Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г. (РЕШЕН)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
fuX
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 18 яну 2015 18:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г. (РЕШЕН)

Мнениеот fuX » Пет 10 май 2019 10:56


От скоро имам странен проблем който в началото се появяваше в месеца 1-2 два пъти, но вече не е така постоянен е. Имах дълго пътуване до чужбина където сякаш проблема зачестя, вметнах това за да не кажете че е от горивото. Та към проблема прекъсването е предимно на загрял двигател на всички предавки включително и на място, като предимно почва от 5000 до 5600 оборота и неще да вдига повече.
Прегледани и сменени части: Кабели, бобина, свещи NGK OEM и обикновени bosch сега пробвам с тях, бензинова помпа, детонационен датчик, горивен регулатор. Колата е обслужена преди няколко дена всички филтри сменени, дросела почистен и разглобен за проверка вътре е сух, дюзите преди няколко години бяха проверени мисля че са ОК, налягнето на горивото е измерено около 4-5 бара беше, като имам време ще измеря и дебита.

Поради не ясна причина не мога да правя лог файлове за това ще карам така...

Group/ IDLE!!
02/ 680rpm - 21.4%load - 3.01ms time - 2.98g/s MAF
04/ 680rpm - 13.650 - 99C - 78C (последната температура за къде ?)
30/ 111 - 100
32/ 0.0% - 0.0% - ....
33/ 1.6% - 0.075v - 0.0% - 1.085v
36/ 0.030v - 0.140v - B1-S2 OK - B2-S2 OK
20/ 0.0* Knock Reg. на всички цилиндри
26+27/ 1.570v - 0.942v - 0.942v - 1.099v - 0.942v

Вие виждате ли проблем и какво друго да замеря, също така искам да питам къде мога да замеря входящата температура и тази отвън?
Също така при пълна газ на 4-та 124g/s грама не са ли много?

Забравих да кача, че колата вдигна разхода с 1-2 литра и че всички цилиндри работят еднакво свещите стават черни за няколко дена, мирише много на недоизгоряло гориво, но не пуше. Нещо кара компа да набива яко гориво или дебитомера може и сондата по някакъв начин лъже за количеството въздух. Също така компресията е мерена и на всички цилиндри изскара 10-10.5.
Прикачени файлове
load.png

Последна промяна от fuX на Съб 25 май 2019 19:50, променено общо 1 път.




lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г.

Мнениеот lubo_Y10 » Пет 10 май 2019 18:36


От всичко написано разбрах че постоянно си караш колата на високи обороти и че май компресията е малко малка.


fuX
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 18 яну 2015 18:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г.

Мнениеот fuX » Пет 10 май 2019 21:30


Правилно си разбрал така си карам, но не това въпроса. Компресията е мерена преди около 2месеца при напълно студен мотор, външна темпераатура около 10C, та за годините и километрите си мисля че е добре. Заводско го дават (нов мотор) 13-10 бара и под 8 бара го дават за ремонт, това важи и за VR6 12V.

Скоро ако не се намери причината ще почна да търся някой "мапер" с дино стига да се навият да се занимават. В ръцете на човек който знае какво гледа и качен на стенд мисля, че ще се реши проблема с възможно най малки разходи. Не ми се занимава със сервизи теоретици всичките...

Така че като за краен вариант може да препоръчвате такива хора в "окръг" Русе - В. Търново - Варна или околности.

Поздрави.


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г.

Мнениеот KBK » Нед 12 май 2019 7:38


Относно дебитомера - 124g/s е многп добре. А това че прекъсва и не можеш да вдигнеш повече от 5600 ми звучи ксто заминаващ си датчик нс колянов вал. Потърси по темите има много писано за този проблем.


fuX
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 18 яну 2015 18:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г.

Мнениеот fuX » Нед 12 май 2019 13:00


Благодаря ще проверя теми, но по принцип вариантите са много от към датчици. Колянов вал, разпределителен, температурни, детонационен всички тези дадчици трябва да ги замеря пак по време на прекъсване. Сондата и дебитомера дават нормални стойности до като прекъсва би трябвало да няма проблем там, друг е въпроса колко чувствителен компютъра по време на диагностита, дали е способен да покаже ниските стойности преди отново да се стабилизират, не знам вече.

Днес отново замерих помпата, почти 5бара налягане, и 2.8бара (ако е верен манометъра) при 3бапа регулатор на рейката, налягането не помръдва от покой до максимални обороти. Само не можах да измеря дебита, понеже нямах време а на контакт помпата работи едва 2-3 секунди. Трябва да се откачи от резервоара и да се подаде постоянен ток... мислех че на контакт трябва да подава постоянно напрежение.


fuX
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 18 яну 2015 18:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г.

Мнениеот fuX » Пет 17 май 2019 21:34


Чух се с емо (tuning pro) Варна, някакви мнения за него. Или други препоръки.


fuX
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 18 яну 2015 18:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г. (РЕШЕН)

Мнениеот fuX » Съб 25 май 2019 19:50


Проблема се реши, във Варна диагнозата беше центровка прескочил зъб, което според мен не беше така и не съм я проверявал дори. Като знам колко е зор да прескочи верига на тоя мотор, но все пак си проверих синхронизацията на веригите, като беше почти идеална. Но ми хрумна нещо и тествах до като следях стойностите установих, че когато мотора е развъртян на оборотите в които прекъсва синхронизацията почва да бяга на 30* и повече. От което с момчетата във Варна решихме че явно датчика на високите лъже и от това се получава прекъсването, след като при поддържане на 2к, 3к, 4к и 4500 оборота не променя (значително) стойностите, но на 4700 почваха аномалиите точно когато почва прекъсването. Но се оказа, че не е от него датчиик и днес смених този на коляновия вал та той е бил виновника както колегата по горе предположи. Вече не мирише на бензин и работата в покой е малко по мека, като тягата до 3-3500 е същата, но след това няма нищо общо сякаш карам друга кола :smile

Та поздрави и :beer


Илиан vr6
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 11 дек 2021 15:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Re: Прекъсване на високи и богата смес Golf 4 2.3 V5 (VR6) AGZ 150к.с. 2000г. (РЕШЕН)

Мнениеот Илиан vr6 » Съб 11 дек 2021 15:20


Здрасти колега грубо да нахвърлиш къде да търся тея датчици на раз. Вала. На vr6 2.8 204



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt, Irnik и 72 госта