Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Здравейте, колеги. Имам двигател 2.0 AGG . Дюзите му са зелени на цвят и са с номер 037 906 031 АА. Интересувам се какъв им е дебита при нормално налягане. Интересувам се дали има дюзи с повече отвори, или по - големи на друг близък мотор, с по - голям дебит. Мисля да сложа ръчен бензинов регулатор и да вдигна налягането малко и да сложа малко по - големи дюзи за да накарам двигателя да стане по - пъргав .
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 115 коня
Повечето гориво няма ли да иска повече въздух?
- S.Stefanov
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 115 коня
Сгъстяване леко и нищо друго. От там нагоре става по-дебело и по-занимателно.
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Благодаря ви колеги! Имате ли идея от какво може да прави едно глъхнене при рязко подаване на газ. когато загрее се посмекчава това. Когато подам газ малко , ама малко по плавно няма грижи, но смачкам ли рязко - тъдъъъъън .... даже и гръмва във филтъра понякога.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Центровка, свещи, кабели?
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Центровката на 7 канал на първата графа 1 на втора графа 7. Свещите са стари наистина триполюсни имат по голям луфт. Кабелите също са стари. НО от това да прекъсва ? ? ? Ако е от ток не би ли трябвало да не се изфорсира изобщо?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Помня твои мнения,ти караше само дизел.
За бензин искрата е много важен фактор.
Я смени свещите за начало.
За бензин искрата е много важен фактор.
Я смени свещите за начало.
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Ще ги сменя колега, и кабелите ще сменя дори. Свещите по каталог са триполюсни bur6et но ще сложа bpr6es които са с 1 електрод понеже ще карам на газ.... няма значение ще сложа нови кабели и нови свещи. Обаче ме съмнява че това е проблем в горивото. Утре ще замеря налягане на рейката за да се осигуря че помпата ми прави нужното налягане и че имам 2.5 поне. другото което ме притеснява е температурния датчик, да не би когато е студена той да ми прави мизерии
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Според мен, първо си оправи мотора и тогава "взаймозаменяй" дюзи.
Като цяло не виждам ефект в това начинание - сгъстявай го колкото искаш. Вкарвай му бензин колкото искаш. На атмосферния мотор му е все тая.
А налягането на бензина трябва да гониш 3 бара.
Като цяло не виждам ефект в това начинание - сгъстявай го колкото искаш. Вкарвай му бензин колкото искаш. На атмосферния мотор му е все тая.
А налягането на бензина трябва да гониш 3 бара.
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Разбира се че първо ще го оправя. За дюзите просто реших да попитам на къде духа вятъра както се казва. Утре сменям свещи кабели и капачка, датчик за температура на антифриза и меря налягане на горивото. Най - вероятно ще изкочи зайчето от някъде
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Не искам да ти пресичам мерака - да не ме разбереш грешно. Просто моето мнение е, че не си заслужава - няма да оползотвори горивото. Даже може и да му навредиш до известна степен.
Аз също съм с атмосферен двигател и ще ми е интересно от къде ще излезе зайчето!
Поздрави!
Аз също съм с атмосферен двигател и ще ми е интересно от къде ще излезе зайчето!
Поздрави!
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Свещи слагай по препоръка на производителя.
Газ,мас,метан....
Газ,мас,метан....
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Вчера смених свещи кабели капачка температурен датчик. Разликите са че на ваг ком преди показваше най мн 82градуса а сега 92 когато вкл перки и уреда на таблото тръгна. Обаче пак го прави това хлъцване ли задавяне ли е и когато подам рязко 4 5 пъти патва не мога да определя в двуцевката или в смуктела. Днес ще меря налягане на гориво. Май има вариант горивния регулатор да е прецакан защото му вадя вакуума и нищо не се променя. Между др бенз помпа не пишеше нищо на нея и най вероятно е някакъв китаец....
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Ако гърми в колектора бъди сигурен, че ще го усетиш! Според мен е отзад, освен ако нямаш пробив по изпускателната система. Клапанчето на рейката можеш да го провериш просто като му дръпнеш скобата 2 часа след като е работила колата. Трябва да пръсне бензин под налягане. Помпа сменях миналата година - VDO втора ръка за 60 лева. Работи добре - дава 3 бара налягане. Но все пак си провери центровката, защото в момента аз играя подобен филм.
Все пак много неща не са ми ясни, затова по-точни съвети ще получиш от други колеги - аз просто споделям опит.
Все пак много неща не са ми ясни, затова по-точни съвети ще получиш от други колеги - аз просто споделям опит.
- kompresor
- Мнения: 492
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Дебит на дюзи и взаимозаменяемост на дюзи за 2.0 AGG 115 коня
Стига с тия центровки бе хора не съм малоумен. Мотора съм го извадил от голф напречен и съм го сложил в ауди надлъжен... дали не съм го зацепил и жентровал правилно. При все това че на тоя мотор като го центроваш делкото със стробо после го гледаш на 7 канал във вагком....
Не е от центровка.
Не е от центровка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта