Здравейте колеги и колежки от скоро колата ми прави странната мизерия, която не мога да хвана от какво е та ще попитам.
Въпросното реле N1 което мисля, че е за бензиновата помпа, цъка веднъж след подаване на контакт, помпата БЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ колата запалва, държи 1000 оборота, след около 20 тина (всеки път различен диапазон) секунди, релето почва да поцъква, (бензиновото) периодично и цък цък.. цък....... цък цък цък цък............................ цък.
Когато цъка това реле, ми мени оборотите на колата, като цъкне веднъж тръгне да гасне, после изцъка 2 пъти, форсира се сама до 4к обороти, после цъкне пак, върне се на 1000 цъкне падне на 900.
Колата от бая време си има някакъв яд и с това с работата на бензин /предполагам богата смес?/ (ламбда сондата не ми работи!!) , че след като позагрее след 70 градуса, оборотите стават някак колебливи след това гасне, запаля ли, веднага си пали, но пак са и колебливи оборотите. И все си търси удобен момент да загасне, ама веднъж иска веднъж не ...
Другото което забелязах откакто това реле започна така да цъка, е че ако я запаля и поработи 2 мин, и след като я загася и я запаля наново, заработва сякаш е задавена на 3 цилиндъра, отработи 10 15 секунди и изчисти и си работи добре, докато отново я цъкне или не цъкне релето и не пре*бе работата..
Отзад пука като работи на бензин когато е студена, в гърнето, богата смес явно...
Давайте предложения!
Само да кажа смених релето с друго, същото! Капачка - сменена Кабели сменени Палец-Сменен Температурен датчик- щом пали от раз и стрелката на температурата не шикалкави на таблото, смятам здрав е. Делко- сменено, Бобина - работи. Друго?!
Казаха ми, че тоя мотор може да работи спокойно и без ламбда сонда просто ще дигнел разхода на бензин, което не ме бърка защото тя предимно се кара на газ.
Идеи? Мерси.
Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
Това реле ми цъка, подмених го отново същото. ?!
- georgebonev
- Мнения: 3098
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
Виж, намери кой го управлява през 86 пин или 85 пин това реле.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
Дали не го управлява ЕКУ?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
Да, и предвид, че ЕКУ изключва това реле ако отпаднат импулсите от делкото, то смени самото ЕКУ. Друго не остана.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
Възможно е в самото ЕКУ да има студена спойка която отговаря за това реле баш.
То се управлява по минус,освен да му подадеш директен минус и да видиш дали пак ще прекъсва и цъка.
Най-лесно е обаче просто да смениш ЕКУ-то с друг от АБД,поне нямат имобилайзер и няма какво да се обърка.
То се управлява по минус,освен да му подадеш директен минус и да видиш дали пак ще прекъсва и цъка.
Най-лесно е обаче просто да смениш ЕКУ-то с друг от АБД,поне нямат имобилайзер и няма какво да се обърка.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
В интерес на истината от известно време ... релето не цъка но това гаснене и работа на мотора си остана като проблем. В смисъл колата пали от раз студена, работи сякаш на богато... мирише на суров отзад..
При което тръгвам карам стига около 70 градуса и почва да става колеблива в оборотите.. и гасне, паля я и веднага пали задържа за кратко ....... и почва да клати леко обороти и след време пак гасне било в движение или на място.
Не мога да си обесня да не е до центровка.,, :/
При което тръгвам карам стига около 70 градуса и почва да става колеблива в оборотите.. и гасне, паля я и веднага пали задържа за кратко ....... и почва да клати леко обороти и след време пак гасне било в движение или на място.
Не мога да си обесня да не е до центровка.,, :/
- Рангел.Карагьозов1
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 05 яну 2017 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
От газовата е, имах същия проблем, на газ беше ок а на бензин както при теб, едно майстор че бръкна под кората на чистачките, понеже там е компа, и отряза постоянния плюс, и така на всяко гасене компа се рестартира и после палиш на чисто, с фабрични те настройки
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.
И така колеги, закарах колата направиха диагностика, оказа се че температурния датчик, там дето са пиновете и е залят със някаква запечатка, силикон ли е смола ли е ... по някакъв начин от времето и седенето се е получила пробойна.
И както колата си отчита едни 80-90 градуса изведнъж, окъсява от влага или от какво нз .. и резко забива на -40. След подмяната на датчика колата не се форсира..
Остана проблема с това гаснене, на бензин след 70 градуса на колата, и нестабилната и работа.. в най скоро време ще закарам колата да се направи реглаж на делкото, само, че изчаквам момент да подменя и ламбда сондата.. за да бъде удоволствието цялостно.
Ще пиша за напредък.
И както колата си отчита едни 80-90 градуса изведнъж, окъсява от влага или от какво нз .. и резко забива на -40. След подмяната на датчика колата не се форсира..
Остана проблема с това гаснене, на бензин след 70 градуса на колата, и нестабилната и работа.. в най скоро време ще закарам колата да се направи реглаж на делкото, само, че изчаквам момент да подменя и ламбда сондата.. за да бъде удоволствието цялостно.
Ще пиша за напредък.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта