Drei
- Двигател: 1598 PS75 ABU 1992
- Местоположение: София
Re: Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
Аз също не намирам логично обяснение с какво саморегулиращото се жило ще облекчи опъна на педала.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
atanas_m написа:Аз също не намирам логично обяснение с какво саморегулиращото се жило ще облекчи опъна на педала.
И аз не мога да си обясня ,но преди време имах едно рено-еспейс - неговия съединител също беше тежък,но след смяната на обикновеното жило със саморегулиращо се ,съединителя ''омекна''
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
Едното не е било качествено, виж какво съм написал.
- atanas_m
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 27 авг 2013 10:17
- Автомобил: VW Golf Drei
- Двигател: 1598 PS75 ABU 1992
- Местоположение: София
Re: Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
Разликата "некачествено-качествено", там вече може да се крие отговор. Добре, обаче сред морето ментета как да познаем най-малко ментето? Или: от кои марки жила следва да се очакват най-малко усложнения?
Re: Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
Жилото на тези двигатели би трябвало да е с автоматично регулиране като на 1.4 АБД. След смяна на съединител той е лек като перце. Моя още е лек след
70 000км. Ама комплекта е на Закс и само съединиля беше 180лв а жилото Топран за 70лв ама старото още си работеше причината беше изкривен притискател. Сега частите са по евтини вече.
70 000км. Ама комплекта е на Закс и само съединиля беше 180лв а жилото Топран за 70лв ама старото още си работеше причината беше изкривен притискател. Сега частите са по евтини вече.
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
atanas_m написа:Значи почти сигурно отиваме към разглобяване на съединител, преди да е скъсал следващото жило.
Аз не бих избързвал с толкова труд и разходи. В подобна ситуация щях да търся втора употреба оригинално жило, както и да внимавам с правилния монтаж на жилото.
И аз съм късал... ново (някакъв ментак, макар препоръчван от колеги) и още едно, лошо монтирано в частта отвор в купето към двигателния отсек.
Re: Голф3, бензин, 1.6, 75 к.с., ABU. Скъсано ново жило при току-що сменен съединител.
Аз имам такова живо но незнам дали ще стане на неговия двигател и то работи. Моя е АБД 1.4
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 179 госта