Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот Golfan_93 » Сря 20 фев 2019 9:08


Здравейте колеги и колежки от скоро колата ми прави странната мизерия, която не мога да хвана от какво е та ще попитам.
Въпросното реле N1 което мисля, че е за бензиновата помпа, цъка веднъж след подаване на контакт, помпата БЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ колата запалва, държи 1000 оборота, след около 20 тина (всеки път различен диапазон) секунди, релето почва да поцъква, (бензиновото) периодично и цък цък.. цък....... цък цък цък цък............................ цък.

Когато цъка това реле, ми мени оборотите на колата, като цъкне веднъж тръгне да гасне, после изцъка 2 пъти, форсира се сама до 4к обороти, после цъкне пак, върне се на 1000 цъкне падне на 900.
Колата от бая време си има някакъв яд и с това с работата на бензин /предполагам богата смес?/ (ламбда сондата не ми работи!!) , че след като позагрее след 70 градуса, оборотите стават някак колебливи след това гасне, запаля ли, веднага си пали, но пак са и колебливи оборотите. И все си търси удобен момент да загасне, ама веднъж иска веднъж не ...
Другото което забелязах откакто това реле започна така да цъка, е че ако я запаля и поработи 2 мин, и след като я загася и я запаля наново, заработва сякаш е задавена на 3 цилиндъра, отработи 10 15 секунди и изчисти и си работи добре, докато отново я цъкне или не цъкне релето и не пре*бе работата.. :screwy :11 :scare3

Отзад пука като работи на бензин когато е студена, в гърнето, богата смес явно...
Давайте предложения!

Само да кажа смених релето с друго, същото! Капачка - сменена Кабели сменени Палец-Сменен Температурен датчик- щом пали от раз и стрелката на температурата не шикалкави на таблото, смятам здрав е. Делко- сменено, Бобина - работи. Друго?!
Казаха ми, че тоя мотор може да работи спокойно и без ламбда сонда просто ще дигнел разхода на бензин, което не ме бърка защото тя предимно се кара на газ.
Идеи? Мерси.




Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот Golfan_93 » Сря 20 фев 2019 9:09


Изображение

Това реле ми цъка, подмених го отново същото. ?!


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3098
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот georgebonev » Сря 20 фев 2019 16:37


Виж, намери кой го управлява през 86 пин или 85 пин това реле.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот stefan4o » Сря 20 фев 2019 18:50


Дали не го управлява ЕКУ?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот bobocamaro » Сря 20 фев 2019 20:37


Да, и предвид, че ЕКУ изключва това реле ако отпаднат импулсите от делкото, то смени самото ЕКУ. Друго не остана. :screwy


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот Bai Sando » Сря 20 фев 2019 22:21


Възможно е в самото ЕКУ да има студена спойка която отговаря за това реле баш.
То се управлява по минус,освен да му подадеш директен минус и да видиш дали пак ще прекъсва и цъка.
Най-лесно е обаче просто да смениш ЕКУ-то с друг от АБД,поне нямат имобилайзер и няма какво да се обърка.


Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот Golfan_93 » Нед 17 мар 2019 20:50


В интерес на истината от известно време ... релето не цъка но това гаснене и работа на мотора си остана като проблем. В смисъл колата пали от раз студена, работи сякаш на богато... мирише на суров отзад..
При което тръгвам карам стига около 70 градуса и почва да става колеблива в оборотите.. и гасне, паля я и веднага пали задържа за кратко ....... и почва да клати леко обороти и след време пак гасне било в движение или на място.
Не мога да си обесня да не е до центровка.,, :/


Потребителски аватар
Рангел.Карагьозов1
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 05 яну 2017 9:33
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот Рангел.Карагьозов1 » Вто 19 мар 2019 11:49


От газовата е, имах същия проблем, на газ беше ок а на бензин както при теб, едно майстор че бръкна под кората на чистачките, понеже там е компа, и отряза постоянния плюс, и така на всяко гасене компа се рестартира и после палиш на чисто, с фабрични те настройки


Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.4 АБД 60к.с реле N1 цъка и мени обороти.

Мнениеот Golfan_93 » Вто 23 апр 2019 9:47


И така колеги, закарах колата направиха диагностика, оказа се че температурния датчик, там дето са пиновете и е залят със някаква запечатка, силикон ли е смола ли е ... по някакъв начин от времето и седенето се е получила пробойна.
И както колата си отчита едни 80-90 градуса изведнъж, окъсява от влага или от какво нз .. и резко забива на -40. След подмяната на датчика колата не се форсира..

Остана проблема с това гаснене, на бензин след 70 градуса на колата, и нестабилната и работа.. в най скоро време ще закарам колата да се направи реглаж на делкото, само, че изчаквам момент да подменя и ламбда сондата.. за да бъде удоволствието цялостно.

Ще пиша за напредък.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта