климатик Голф 2
климатик Голф 2
искам да си присадя климатик на голфа (МК2 1.8 8v), има ли значение от какъв донор ще взема инсталацията? Неща които да съобразя?
- stefan4o
- Мнения: 19146
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: климатик Голф 2
Ако държиш да ползваш оригиналната ел.инсталация трябва да видиш с коя инсталация ти е колата - ЦЕ1 или ЦЕ2. Стойките за компресора са дизелови, за 16-волтови и за всички останали бензинови 8-клапанови 1.8 и 1.6.
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: климатик Голф 2
VWGT написа:искам да си присадя климатик на голфа (МК2 1.8 8v), има ли значение от какъв донор ще взема инсталацията? Неща които да съобразя?
Колега - търси оригинален от Г2, така няма никакви преправяния ....
Аз навремето намерих такъв - стана баш като оригинално.
Комплекта ми беше ел. кабелите, изпарителя, компресора(със всички тръби и маркучи), всички въздуховоди, радиатора, плиткото рафтче под жабката.
Липсваха плитката жабка, панелчето за управление, стойката на компресора и шайбата на водната помпа.
Като за начало намерих стойката за компресора - за да може да се монтира всичко - ремъците ги вързахме както дойде - но всичко заработи от първия път.
Определено време(около 1 година ) карах без жабка, панелче и с грешно поставени ремъци - но после по-малко намерих всички части и сега е супер.
Колата ми е същата като твоята(1.8 8v GTI) - ако има с какво да помогна - пиши.
П.П. Перката на радиатора ти трябва да е 2-скоростна, т.е. с 3 кабела - ако не е - трябва и нея да сменяш.
- stefan4o
- Мнения: 19146
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: климатик Голф 2
Тя перката е двускоростна със сигурност, трябва и по-голям радиатор. Аз избрах дифузьор с двойна перка от Пасат Б3. Оригинално е с една перка при Мк2.
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: климатик Голф 2
stefan4o написа:.... трябва и по-голям радиатор....
Радиатора си е същия, само пред него се монтира радиатора на климатика
stefan4o написа:.... Оригинално е с една перка при Мк2....
Така е - само една, оригиналната която си е
- stefan4o
- Мнения: 19146
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: климатик Голф 2
1.8 бензин НЕ е с най-големият радиатор в повечето случаи.
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: климатик Голф 2
Кутията в купето пасва от голф 3. Реже се преградата - няма как. Инсталацията вече зависи CE1 или CE2 си(бутона за аварийните на копче ли е или зад волана). Конзолата за компресора може да се вземе от голф 3 8в. Радиаторите ти казаха.
Не случайно казвам голф 3 - Р132а е все пак + много по-често срещан.
Има варианти и за климатроник. Зависи колко ти се играе :)
Не случайно казвам голф 3 - Р132а е все пак + много по-често срещан.
Има варианти и за климатроник. Зависи колко ти се играе :)
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: климатик Голф 2
Имам дифузьор от ауди б4 2.0 115, не помня с 1 или 2 перки е този в гаража с ремък се задвижваше 2та оригинално. С кеф го давам да свърши работа.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: климатик Голф 2
Скоро слагах климатик на голф 2ка оригинален от моя кола свален , пълна профилактика промивка тръби нов дехидратор О пръстени поправка клапи и пълнене всичко стана перфектно и неразличимо от оригинално но има специфики с монтажа шайбите имат малко игра и се слага специално масло че компресора на стария фреон р12 пълни се с друго количество 134а преходни винтили и инсталацията си има игра с релето и датчиците с 2 думи куресто си е
Re: климатик Голф 2
Предлагат ми е в момента една инсталация (без компресора и стойката). Колата не е ежедневна, от една страна ми се иска да има климатик, от друга имам намерение да го поддържам максимално сток. Ще помисля още малко върху въпроса, мерси за инфорамцията.
Как да разбера каква е инсталацията СЕ1 или СЕ2? Колата е 89-та година.
Как да разбера каква е инсталацията СЕ1 или СЕ2? Колата е 89-та година.
- stefan4o
- Мнения: 19146
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: климатик Голф 2
Бутон на аварийните на таблото до радиото -ЦЕ1, зад волана между лостчетата - ЦЕ2.
Щом не ти е ежедневка не виждам смисъл да набиваш климатик по нея, но това е лично мнение.
Щом не ти е ежедневка не виждам смисъл да набиваш климатик по нея, но това е лично мнение.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: климатик Голф 2
С кръгли пинове в буксите -ЦЕ1, с ноцови пинове в буксите - ЦЕ2.
Абе кефа цена няма.
Абе кефа цена няма.
Re: климатик Голф 2
Така и така ще пада голямо разглабяне в един момент, мисля да набавя поне инсталацията.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: климатик Голф 2
Аз минах по този път. Разглобяването не е голям купон. Ако има възможност се придържай към управмение на клапите на парното да е с жила. Отбягвай това с вакуумите. Тогава включването на климатика става с копче монтирано до това на светлина за мъгла. Първо положение само климатик, второ положение климати и завъртане на въздуха само в купето.
Ако ползваш шайби от 16V и монтираш на 8V мотор, то да знаеш че от 16V са изнесено 7 или 8мм по-навън заради по широкия ахгренажен ремък.
Ако ползваш шайби от 16V и монтираш на 8V мотор, то да знаеш че от 16V са изнесено 7 или 8мм по-навън заради по широкия ахгренажен ремък.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта