Голф мк1 гти проблем с зумер
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Голф мк1 гти проблем с зумер
Проблема е че след 4000рпм пищи и свети лампа за масло . До тук съм прозвънил щкабелите до таблото смених инсталацията от бушон табло до км смених датчика на маслото дето е на масления филтър с бял работещ от другата ми кала , таблото го смених и вече нямам идея налягането ще го измеря но мотора не чука и не пуши . Ако някой е имал същия проблем да сподели решението че трябва да му се подава на целата
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф мк1 гти проблем с зумер
При тези коли сигнализацията не трябва ли да сработи около 2000 об/мин?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф мк1 гти проблем с зумер
В момента имам също проблем с пищене но не мога да кажа точно кога започва. Изчетох целия интернет и направих консултация с шефа на автотранспорта на фирмата в която бачкам /имаме същия варел като моя 1.8 г3/ и положението е следното; мериш му налягането и ако е ОК или слушаш зумера или му режеш едното краче. Аз не съм сменял датчика и ако прежаля 10 лева ще го сменя като до тогава ще си правя манометър да мерна налягането. Също говорих с колегите които пътуват с фирмения голф /всеки ден по 70 км./ и казват че на всяко пътуване им пее с различно времетраене.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф мк1 гти проблем с зумер
Колега аз купих цяла кола заради тъпото табло с мфа , датчика на конзолата при масления филтър при запалено дава маса но при мен има съпротивление и при горния на главата е обратното гаси масата при работа на мотора . Давам маса при таблото на кабела за долния датчик и не спира зумера сложих други табла и пак
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф мк1 гти проблем с зумер
Мерих налягане на студен мотор на празен ход 6 бара при средни отива на 8ии на загрял мотор 2.4 2.2 на тихи при изфорсиране удря 7 бара и пада на 6.6 .възможно ли е да е много високо и за това да свети
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф мк1 гти проблем с зумер
Не!
Системата работи само в посока 'ниско налягане'
А и при теб не са чак толкова високи наляганията
Когато не ми работеше байпасния клапан на маслената помпа на Пассата, при студен мотор и вдигане над 1500-1600 оборота забиваше уреда, защото мереше до 10 бара само.
Никога нищо не е светкало, за щастие и не текна
Ама пък и аз бях сменил всички семеринги току-що, та държаха...
Системата работи само в посока 'ниско налягане'
А и при теб не са чак толкова високи наляганията
Когато не ми работеше байпасния клапан на маслената помпа на Пассата, при студен мотор и вдигане над 1500-1600 оборота забиваше уреда, защото мереше до 10 бара само.
Никога нищо не е светкало, за щастие и не текна
Ама пък и аз бях сменил всички семеринги току-що, та държаха...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта