Голфчето от цели 2 седмици не ми беше правило проблеми но днес напълни цилиндрите с бензин. Сутринта запалих работи 2 минути, огасих го,пробвах да запаля след 2-3 минути и дори не изтропа. Пуснах го по баира опитах да запаля и пак нищо и го оставих. Преди малко след 8 часа стоене пробвах пак да запаля, не потрепва. Свещите в бензин, изсуших ги, като върти се вижда бензина в цилиндрите. Някой да е имал подобен проблем?
Голф 2 1.6 карб 2е2 75кс 1984г.
Голф 2 1.6 карб 2е2 75кс 1984г. пълни цилиндри с бензин.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 1.6 карб 2е2 75кс 1984г. пълни цилиндри с бензин.
Прелива ти карба, виновно е клапанчето в поплавковата камера.
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Голф 2 1.6 карб 2е2 75кс 1984г. пълни цилиндри с бензин.
Заседнал или спукан поплавък ама пък чак да налее толкоз че да виждаш бензина трябва много да си я мъчил че помпата да е качвала и наливала.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 1.6 карб 2е2 75кс 1984г. пълни цилиндри с бензин.
ей затва караме на газ.
Re: Голф 2 1.6 карб 2е2 75кс 1984г. пълни цилиндри с бензин.
mrsch66 написа:Заседнал или спукан поплавък ама пък чак да налее толкоз че да виждаш бензина трябва много да си я мъчил че помпата да е качвала и наливала.
muns61 написа:Прелива ти карба, виновно е клапанчето в поплавковата камера.
Там е работата че не съм я мъчил, 2-3 пъти като не поиска да запали и я оставих пред у нас. Запали след много мъки но трябва да видя как да оправя поплавъка, мерси.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 1.6 карб 2е2 75кс 1984г. пълни цилиндри с бензин.
Търсиш си карбуратор със здрав поплавък и го слагаш на твоя+ремонтен комплект,щото тази гарнитура е уплътнявала 30 години и като отвориш карбуратора и го затвориш,силно се съмнявам,че все още ще може да уплътнява гарнитурата.