Golf 4 1.6 AKL Шум след смяна на съединител

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
PastorTroy
Мнения: 0
Регистриран на: Чет 04 апр 2019 7:50
Автомобил:
Двигател:

Golf 4 1.6 AKL Шум след смяна на съединител

Мнениеот PastorTroy » Чет 04 апр 2019 8:27


Здравейте !
След смяна на съединителя, в колата започна да се чува шум наподобяващ виене, в последствие премина по-скоро в стържене. За да го опиша по-добре - сякаш перка се удря в нещо. Когато подам газ, особено на наклон нагоре се усилва, т.е когато двигателят е натоварен. Усилва се и при завой (няма значение дали десен или ляв). Когато колата е студена, т.е първите до 10км. не се чува почти нищо. Когато пусна стъклото, също спира да се чува каквото и да било.
Монтираният нов съединител е Sachs, като искам да подчертая, че преди да бъде монтиран такъв шум нямаше. Веднага като си взех колата от сервиза с новия съединител се появи. Майсторът каза, че старият съединител е бил без аксиален лагер, а с някакво "капаче", каквото и да означава това. Изчаках да минат първите 500км, за да се напаснат частите, като вече усещам, че съединителят "легна". При работата му не долавям никакви проблеми, освен този странен и притеснителен шум.
Изключвам да е от скоростната кутия, защото преди това виене, свирене, стържене и грохотене нямаше. Знам, че първо ще ми посочите нея като заподозряна. Двигателят на колата е 1.6 AKL, с известната кутия DUU, но пак казвам, нямал съм проблеми с нея, преди да бъде сменен съединителят. Моля тези, които ще ми кажат да си сменя скоростната кутия с подсилената с 11мм. нитове или да си купя ремонтния комплект болтове, или да използвам услугите на стругар, за да ми направи болтове ... да не го правят, това го знам. Но бих се радвал да чуя, колко е възможно да се появят проблеми с кутията след смяна на съединителя!
Възможните идеи, които ми идват са - полуоска (каре), някой лагер, все още да не са се напаснали частите на новия съединител (но не ми изглежда реално, по-скоро ми се иска да е така). Забравих да кажа, че маховик не е сменян, защото майсторът каза, че няма нужда ... има още доста хляб в него.
Благодаря на всички отзовали се !!!




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mytak69 и 72 госта