Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Алекси Георгиев » Сря 13 мар 2019 9:30


kompresor написа:Стига с тия центровки бе хора не съм малоумен.

Казах че споделям мнение, а не давам определение.
Моя също беше ок, а сега ми дава 9°
Успех!




Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 10:36


Как ти дава 9 градуса. На ваг ком какво ти показва. Как си центровал кво е що е


Това делко или си го центровал или не. Ако не е на центровка колата бие прекъсвач на 5000 об и пали и работи смотано и набива грршка hall sensor outside specification


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 13 мар 2019 11:44


kompresor написа:Как ти дава 9 градуса. На ваг ком какво ти показва. Как си центровал кво е що е

Точно на ваг ком ги показва тия 9° предварение.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 11:45


На първа графа какво ти показва 1 или стойност от 52 до 60. На втора от 6 до 9 колко показва

Вижте как прави плавно няма грижа но рязко докато просвири дросела и сецва
https://youtu.be/IK-_uY3QpfM


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Алекси Георгиев » Сря 13 мар 2019 11:51


kompresor написа:Това делко или си го центровал или не. Ако не е на центровка колата бие прекъсвач на 5000 об и пали и работи смотано и набива грршка hall sensor outside specification

Пишеш глупости! Какво делко те гони в този мотор :horror


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 11:53


Такова шарено дето се върти наляво надясно и взема движение от маслената помпа с датчик на хол вътре и на 7 канал на ваг ком се променят стойноатите чак до сепен в която ако не е в ред центровката му набива грешка sigbal outside specification....делко

Сеца в ниски обороти

https://youtu.be/IK-_uY3QpfM


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Алекси Георгиев » Сря 13 мар 2019 12:03


Визирах моя мотор - при теб не знам. Освен това мотора минава 6000 оборота без прекъсвач.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 12:05


2.0 агг голф 3 в Етка го дават с делко в моргата от същия от пасатт смъкнах др делко че моето мислех че има проблем, и така нататък . Майната му на делкото. Колата сеца в ниски и се пита от кво е след като центровла и ток са топ.

Последна промяна от IvanMan на Сря 13 мар 2019 12:19, променено общо 2 пъти.
Причина: Използвай бутон "Промени". Не е необходимо да пускаш нови мнения през 1 минута и когато последното мнение е твое.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Bai Sando » Сря 13 мар 2019 12:46


Дебитомера (маф сензора) добре ли е уплътнен?Да не смуче от някъде въздух кучето :gruebel
Моя АГГ миналото лято ми разказа играта от скапана Л.Сонда.Едвам намерих човек да го направи,преди това ме пращаха за издухани клапани,износен мотор и т.н.Делкото както казваш го гласиха там на някакви градуси с милиметри завъртане.
Не знаех,че при тоя мотор с електроника от преди 25 години има толкова много настройки и време за адаптиране чак.
При мен майстора ми отмести капачето на дебитомера като го направи да минава повече въздух докато се адаптира компа.
Каза ми да го покарам 50-60 км така и да го върна както си е било.В началото хич не вървеше добре и се получаваше едно като дупка докато наеме,затворих капачето и след няколко километра всичко си дойде на мястото.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: RE: Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 12:47


Bai Sando написа:Дебитомера (маф сензора) добре ли е уплътнен?Да не смуче от някъде въздух кучето :gruebel
Моя АГГ миналото лято ми разказа играта от скапана Л.Сонда.Едвам намерих човек да го направи,преди това ме пращаха за издухани клапани,износен мотор и т.н.Делкото както казваш го гласиха там на някакви градуси с милиметри завъртане.
Не знаех,че при тоя мотор с електроника от преди 25 години има толкова много настройки и време за адаптиране чак.
При мен майстора ми отмести капачето на дебитомера като го направи да минава повече въздух докато се адаптира компа.
Каза ми да го покарам 50-60 км така и да го върна както си е било.В началото хич не вървеше добре и се получаваше едно като дупка докато наеме,затворих капачето и след няколко километра всичко си дойде на мястото.
Нищо не разбрах


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 12:49


Какво капаче на дебитомера и какво отместване и втъщане? Какви 60км за адаптация? Нищо от това не се връзва с логиката. Когато открехна маркуча към филт кутия набива грешка маф сензор значи е херметичен и не влиза въздух от никъде.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 12:51


Сондата ми е доста акуратна и адекватна. На току що запален двг е 1.2в а на загрял 0.3 0.4 и при подаване на газ рязко адекватно отчита

Последна промяна от IvanMan на Сря 13 мар 2019 12:56, променено общо 1 път.
Причина: Получаваш официално предупреждение!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Bai Sando » Сря 13 мар 2019 12:52


Като изкараш елемента на дебитомера (хитачи) има една малка метална капачка с две винтчета,тя пречи на въздуха де преминава свободно през него.Като е отместена минава много въздух и се получават аномалии.Ако смуче въздух от някъде сигурно пак ще е така.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 13:30


Благодаря колега но спирам да пиша че ми набиха обръчите понеже съм го обърнл на чат. Чао от мене



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта