Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
- aleksander_chushev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 20:04
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Дупница
Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Здравейте,сблъсквам се със следния проблем.Автомобила внезапно при магистрално каране се опитва да угасне.Веднъж успя преди два дена.Оборотомера от 3000 оборота рязко пада до нула,при което двигателя прекъсва за момент.Понякога и лампата на маслото премигва.Този проблем трае за секунда,после колата продължава работа.В случая,когато угасна,мощта на двигателя започна да се губи постепенно,не изведнъж,като след пада на оборотите на нула,от 5 скорост намалих на 4,3 и после я угасих в аварийната лента,защото загуби мощност,въприки подаването на газ.Тая сутрин се опита да угасне 5-6 пъти последователно през няколко секудни.Имате ли някакви идеи относно ситуацията.Оборотите не играят нагоре и надолу,а пропадат до 0 рязко.
Последна промяна от IvanMan на Пет 22 мар 2019 21:05, променено общо 1 път.
Причина: Добави код на двигателя в заглавието.
Причина: Добави код на двигателя в заглавието.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Щом оборотомерът пада на 0, нямаш запалване. Електриките.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Датчик на Хол в делкото? Този модел е без датчик на колянов вал.
- aleksander_chushev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 20:04
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Капачката и палеца са доста нагорели,скоро установих,карам колата от месец само.Ще се насоча към местата,за които ме насочихте.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Щом са нагоре така или иначе са за смяна. Дори и да не е в тях проблемът. Погледни и свещите също.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19559
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Капачката и палеца наистина трябва да се сменят - те са си консуматив, както и свещи.
На мен, обаче, това повече ми прилича на бобина.
Всъщност - износените палец, капачка и свещи товарят бобината и тя прегрява.
В резултат или се пука корпуса и почваш да прекъсваш както си го обяснил, или изгаря директно и оставаш на място
На мен, обаче, това повече ми прилича на бобина.
Всъщност - износените палец, капачка и свещи товарят бобината и тя прегрява.
В резултат или се пука корпуса и почваш да прекъсваш както си го обяснил, или изгаря директно и оставаш на място
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
На мен пък ми напомня за датчик на хол в делкото или на коляновия вал,ако мотора не е 2Е.
Моя АГГ правеше абсолютно същите номерца с менте датчик колянов вал,както си караш и стрелката на оборотомера рязко падаше.Случи се дори да ми гасне в движение,слизам закачам резервната бобина и нищо.Минаха се 2 минути и си запали от раз.
Моя АГГ правеше абсолютно същите номерца с менте датчик колянов вал,както си караш и стрелката на оборотомера рязко падаше.Случи се дори да ми гасне в движение,слизам закачам резервната бобина и нищо.Минаха се 2 минути и си запали от раз.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
stefan4o написа:Датчик на Хол в делкото? Този модел е без датчик на колянов вал.
Да бе ама само за 2Е
ADY i AGG имат д-к на колянов вал
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Да де, зная. Важи само ако е 2Е. Ако са по-новите два - може и датчик на колянов вал да прави каваци. Не знам защо реших, че колата е с 2Е мотор
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Я виж буксата на датчика на коляновия вал. Понякога тя прави проблеми.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
muns61 написа:Я виж буксата на датчика на коляновия вал. Понякога тя прави проблеми.
Завряна до масления филтър и често побутвана при смяна на ADY i AGG
- aleksander_chushev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 20:04
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Двигателя по талон е без номер.Днес с големи усилия успях да го разгадая-мисля,че е AGG.Пък и някъде проверих,че след 1994 година няма 2Е.Моя Голф е 1996 набор.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Със сигурност НЕ е 2Е, да. Иначе може да видиш на стикера в багажника, ако не е изтрит - код мотор, скорости, цвят и т.н.
- aleksander_chushev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 20:04
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Стикера в багажника също го няма.Направих една снимка на датчик,който се намира близо до масления филтър.Може би този е датчика на колянов вал?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 2.0 115 коня срив на оборотите
Точно това е датчикът на коляновият вал. Прилича на датчик за АБС на колелетата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта