Привет,
Каква трябва да бъде температурата на 1.8 турбо,Аum
по показания на vcds не на стрелката, като стойности.
При мен на извънградско при нормално каране 110 -120 е 94 градуса.
В градски цикъл - включва перки на 99 C и изключват на 95.
Нормално ли е, според вас ?
Работна температура 1.8 Т
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Работна температура 1.8 Т
Да. Тя стрелката нарочно е така направена да седи на 90 градуса, за да не се шашкат потребителите.
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Работна температура 1.8 Т
Добре де , щом термостата оиттва на 87 , извънградско не трябва ли да държи толкова.
Някой не е ли наблюдавал температурата като стойност каква е?
Някой не е ли наблюдавал температурата като стойност каква е?
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Работна температура 1.8 Т
Повдигам темата от миналата година, защото времето се затопля.
Та отново да питам , тези които са наблюдавали Т , по ваг ком или друго.
В града при задръстване Т ми е стигала до 104С.Обикновено държи 96-99С
При извън града около 92-93С.
Перките се вкл. на 99 и спират на 95С.
Някай да каже как е при него.
Та отново да питам , тези които са наблюдавали Т , по ваг ком или друго.
В града при задръстване Т ми е стигала до 104С.Обикновено държи 96-99С
При извън града около 92-93С.
Перките се вкл. на 99 и спират на 95С.
Някай да каже как е при него.
Re: RE: Re: Работна температура 1.8 Т
alex_7656 написа:Добре де , щом термостата оиттва на 87 , извънградско не трябва ли да държи толкова.
Успя ли да си отговориш на този въпрос? Според мен не, защото например на моя форд термостата е на 74 градуса и няма как колата да държи толкова ниски градуси.
Нека някой каже по компетентно мнение
Re: Работна температура 1.8 Т
Какво общо има температурата на отваряне на термостата с поддържаната от ДВГ. Термостата е затворен , за да загрее двигателя по-бързо. Веднъж достигнал работна температура са малко случаите , в които ще се затвори отново. Поддържаната температура зависи от циркулацията на охладителната течност и охладителните радиатори, температурата на околната среда, натоварването и т.н. Не виждам проблем в поддържаните температури на двигателя на автора на темата. Може превантивно да се измие на водоструйка водния радиатор между ламелите , защото най-вероятно е пълен с набити боклуци, може да се промие системата с лимонена киселина и таблетки за кафе машини, да се под ени антифриза в правилни пропорции и т.н. но всичко това е едно добро нещо за автомобила Ви , което не е лошо да се направи, но едва ли ще даде някакво отражение съществено върху загряването.
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Работна температура 1.8 Т
Нормална е температурата.Те и колегите ти казаха , че точно стрелката за това е направена като закове 90 градуса и да не мърда от там.Да няма въпроси защо стрелката ми седи 2мм след 90 или преди 90 градуса.Като те притеснява толко температурата , махни термостата. Добре , че не караш бмв е46 , там заради еко норми , нормалната работна температура е около 100-108 градуса. При тях дори термостата мисля , че отваряше на 105 градуса :D
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Работна температура 1.8 Т
Да така е, за стрелката, ясно е.
Идеята ми беше, при другите, ползватели на 1,8Т, на колко им вкл. перка,
каква температура държи градско и т.н.
За Е46, и аз имам познат, който се оплаква от тези 105С, подържане на температурата.Дори казваше " то тази греялка, всички маркучи изпече'' :) :)
Идеята ми беше, при другите, ползватели на 1,8Т, на колко им вкл. перка,
каква температура държи градско и т.н.
За Е46, и аз имам познат, който се оплаква от тези 105С, подържане на температурата.Дори казваше " то тази греялка, всички маркучи изпече'' :) :)
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Работна температура 1.8 Т
За 1.8т не мога да кажа, но при 2ка бензин са същите градуси, който си споменал.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Работна температура 1.8 Т
Za 1.8 без Т /АБС двигател/ мога да кажа че са същите показания.Сменял съм датчика за стрелката с такъв какъвто имаше в най близкия магазин, след това смених термо шалтера и го поръчах такъв да включва на 90 или по-малко и естествено го докараха такъв да вкл. на 95 и 102 /2 скорости на перката/ не бях на кеф да псувам затова го платих и го сложих. Сега отново положението е същото; включва перката на 100 /на табло/ и на неизвестно коя скорост но започва да сваля температурата-това на място. В движение е малко преди и малко след 90 /не кове на 90 постоянно/.
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Работна температура 1.8 Т
Благодаря, за отговорите, и за това че споделихте мнение.
Явно при бенз. мотор такаива ще да са стойностите около 95-100C / въпреки, че ми се струват високи/,
но явно износването, тогава е по-малко.В двигателя винаги трябва да има антифриз, разреден с правилна пропорция,
никога само на вода, и така.
Явно при бенз. мотор такаива ще да са стойностите около 95-100C / въпреки, че ми се струват високи/,
но явно износването, тогава е по-малко.В двигателя винаги трябва да има антифриз, разреден с правилна пропорция,
никога само на вода, и така.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Работна температура 1.8 Т
Ако по някаква причина на път ти изтече антифриза си сипвай спокойно вода без значение дали е чешмяна или минерална /банкя хисарска или велинградска/,карай си спокойно ден два или няколко месеца-проверено е нищо няма да се случи на колата особено на германския варел.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта