Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Здравейте имам въпрос относно климатика на Jet ta Mk2 85година някой знае ли колко фреон събира защото днес го напълних ме сложихме му около 400гр фреон и като е във движение или и даваш газ на място компресора изключва и след 5-10секунди пак включва а като си работи на място без да и даваш газ няма проблем и ме съмнява да не е малко фреона и затова да прави така
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Колега ако е оригинален климатика се сипва 80%от р12 и се сипва специално масло че компресора ще затегне с това синтетично пое и пак според с какво работят тези дето са ти наливали фреон . Ако хората дето са ти пипа ли климатика са ти сипали 400гр не са ли гледали наляганията много некомпетентни са били ако очакват да работи и да насмогва дори с истински фреон не с китаец и турски боклук дето заляха пазара
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Климатика си е оригинален преди беше със Р12 във момента е със Р134 какво е правил незнам защото оставих колата и тръгнах че имах друга работа каза ми че събрала 400грама а до колкото знам събира около 800-900грама и после забелязах че се включва и изючва сам
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Според официален технически бюлетин (за ретрофит към R134a) на VW, който намерих преди време, когато си събирах климатик за моя Golf2.
Хладилен агент R134a: 800 гр.
Масло - според компресора. За Sanden SD508: 100 мл. Трябва да отговаря на G 052 154.
Хладилен агент R134a: 800 гр.
Масло - според компресора. За Sanden SD508: 100 мл. Трябва да отговаря на G 052 154.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
650г е играта ако е китаец или от сръбската контрабанда незнам ... Аз работя с дюпонт и на моя голф смених компресора с друг на р134 дехидратор и всички О пръстени преди това промих всичко с необходимите препарати . На 650г ниското налягане е на 0градуса или на 2 високото ми е на 10 но на г60 ми е с огромен радиатор и е меден и вентилатора няма нищо общо с обикновените голфчета и съм с всички въздуховоди
Последна промяна от Ник никишето на Чет 23 май 2019 23:06, променено общо 1 път.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Ефекта е това
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
14,6 psi=1 bar !
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Мониторинг на околната температура от 25с
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Значи тия дни пак ще ходя да го дозаредят климатика а има ли някаква вероятност да и от преостата който е на тънката тръба над перката
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
И аз съм с меден радиатор. Не е ли при всички оригинални така? Моята система го карах да я пълни с 800гр.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Аз не съм много ''в час'' ,но на мен ми правеше подобни магарии климатика,като взех голфа. Включваше,след малко изключваше,почваше да духа не чак толкова студено.И аз си мислех ,че няма фреон,но се оказа задръстен филтър-дехидратор,мисля се казваше . След смяната всичко тръгна на 6.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Медни са рядко алуминиеви са масово ! А датчиците на тръбите са съвсем за друго зеления е датчик който не пуска климатика ако няма фреон другия е за перка 2ра степен , датчик който следи обледеняване на изпарителя е забит в него . Ако се прави ретрофит е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО смяня дехидратора също и при дълго време да е отворена системата пак се сменя или при работа на климатика ако е врял и налягането на вксокото е прекалено високо значи е запушен ...
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Аз останах с впечатление, че този климатик на Митко не е ползван скоро (или изобщо). Ако е така - дехидратор е задължителен за смяна.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
Вярно климатика небеше ползван доста време но преди лгодина и нещо смених дехидратора и трв-то и го напълних със азот
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Въпрос относно климатика на Jet ta Mk2
От каде си колега ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: powerade, Zdravkov94 и 287 госта