Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Нед 10 мар 2019 19:33


Здравейте, колеги. Имам двигател 2.0 AGG . Дюзите му са зелени на цвят и са с номер 037 906 031 АА. Интересувам се какъв им е дебита при нормално налягане. Интересувам се дали има дюзи с повече отвори, или по - големи на друг близък мотор, с по - голям дебит. Мисля да сложа ръчен бензинов регулатор и да вдигна налягането малко и да сложа малко по - големи дюзи за да накарам двигателя да стане по - пъргав .




Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 115 коня

Мнениеот Алекси Георгиев » Пон 11 мар 2019 10:58


Повечето гориво няма ли да иска повече въздух?


Потребителски аватар
S.Stefanov
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 115 коня

Мнениеот S.Stefanov » Пон 11 мар 2019 18:47


Сгъстяване леко и нищо друго. От там нагоре става по-дебело и по-занимателно.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Пон 11 мар 2019 21:05


Благодаря ви колеги! Имате ли идея от какво може да прави едно глъхнене при рязко подаване на газ. когато загрее се посмекчава това. Когато подам газ малко , ама малко по плавно няма грижи, но смачкам ли рязко - тъдъъъъън .... даже и гръмва във филтъра понякога.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 11 мар 2019 21:07


Центровка, свещи, кабели?


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Пон 11 мар 2019 21:21


Центровката на 7 канал на първата графа 1 на втора графа 7. Свещите са стари наистина триполюсни имат по голям луфт. Кабелите също са стари. НО от това да прекъсва ? ? ? Ако е от ток не би ли трябвало да не се изфорсира изобщо?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 11 мар 2019 22:06


Помня твои мнения,ти караше само дизел.
За бензин искрата е много важен фактор.
Я смени свещите за начало.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Пон 11 мар 2019 22:23


Ще ги сменя колега, и кабелите ще сменя дори. Свещите по каталог са триполюсни bur6et но ще сложа bpr6es които са с 1 електрод понеже ще карам на газ.... няма значение ще сложа нови кабели и нови свещи. Обаче ме съмнява че това е проблем в горивото. Утре ще замеря налягане на рейката за да се осигуря че помпата ми прави нужното налягане и че имам 2.5 поне. другото което ме притеснява е температурния датчик, да не би когато е студена той да ми прави мизерии


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Алекси Георгиев » Пон 11 мар 2019 22:29


Според мен, първо си оправи мотора и тогава "взаймозаменяй" дюзи.
Като цяло не виждам ефект в това начинание - сгъстявай го колкото искаш. Вкарвай му бензин колкото искаш. На атмосферния мотор му е все тая.
А налягането на бензина трябва да гониш 3 бара.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Пон 11 мар 2019 22:34


Разбира се че първо ще го оправя. За дюзите просто реших да попитам на къде духа вятъра както се казва. Утре сменям свещи кабели и капачка, датчик за температура на антифриза и меря налягане на горивото. Най - вероятно ще изкочи зайчето от някъде


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Алекси Георгиев » Пон 11 мар 2019 22:55


Не искам да ти пресичам мерака - да не ме разбереш грешно. Просто моето мнение е, че не си заслужава - няма да оползотвори горивото. Даже може и да му навредиш до известна степен.
Аз също съм с атмосферен двигател и ще ми е интересно от къде ще излезе зайчето!
Поздрави!


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 11 мар 2019 23:02


Свещи слагай по препоръка на производителя.
Газ,мас,метан....


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 8:33


Вчера смених свещи кабели капачка температурен датчик. Разликите са че на ваг ком преди показваше най мн 82градуса а сега 92 когато вкл перки и уреда на таблото тръгна. Обаче пак го прави това хлъцване ли задавяне ли е и когато подам рязко 4 5 пъти патва не мога да определя в двуцевката или в смуктела. Днес ще меря налягане на гориво. Май има вариант горивния регулатор да е прецакан защото му вадя вакуума и нищо не се променя. Между др бенз помпа не пишеше нищо на нея и най вероятно е някакъв китаец....


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот Алекси Георгиев » Сря 13 мар 2019 9:08


Ако гърми в колектора бъди сигурен, че ще го усетиш! Според мен е отзад, освен ако нямаш пробив по изпускателната система. Клапанчето на рейката можеш да го провериш просто като му дръпнеш скобата 2 часа след като е работила колата. Трябва да пръсне бензин под налягане. Помпа сменях миналата година - VDO втора ръка за 60 лева. Работи добре - дава 3 бара налягане. Но все пак си провери центровката, защото в момента аз играя подобен филм.
Все пак много неща не са ми ясни, затова по-точни съвети ще получиш от други колеги - аз просто споделям опит.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 492
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня

Мнениеот kompresor » Сря 13 мар 2019 9:18


Стига с тия центровки бе хора не съм малоумен. Мотора съм го извадил от голф напречен и съм го сложил в ауди надлъжен... дали не съм го зацепил и жентровал правилно. При все това че на тоя мотор като го центроваш делкото със стробо после го гледаш на 7 канал във вагком....
Не е от центровка.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта