Махни клемите на акумулатора за една нощ и запали само на бензин и виж как работи. Ако работи значи компютъра трупа грешки.
Май ще трябва да сменяш майсторите. Аз моята само на бензин я карам сега да се отпуши малко че не е карана 2 години на бензин.
Аз нямам симулатор за сонда и трупа грешки от газ на бензин и махам клемите и после като ги сложа пали все едно от завода излиза без газ.
Сега харчи някъде по 7.5л бензин смесено.
Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
колкото повече чета ,все по-сигурен съм,че най-точната диагностика ти я даде radotom.Провери мембраната на тоя проклет регулатор.Успех
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Ще свалиш само пласмасата над моното и ще запалиш на бензин. Като работи мотора, гледаш от къде излиза бензина. Трябва да е само от дюзата отдолу. Ако излиза отстрани, имаш проблем.
На свалена мембрана най-вероятно няма да видиш шуплите.
На свалена мембрана най-вероятно няма да видиш шуплите.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Махни проклетото моно от тампона, отхлупи го настрани
- вземи друго делко и му включи само буксата тройната. кабела за високото от бобината настрана, забит в ламарините
- дай на контакт, на бензин. като въртиш делкото с ръка дюзата трябва да впръсква единична хубава мъгла на импулси
- другите варианти са нищо или оливане
- втория да слуша в багажника върти ли помпата докато въртиш ти делкото.
Смени мембраната и не прави нищо от дивотиите дето писах.
- вземи друго делко и му включи само буксата тройната. кабела за високото от бобината настрана, забит в ламарините
- дай на контакт, на бензин. като въртиш делкото с ръка дюзата трябва да впръсква единична хубава мъгла на импулси
- другите варианти са нищо или оливане
- втория да слуша в багажника върти ли помпата докато въртиш ти делкото.
Смени мембраната и не прави нищо от дивотиите дето писах.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Ами то още на средата на 3-а стр. бях казал какъв е проблема...
След мен и Бобо беше показал правилния начин за диагностика на тъпия регулатор - с манометър...
Ама който иска да си направи пълна ревизия на колата в студа - да действа! Нема му се пречкам, я!
Накрая ще се смени и регулатора и ще е ОК положението поне до напролет (а защо не и по-нататък, при добре изпълнена ревизия на всичко... )
След мен и Бобо беше показал правилния начин за диагностика на тъпия регулатор - с манометър...
Ама който иска да си направи пълна ревизия на колата в студа - да действа! Нема му се пречкам, я!
Накрая ще се смени и регулатора и ще е ОК положението поне до напролет (а защо не и по-нататък, при добре изпълнена ревизия на всичко... )
- Барон Мюнхаузен
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:17
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADB
- Местоположение: Svishtov
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Мембраната пропуска след изключване на двигателя,при работа няма пропуск на бензин. Твърда е като гьон,опекла се е явно. Затова и не съм я видял,защото гледах моното на следващия ден и не съм видял , че капе. Дюзата пръска идеално.
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Продават ли такива мембрани или ще трябва да купуваш цял регулатор?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Я че готина тема.
Мембраната се продава,около 20лв струва.
Всички дето се изказвате за помпите,че и набутахте човека с още една/без Радо,бързо се отказа да ви обяснява момчето/обмислете следното.Кое прави налягането?Колко е налягането след регулатора?Що е то дебит?
За 6 страници някой се сети за рестарт наистина,но кой друг видя връзка да попита за евентуално изпълнение против набити грешки?
Като се смени регулатора да се направи ресет реле на ЕКУ/ако няма/,да се каже има ли е задлжително при тема за кола на газ.Ако продължат проблемите да се напишат ясно и на кое гориво са.Помпата като се смени как бяха уплътненията на помпата?С колко гориво е резервоара?Да се замерят стойностите на ТПС.
Мембраната се продава,около 20лв струва.
Всички дето се изказвате за помпите,че и набутахте човека с още една/без Радо,бързо се отказа да ви обяснява момчето/обмислете следното.Кое прави налягането?Колко е налягането след регулатора?Що е то дебит?
За 6 страници някой се сети за рестарт наистина,но кой друг видя връзка да попита за евентуално изпълнение против набити грешки?
Като се смени регулатора да се направи ресет реле на ЕКУ/ако няма/,да се каже има ли е задлжително при тема за кола на газ.Ако продължат проблемите да се напишат ясно и на кое гориво са.Помпата като се смени как бяха уплътненията на помпата?С колко гориво е резервоара?Да се замерят стойностите на ТПС.
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Ами ако се кара моноинжекцион с 3 бара помпа това фатално ли е защото аз май карам с такава? Фледах в интернет и помпите с черна пласмаса отгоре са 1.2бара а аз съм с сива и май е 3 бара. Но вече 700км нямам проблеми.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Те моноинжекционните помпи са си 3 бара.Не е фатално,даже да си със 6 барова.
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
Значи тия на 1.2 и 3 са си 3 бара, а тези 4 бара значи може да дават 6 бара. За вр6 и АБФ са точно такива.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 ABD 1.4 - Странен проблем.
radotom написа:Тя помпата на моното не е 1.2, а около 3 бара, всъщност
А на многоточковите инжекциони налягането, което може да направи помпата е над 6 бара
Но това са максимални налягания
Работните са съответно 1.2 и 3 бара. По този начин се дефинират и помпите. Останалто е запас, за да няма дропвания в работните режими
Налягането на горивото се поддържа имено от регулатора.
Никсъне, ти въобще четеш ли или само си питаш?
Та ако щеш и 100 бара помпа сложи - ако регулатора ти е в час и дебита му стига - ще си поддържа 0.8-1.2 бара работно налягане и проблем няма как да имаш.
Омекне ли пружината, спука ли се или втвърди ли се мембраната (както е в случая на Барона), или се позадръсти цялата система и му падне дебита - тогава може да имаш проблем
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: speedvw и 238 госта