Здравейте, имам Golf 4 2.3 V5 AGZ
Значи проблема е следния, когато колата е студена или когато вдигне 90 градуса си работи перфектно, обаче ако я покарам повече, примерно 15 километра и започва да придърпва в ниските от 1000 до 1700-1800 оборота, като натисна газта до доло и колата забива около 4-5 пъти докато вдигне по-високи обороти. Сега като се прибирах я понастъпих малко и бях покарал 30-тина километра и придъпрването започна да става много по-силно и работеше като на 4 цилиндъра(Един път ми се случи така да работи обаче беше постоянно и като смених бобината и свещите се оправи).И за първи път сега ми се появи още един проблема като натисках съединитела да сменя или да изключа от скорост и оборотите падаха по-бавно и спираха на 1100 и след 10-15 секунди падаха на 850 колкото си трябва да са. Това стана 10-15 пъти и преди да се прибера се оправиха. Сменил съм бобина,кабели,свещи... Закачихме я на компютър и показа, че системата има слаб ток, на живите данни показа че алтернатора зарежда с 12.9А може би от там е грешката, но това не ми се вярва да влияе по някакъв начин, друга грешка имах за датчик външна температура, но като я изтрихме и повече не се показа. Моля помагайте предстой ми дълъг път и не знам дали ще мога да рискувам... Благодаря!
Golf 4 Придъпрва
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2011 15:01
- Автомобил: Golf IV V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Банско
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 Придъпрва
Ако губи адаптация дросела от слабо напрежение оборотите може да правят проблеми поне на 1.8т е така. След каране извънградско се оправя и при следващо палене с умрял аку или полу такъв от слабо зареждане ефекта беше същия. Оправи си зареждането по с време докато не свършиш аку.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 Придъпрва
Имаш нужда от нов алтернатор.
Ако си със свещи бош ти препоръчвам да смениш марката . Лично аз съм имал проблем с чисто нови такива и то подсилени се водеха дабъл платинум.
Ако си със свещи бош ти препоръчвам да смениш марката . Лично аз съм имал проблем с чисто нови такива и то подсилени се водеха дабъл платинум.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2011 15:01
- Автомобил: Golf IV V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Банско
Re: Golf 4 Придъпрва
quattro^^ Обаче, проблема с оборотите се появи само веднъж, а придъпрването е постоянен проблем.
ivuchev Свещите са NGK 3-полюсни, сменени са преди месец сега се появи проблема.(Кабелите са сменени преди 3 месеца) Ще проваме с нови четки евентуално, опасявам се да няма някъде утечка, днеска като пипнах единия кабел към едната свещ и си ме удари ток-а ама яко ... А по гумата от горе на кабела предполагам не трябва да бие ток. Нали е за изолация. И все пак това че не зарежда малко над 13 а зарежда на 12.9А какво общо може да има с придъпването ?
ivuchev Свещите са NGK 3-полюсни, сменени са преди месец сега се появи проблема.(Кабелите са сменени преди 3 месеца) Ще проваме с нови четки евентуално, опасявам се да няма някъде утечка, днеска като пипнах единия кабел към едната свещ и си ме удари ток-а ама яко ... А по гумата от горе на кабела предполагам не трябва да бие ток. Нали е за изолация. И все пак това че не зарежда малко над 13 а зарежда на 12.9А какво общо може да има с придъпването ?
Последна промяна от hooligans на Съб 09 мар 2019 15:15, променено общо 1 път.
Причина: Получаваш предупреждение за неспазване на шаблона за заглавия на темите.
Причина: Получаваш предупреждение за неспазване на шаблона за заглавия на темите.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 4 Придъпрва
Това че те бие ток не е добре. Я напръскай с пулверизатор малко водичка по кабелите и виж дали ще почне да прекъсва?
Или на тъмно при работещ мотор огледай дали не бяга искрата/вижда се как прескача ако имаш нарушена изолация/.
Или на тъмно при работещ мотор огледай дали не бяга искрата/вижда се как прескача ако имаш нарушена изолация/.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2011 15:01
- Автомобил: Golf IV V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Банско
Re: Golf 4 Придъпрва
Ще пробвам с водичка благодаря, иначе вчера на тъмно отворих капака и не видях да прескача искра от кабелите. Имаше едно леко цъкане почти не се чуваше от единия кабел този, който е до алтернатора. Всъщност от него биеше ток. Другите не съм ги пипал хвана ме страх да не е станало нещо и я прибрах. Старите кабели ги пазя ще ги пробвам да ги сменя един по един.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 4 Придъпрва
Щом чуваш че цъка, значи имаш пробив. Може да е лулата, в леглото на свещите и да не го виждаш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта