Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Не съм казал че са инжекторите, а за късо по веригата на инжекторите. За което е отговорна газовата. Short to ground на всеки инжектор.
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
За моя проблем в интернет бях намерил за всяка една грешка възможните причини
17582 Fuel Trim, Bank 1 Different injection times
И от долу бяха изредени 5-6 възможни причини заради които изписва тази грешка: Слабо налягане в помпата, проблем с вакуумите и всмукателния колектор, проблем в изпускателния колектор, проблем с инжектора, ламбда сонда.
Май се оказа проблем с вакуумите на изпарителя (ще видя като я взема в неделя).
От половин час се опитвам да намеря къде ги четох тези грешки но не мога.
17582 Fuel Trim, Bank 1 Different injection times
И от долу бяха изредени 5-6 възможни причини заради които изписва тази грешка: Слабо налягане в помпата, проблем с вакуумите и всмукателния колектор, проблем в изпускателния колектор, проблем с инжектора, ламбда сонда.
Май се оказа проблем с вакуумите на изпарителя (ще видя като я взема в неделя).
От половин час се опитвам да намеря къде ги четох тези грешки но не мога.
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Не съм казал че са инжекторите, а има грешки за късо по веригата на всеки инжектор. Short to ground - за това е виновна газовата. Другите за запалването си разкачал свещите есна по една да провериш дали е проблема в тях, и ти е записала грешките. Изтрий грешките и караи само на бензин докато отстраниш проблема.
Последна промяна от br1lata88 на Пет 19 юли 2019 11:56, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Най-накрая го намерих: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 9#mw-pages
Ето примерно грешка 17755 (Р1347) какво излиза:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 347/004935
google:
Възможни причини
Неправилно инсталиран зъбен ремък / верига
Вероятно веригата за синхронизация е удължена
Сензорът за положение на разпределителния вал 2 (G163) е повреден
Датчик за оборотите на двигателя (G28) дефектен
Възможни решения
Проверете инсталацията на зъбния ремък / веригата
Използвайте блокове за измерване на стойности (MVB), за да проверите веригата за синхронизация
Проверка / Смяна на датчик за положението на разпределителния вал 2 (G163)
Проверка / смяна на датчика за скоростта на двигателя (G28)
Може да си на прав път с веригата. Но все пак си провери вакуумите на изпарителя. Става за 10 сек., на мен и пари не ми взеха.
Ето примерно грешка 17755 (Р1347) какво излиза:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 347/004935
google:
Възможни причини
Неправилно инсталиран зъбен ремък / верига
Вероятно веригата за синхронизация е удължена
Сензорът за положение на разпределителния вал 2 (G163) е повреден
Датчик за оборотите на двигателя (G28) дефектен
Възможни решения
Проверете инсталацията на зъбния ремък / веригата
Използвайте блокове за измерване на стойности (MVB), за да проверите веригата за синхронизация
Проверка / Смяна на датчик за положението на разпределителния вал 2 (G163)
Проверка / смяна на датчика за скоростта на двигателя (G28)
Може да си на прав път с веригата. Но все пак си провери вакуумите на изпарителя. Става за 10 сек., на мен и пари не ми взеха.
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
ако никога не сменяна веригата най-вероятно е за смяна
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Мерси за инфото момчета. Относно 17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28)
доколкото чета в http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17755/P1347/004935 >>> When found in VR6 4 Valve (BDF, BJS, BAA,) engines in conjunction with 17748 please see Technical Bulletin 15-07-03. The previous Technical Bulletin number was 15-04-01. Аз имам 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) >>> Конкретния техническия бюлетин
(https://workshop-manuals.com/volkswagen/jetta/v6-2.8l_(bdf)/engine_cooling_and_exhaust/engine/timing_components/timing_chain/component_information/technical_service_bulletins/all_technical_service_bulletins_for_timing_chain/1507-03/jan/07/engine_mil_on/dtcs_p1347/17755__p1340/17748/) насочва към проверка на сензорите и след това верига.
Относно 16645 - Fuel Injector #1 (N30) по форумите ме насочват да чекна релето на бензиновата помпа, което често правело тия номера и генерирало сума грешки за инжекторите. Релето е номер 409 по следната схема https://fuse-box.info/volkswagen/volkswagen-golf-iv-mk4-1997-2004-fuses-and-relay или http://prikachi.com/images.php?images/602/9611602K.jpg
Лесно е за проверка, евтино е за смяна. Ще почна оттам. По същия начин ще процедирам с грешка 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299).
Сензорите ще тествам по-нататък следвайки следното ръководство: https://www.youtube.com/watch?v=9DirjbUJKXE
Грешките на ламбда сондите въобще няма да ги гледам. Бидейки вторична верига за контрол е нормално да дават отклонения заради неоптимизирана горивна смес в следствие на горните други проблеми и най-вече разсинхронизрането на датчиците.(коригирайте ме ако греша и има обратна връзка)
Днес ще пътувам дълъг път и ще резетна всички грешки. Утре вечер може да разкача акумулатора и на връщане да видя какво ще даде.
Не знам точно как може да се отрази калпав акумулатор или разкачането му върху работата на тези елементи от автомобила, но щом казвате може да е от това и ще пробвам.
Поздрави
доколкото чета в http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17755/P1347/004935 >>> When found in VR6 4 Valve (BDF, BJS, BAA,) engines in conjunction with 17748 please see Technical Bulletin 15-07-03. The previous Technical Bulletin number was 15-04-01. Аз имам 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) >>> Конкретния техническия бюлетин
(https://workshop-manuals.com/volkswagen/jetta/v6-2.8l_(bdf)/engine_cooling_and_exhaust/engine/timing_components/timing_chain/component_information/technical_service_bulletins/all_technical_service_bulletins_for_timing_chain/1507-03/jan/07/engine_mil_on/dtcs_p1347/17755__p1340/17748/) насочва към проверка на сензорите и след това верига.
Относно 16645 - Fuel Injector #1 (N30) по форумите ме насочват да чекна релето на бензиновата помпа, което често правело тия номера и генерирало сума грешки за инжекторите. Релето е номер 409 по следната схема https://fuse-box.info/volkswagen/volkswagen-golf-iv-mk4-1997-2004-fuses-and-relay или http://prikachi.com/images.php?images/602/9611602K.jpg
Лесно е за проверка, евтино е за смяна. Ще почна оттам. По същия начин ще процедирам с грешка 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299).
Сензорите ще тествам по-нататък следвайки следното ръководство: https://www.youtube.com/watch?v=9DirjbUJKXE
Грешките на ламбда сондите въобще няма да ги гледам. Бидейки вторична верига за контрол е нормално да дават отклонения заради неоптимизирана горивна смес в следствие на горните други проблеми и най-вече разсинхронизрането на датчиците.(коригирайте ме ако греша и има обратна връзка)
Днес ще пътувам дълъг път и ще резетна всички грешки. Утре вечер може да разкача акумулатора и на връщане да видя какво ще даде.
Не знам точно как може да се отрази калпав акумулатор или разкачането му върху работата на тези елементи от автомобила, но щом казвате може да е от това и ще пробвам.
Поздрави
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Малко ново инфо за таратайката.
След нулиране на грешките и каране(на газ) по магистралата 400 км. останаха само следните грешки:
17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28)
P1347 - 35-00 - Incor. Correl.
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2
P1117 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0134 - 35-00 - No Activity
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
След каране един ден градско на газ и бензин се появи и следната:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
P1340 - 35-10 - Incor. Correlation - Intermittent
По ваша препоръка разкачих и двете клеми на акумулатора за 6 часа. Разкачих и Secondary Air Pump Relay J299(100) и релето за бензиновата помпа J17(409) по причините описани в предния ми пост....с последното реле се застрелях сам в крака.
Локацията на първото е в горен десен ъгъл като отворите капака на автомобила. Намира се в пластмасова защитна кутия. Ето снимка: http://prikachi.com/images.php?images/787/9614787N.jpg
Локацията на второто е под кормилото.
Ето снимка на локацията: http://prikachi.com/images.php?images/790/9614790P.jpg
Ето снимки на самото реле:http://prikachi.com/images.php?images/792/9614792F.jpg http://prikachi.com/images.php?images/793/9614793Q.jpg http://prikachi.com/images.php?images/794/9614794L.jpg
Пъровот реле си работи пушка. Както се забелязва от последната снимка второто май не е просто реле. Оказа се релеен блок(много качествен като изпълнение всъщност):
http://prikachi.com/images.php?images/795/9614795o.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/798/9614798d.jpg
Моя милост рови рови в интернет и не намери смислен начин за тест. Затова реших(повлиян от нежеланието да съм се пържил да демонтирам пластмаси на слънцето) да пробвам тук там с 12 волта.
Резултат нямаше. Та го закачих пак в колата. Преди да сложа пластмасите я запалих, защото подозирах, че съм изпържил релето. Колата запали....супер. След два часа не запали и се озовах в ситуация да викам пътна помощ, да търся в 22:00 алтернативен транспорт и да купувам ново реле за 80 лв. Диагностиката изкара сума грешки със бензиновите инжектори.
Извода е.....да не правя глупости, особено като знам, че са извън компетенцията ми.
В последствие открих малко инфо за изводите на релето за бензиновата помпа J17(409):
Pin 4/15 = Ignition 12V
Pin 2/30 = permanent 12V from fuse 2 on battery
Pin 8/87 = relay output to fuses inc. fuel pump no. 28
Pin 6/31 = earth
Pin 3/C = connection to airbag control unit (only on cars where passenger airbag can be disabled)
Pin 1/MOT = connection to crank sensor
Pin 9/TK = connection to door contact switch
Ето и два линка с инфо:
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?5427024-Testing-Fuel-Pump-Problems-amp-Solutions-thread
https://www.briskoda.net/forums/topic/442582-vrs-fuel-pump-wiring-diagram/
Както се вижда, релето не е реле, а релеен блок за управление с логически елементи и няколко контролни входа. Отваряш вратата...релето включва помпата за две секунди. Блъскаш колата, шок сензора изключва релето и помпата. Та такива работи. Оказва се, че може би това реле(според някои книжки) захранва и подгряването на ламбда сондите(каквато грешка имам и аз). Може и да съм извадил късмет и да съм гръмнал тръгналото на път реле.
Премерих напрежението на акумулатора с разкачени клеми: 12.5 V защо ли си мисля, че трябва да е 13,9 или 14 ???
Сега си чакам релето и ще ходя до Пловдив да ми видят газовото.
Намерих два сервиза един в Бургас и един в София, които по мои отзиви и лична преценка биха свършили качествено работата по подмяна на ангренажната верига.
Бургас - ВАГ сервиза на Дилян по пътя за Лозово
София - ВАГ сервиза на Д БРОС
Очаквам там да ми обявят поне 800 лв за труд и части от тях задължително отделно.
Друг майстор в Бургас ми обяви цена от 500-600 труд и частите може да са от мен.
Експертизата си има цена....гаранцията също :)
Поздрави и не правете мойте грешки...дано
След нулиране на грешките и каране(на газ) по магистралата 400 км. останаха само следните грешки:
17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28)
P1347 - 35-00 - Incor. Correl.
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2
P1117 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0134 - 35-00 - No Activity
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
След каране един ден градско на газ и бензин се появи и следната:
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
P1340 - 35-10 - Incor. Correlation - Intermittent
По ваша препоръка разкачих и двете клеми на акумулатора за 6 часа. Разкачих и Secondary Air Pump Relay J299(100) и релето за бензиновата помпа J17(409) по причините описани в предния ми пост....с последното реле се застрелях сам в крака.
Локацията на първото е в горен десен ъгъл като отворите капака на автомобила. Намира се в пластмасова защитна кутия. Ето снимка: http://prikachi.com/images.php?images/787/9614787N.jpg
Локацията на второто е под кормилото.
Ето снимка на локацията: http://prikachi.com/images.php?images/790/9614790P.jpg
Ето снимки на самото реле:http://prikachi.com/images.php?images/792/9614792F.jpg http://prikachi.com/images.php?images/793/9614793Q.jpg http://prikachi.com/images.php?images/794/9614794L.jpg
Пъровот реле си работи пушка. Както се забелязва от последната снимка второто май не е просто реле. Оказа се релеен блок(много качествен като изпълнение всъщност):
http://prikachi.com/images.php?images/795/9614795o.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/798/9614798d.jpg
Моя милост рови рови в интернет и не намери смислен начин за тест. Затова реших(повлиян от нежеланието да съм се пържил да демонтирам пластмаси на слънцето) да пробвам тук там с 12 волта.
Резултат нямаше. Та го закачих пак в колата. Преди да сложа пластмасите я запалих, защото подозирах, че съм изпържил релето. Колата запали....супер. След два часа не запали и се озовах в ситуация да викам пътна помощ, да търся в 22:00 алтернативен транспорт и да купувам ново реле за 80 лв. Диагностиката изкара сума грешки със бензиновите инжектори.
Извода е.....да не правя глупости, особено като знам, че са извън компетенцията ми.
В последствие открих малко инфо за изводите на релето за бензиновата помпа J17(409):
Pin 4/15 = Ignition 12V
Pin 2/30 = permanent 12V from fuse 2 on battery
Pin 8/87 = relay output to fuses inc. fuel pump no. 28
Pin 6/31 = earth
Pin 3/C = connection to airbag control unit (only on cars where passenger airbag can be disabled)
Pin 1/MOT = connection to crank sensor
Pin 9/TK = connection to door contact switch
Ето и два линка с инфо:
https://forums.vwvortex.com/showthread.php?5427024-Testing-Fuel-Pump-Problems-amp-Solutions-thread
https://www.briskoda.net/forums/topic/442582-vrs-fuel-pump-wiring-diagram/
Както се вижда, релето не е реле, а релеен блок за управление с логически елементи и няколко контролни входа. Отваряш вратата...релето включва помпата за две секунди. Блъскаш колата, шок сензора изключва релето и помпата. Та такива работи. Оказва се, че може би това реле(според някои книжки) захранва и подгряването на ламбда сондите(каквато грешка имам и аз). Може и да съм извадил късмет и да съм гръмнал тръгналото на път реле.
Премерих напрежението на акумулатора с разкачени клеми: 12.5 V защо ли си мисля, че трябва да е 13,9 или 14 ???
Сега си чакам релето и ще ходя до Пловдив да ми видят газовото.
Намерих два сервиза един в Бургас и един в София, които по мои отзиви и лична преценка биха свършили качествено работата по подмяна на ангренажната верига.
Бургас - ВАГ сервиза на Дилян по пътя за Лозово
София - ВАГ сервиза на Д БРОС
Очаквам там да ми обявят поне 800 лв за труд и части от тях задължително отделно.
Друг майстор в Бургас ми обяви цена от 500-600 труд и частите може да са от мен.
Експертизата си има цена....гаранцията също :)
Поздрави и не правете мойте грешки...дано
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
На клиповете не ми звучи като верига, самата нея може да я провериш чрез ваг ком на канал 208-209 също провери на 91-92-93 канали какво ще покаже. Стойностите ти трябва да между -8kw и +8kw, но за няма грижи някъде около 5 максимум. Това го проверяваш на студен и на напълно загрял мотор и сравняваш ако има разлика значи става нещо с веригите, но по принцип симптомите и шума не ми звучи като верига. Според мен са детонации, също може да ги провериш от датчиците, нещо става със смесите ти, свещите ако работят имат хляб. Нещо яко се е забатачило ми се струва из кабелаците...
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Как се сменя тази верига за 600лв.Основен ремонт правят за по малко.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Блокове 208/209 и 91/92/93 ги гледах, но не мога да се ориентирам особено и да извадя изводи от стойностите.
Спомням си, че едната стойност с минусов знак беше -10.
Ще ги замеря пак както казахте и ще пусна инфото тука.
За ремонта> знам ли братле. На тоя двигател се сваляла скоростната кутия и единия тампон на двигателя. Предполагам обема на дейностите предполага по-високи цени. Нямам идея.
Спомням си, че едната стойност с минусов знак беше -10.
Ще ги замеря пак както казахте и ще пусна инфото тука.
За ремонта> знам ли братле. На тоя двигател се сваляла скоростната кутия и единия тампон на двигателя. Предполагам обема на дейностите предполага по-високи цени. Нямам идея.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
P1340 - 35-10 - Incor. Correlation - Intermittent
Губи синхронизация между двата датчика, разпределителен и колянов вал, имаш проблеми с веригата, защото грешката е временна!
Според мен е на 100% проблем с веригата, при моят двигател дава такава грешка, ако не е зацепен правилно ремъка!
P1340 - 35-10 - Incor. Correlation - Intermittent
Губи синхронизация между двата датчика, разпределителен и колянов вал, имаш проблеми с веригата, защото грешката е временна!
Според мен е на 100% проблем с веригата, при моят двигател дава такава грешка, ако не е зацепен правилно ремъка!
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Ако стойността е -10 то значи е верига или VVT-то при 20v мисля, че създаваха проблем. Но хлабава верига или счупени "опъващи" еленти по веригата тракат якоо.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Пичове, ще си изям топките. Тая прокълната кола не ще да пали. Сменихме гореспоменатото реле и пак не пали. Отгоре на всичко и акумулатора паднал. Бушон 28 е наред.
Някакви първоначални идеи? Утре ще я закарам при един майстор....хубаво, че я закарахме до една сума гаражи там.
Някакви първоначални идеи? Утре ще я закарам при един майстор....хубаво, че я закарахме до една сума гаражи там.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Проблема с паленето се оказа издухан акумулатор. Направих му два цикъла заряд/разряд и го закачих. Запали пушка.
След изчистване на грешките и каране градско 10 км. на бензин имам следните грешки:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
P1103 - 35-00 - Performance too Low
17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28)
P1347 - 35-00 - Incor. Correl.
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal
19667 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P3211 - 35-00 - Heater Return Coupling
Тази с Brake Switch e нова..свети EPC на таблото.
Ето линкове с клиповете и замерване на блокове 208/209 90/91/92/93 при студен и топъл двигател
https://youtu.be/h-0NwQf2ivc
https://youtu.be/jHAmhAzRwSE
Оставих я на едно младо надъхано момче, да видим какво ще стане.
Поздрави
След изчистване на грешките и каране градско 10 км. на бензин имам следните грешки:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
P1103 - 35-00 - Performance too Low
17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28)
P1347 - 35-00 - Incor. Correl.
16955 - Brake Switch (F)
P0571 - 35-00 - Implausible Signal
19667 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P3211 - 35-00 - Heater Return Coupling
Тази с Brake Switch e нова..свети EPC на таблото.
Ето линкове с клиповете и замерване на блокове 208/209 90/91/92/93 при студен и топъл двигател
https://youtu.be/h-0NwQf2ivc
https://youtu.be/jHAmhAzRwSE
Оставих я на едно младо надъхано момче, да видим какво ще стане.
Поздрави
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN тресе при ниски обороти
Синхронизацията е много зле, иначе мотора развърта ли се до червено или заковава на средни обороти, да не е датчика на коляновия. Защото ако е от този на разпределителните ще дава единия а той дава и двата датчика. Първа причина разтегната верига или проблем с vvt-то, втората причина може да е датчик колянов вал. Иначе това vvt служи само за вредните емисии, не е като при по новите за по бързото развъртане и нисък разход, та единствено портовете на главата са по добри и вероятно бобините от стария 10V, пък може би има и други ползи компа също е малко по умен. :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], nikname и 194 госта