VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Здравейте, от една седмица се случва нещо странно с моя АБФ. Колата пали и гасне веднага или ако остане запалена работи не равномерно на 500-600 оборота. Закачих я на Ваг-ком, никакви грешки. Обаче ако и подам газ и пали, но трябва да и държа газта иначе гасне. Когато маслото стигне до 50 градуса след това изчезва проблема. Това съм забелязал, когато колата е топла няма проблем с паленето. Четох, че било от темп. датчика, но разбрах, че има 2 датчика. Единия който отговаря за температурата за таблото, а другия за ЕКУ-то. Идва проблема, че откривам само един бял датчик с 2 крачета, отдясно на мотора на един пласмасов фланец. Пробвах с изкарана букса и разлика няма. Дросела е чистен и напълно отговаря на подаване на газ( мисля, че при АБФ не се адаптира). Дай някакъв савет от къде да започна. Бензиновата помпа се чува. Колата е 96г АБФ. Колата има имобилайзер, но не мисля, че е от него понеже и подаването на газ нямаше да помага да я запаля. Колата е само на бензин.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Здравей колега.Ако има втори датчик за температурата на охл.течност,той е навит в главата,буксата е същата като на другия,от фланеца...на снимката е ограден в червено.Провери и ключето на дросела дали сработва коректно.
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Когато махна буксата от този който си ми оградил с бялата букса, няма палене на колата. Това ме навежда на мисълта, че не е от темп. датчик Дросела го гледам на живи данни и отчита напълно адекватно
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Ами значи този датчик е за компа на колата,другият-от фланеца е за уреда за температурата...Но датчика не е реле,за да работи на вкл./изкл.Като му извадиш буксата,на компа идва мн.голямо съпротивление и обърква компютъра.Може поради някаква причина датчика да си е променил работното съпротивление и да лъже компютъра.Пробвай да го свалиш и замениш с друг такъв датчик.
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
slaveiko67 написа:Ами значи този датчик е за компа на колата,другият-от фланеца е за уреда за температурата...Но датчика не е реле,за да работи на вкл./изкл.Като му извадиш буксата,на компа идва мн.голямо съпротивление и обърква компютъра.Може поради някаква причина датчика да си е променил работното съпротивление и да лъже компютъра.Пробвай да го свалиш и замениш с друг такъв датчик.
Благодаря ще пробвам с друг датчик, но щом казваш, че горния който е на пласмасовия фланец е за уреда на таблото защо с изкарана букса продалжава да отчита ? Няколко пъти дадох на контакт и върнах.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Виж на Ваг Ком , двата датчика да ли показват еднакви градуси.
На страницата на Росс Тех пише,ако датчика е дал фира, колата може да пали трудно.
На страницата на Росс Тех пише,ако датчика е дал фира, колата може да пали трудно.
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Ако помогнеш да кажеш на кой канал да гледам
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Така на 130 канал имам информация
864--RPM
3.06ms Inj. on time
14,25V-- Voltage
18C -- Temperature
На 106 канал е съвсем различна иформацията
837 -- RPM
68C -- Temperature
0.28V -- Voltage
001000 -- Bin. Bits.
Само това изписва и като си дам мишката на някой от ифрмацията не ми излиза онзи малък прозорец с информация какви трябва да са стойностите?!
864--RPM
3.06ms Inj. on time
14,25V-- Voltage
18C -- Temperature
На 106 канал е съвсем различна иформацията
837 -- RPM
68C -- Temperature
0.28V -- Voltage
001000 -- Bin. Bits.
Само това изписва и като си дам мишката на някой от ифрмацията не ми излиза онзи малък прозорец с информация какви трябва да са стойностите?!
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Започни с проверка на стъпковия клапан и вакуумните маркучи,темп виж на 1ви канал(те са до 6ти мисля) къде си отишъл на 130ти.
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Къде точно се намира този стъпков клапан(за стъпково моторче ли става дума?Ако да то е под пласмасата където минават кабелите за свещите нали така ? Като е по-топло си пали и си държи 1200-300 оборота.) , вакумите съм сменил всеки един маркуч с нов от уния сините "спортните" , никаква промяна, на първи канал е точно температура с тази на таблото.
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Да това моторче провери,дросел ключа провери ли? Високи са тези обороти хубаво огледай да не краде въздух(маркуча на сервото,МАПа).
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Всички вакуми са проверени беше спукан този на сервото смених го и същатата работа. дросел ключа е адекватен и реагира както трябва. Защо да са високи оборотите ? Това ти казвам при първо палене като минат 2-3 мин си падат на 900(на ваг кома ги дава 825-890 в този диапазон).
Последна промяна от IvanMan на Съб 16 мар 2019 17:55, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Пусни по една снимка на 1 до 4 канал(когато работи неравномерно) а в движение как е(докато е студена)?
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW GOLF 3 ABF - Пали и гасне
Сложих датчик за темп. на водата от КР, че такъв имах под ръка и всичко заспа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 230 госта