Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Премери и дебита, тея помпи трябва да правят 80л/час.
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
z_chakarov написа:С vag com чистиш адаптациите и после я покарваш няколко дни на бензин.Закачете я и вижте Long Fuel Trim или ще е -25 или на +25%.
и аз мисля че е това. Най вероятно и инжекторни времена на празен ход 0.93ms( като на шурето голфчето) .Масово газаджите удрят една автоматична и бегай. После зимно време френските даже и немогат да запалят, дизелите палят , бензин газ се возят с рейса.
KBK написа:Премери и дебита, тея помпи трябва да правят 80л/час.
При работа на празен ход на борд компа покозва литър на час, едвали е намалила 80 пъти бебита за да не достига. Ако няма дебит би трябвало да се усети перво на най високите обороти.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Това, което показва на борда няма нищо общо с дебита на помпата.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Изчисти адаптациите на бензиновия компютър и колата веднага ще запали, както трябва. Това се получава, от неправилно настроена газова уредба. Времето и количеството впръскване на газовите дюзи не са настроени правилно. В твоя случай, газовите инжектори ти обедняват , в следствие на което бензиновия компютър си мисли, че работи на бензин и вижда този проблем и започва да обогатява сместа, за да компенсира обедняване. На практика обедняване на бензиновите дюзи, обаче няма, а само на газовите инжектори. След като проблема се повтаря, бензиновия компютър продължава да обогатява без нужда и идва момент на давене на автомобила. Същото се получава, когато пък инжекторите са настроени на обогатяване, той започва да обеднява и идва момент в който няма палене и на двата вида гориво, преди да се изтрият адаптациите. За да го няма този проблем се правят две неща: 1. Настройва се супер точно газовата към автомобила и по възможност да превключва на по-висока температура; 2. Слага се газов адаптивен инжекцион, който комуникира постоянно с ОБД с бензиновия компютър и отклонението, вече не може да се получи, защото си правят сами корекция.
На по-новите бензинови коли, само газов адаптивен инжекцион, друго не става, защото при тях вече адаптацията заминава след 200-300км.
На по-новите бензинови коли, само газов адаптивен инжекцион, друго не става, защото при тях вече адаптацията заминава след 200-300км.
- victory1983
- Мнения: 268
- Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
- Автомобил: vw golf 3 1993
- Двигател: ABF
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Във вторник ще имам време за това упражнение!Сега като се замисля проблема се прояви точно с премахването на холандския инжекцион!
А Long Fuel Trim ми показва +18.95 и не помръдва изобщо!
А Long Fuel Trim ми показва +18.95 и не помръдва изобщо!
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Много гориво, малко въздух ще рече, това число. Колата се дави. Проблемът е 100 процента от газовата уредба. Като направиш ресет на адаптациите ще се оправи, до следващото натрупване. Трябва някой да си поиграе по-добре с центровката на тази уредба. Има уредби, които за съжаление не позволяват много прецизна настройка. Настройката, трябва да се направи задължително ръчно, а не автоматично. Превключването да не става под 40 градуса, защото тогава става най-голямото омазване с времената на впръскване. Някой ги центроват на 30 градуса, аз лично го бих сложил минимум 50 градуса. За това повечето с тези проблеми имат две настройки, лятна и зимна с различно време на превключване на газ. За съжаление, настроена на повече градуси, в градски условия на къси разстояния, газовата не е рентабилна, защото ползва в голямото си време бензин. Освен температурата, времената на инжекторите, трябва да се настроят както трябва, за да има най-малки отклонения.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Този двигател загрява доста бързо.
При околната температура 0°С за три минути вдига 30° на антифриза.
50° е много според мен. 40° е някакъв компромис,да пробва.
При околната температура 0°С за три минути вдига 30° на антифриза.
50° е много според мен. 40° е някакъв компромис,да пробва.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Зависи от софтуера на газовата, аз въм с фобос и той има корекция по температура на антифриза и газта съответно и това решава на 100% нуждата от летни зимни и тем подобни настройки, но трябва доста ръчкане за да станат нещата перфектни. А относно long fuel trim това означава точно обратното - бедна смес, много въздух, което е предизвикано или от лоша настрийка на газовата или от спукан маркуч по всмукателната система. Занули адаптациите и покарай на бензин и провери отново тримовете. А относно темп на превключване мисля че 30 градуса е ОК и не прави никакви проблеми.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Fobos е един изключителен газов инжекцион, може би с най-много и подробни настройки спрямо всички, които съм виждал изобщо. Слагали сме Fobos без ОБД комуникация (тоест не адаптивен) на Пежо 207 бензин, който изисква задължително адаптивен инжекцион. Само заради спорта и от злоба, установихме, че с прецизните настройки, които ни дава, направихме тази кола да върви с обикновен газов инжекцион без проблем. Преди пробвахме с BRC, Lovato, Landi и много други, не се получаваше абсолютно нищо, ако нямат ОБД комуникация, колата спираше да пали след 200-350км, като преди това почваше да прекъсва. Колкото е по-висока температура на водата, преди да премине на газ, толкова по малко проблеми ще трупа системата. Заводско ние пускаме газовите уредби да превключват зимата минимум на 50 (по този начин се избягва максимално натрупването на грешни тримове). През лятото на 30, максимум на 40 градуса. Проблемът на по-новите системи е точно зимата. Когато автомобила не е загрял оптимално, а настройката е направена на 90-95 градуса, нали се сещате, че времето от 30 градуса до 90 градуса на газ, започва моментално да прави проблем с тримовете и залъгва веднага бензиновия компютър. За по-старите коли , не е особен проблем, защото компютрите им работят по твърда непроменлива карта със стойности, които се следят над или под стойността за проблем. Но новите автомобили са с адаптивни компютри и техните таблици са променливи, които се попълват автоматично според това как се кара и как работи автомобила. Адаптивния компютър за мене е една голяма измишльотина, но това е друга тема. Когато един шофьор кара плавно с подаване на газ и спирачки, компютъра се наглася по това шофиране и автомобила започва да не върви много, но да харчи по-малко. В обратния случай, когато шофьора е агресивен, компютъра се наглася по неговото шофиране и започва да върви повече и да харчи повече. По някога това се третира, като проблем от някои хора, без да знаят, че автомобила може да не върви, точно заради адаптацията направена от него от постоянно шофиране с едни и същи параметри.
- victory1983
- Мнения: 268
- Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
- Автомобил: vw golf 3 1993
- Двигател: ABF
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Може ли някой да ми обясни точно от къде да зануля адаптациите!
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Ако компютъра ти е Сименс се прави по следният начин:
влизаш в Аdaptation 10 след което канал 00 даваш на read след което save и така се възстановявали заводските настройки.
Ако е бош би следвало след изчистване на грешките да се занулят.
влизаш в Аdaptation 10 след което канал 00 даваш на read след което save и така се възстановявали заводските настройки.
Ако е бош би следвало след изчистване на грешките да се занулят.
- victory1983
- Мнения: 268
- Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
- Автомобил: vw golf 3 1993
- Двигател: ABF
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Направих всичко,което препоръчахте!С изтриване на грешките мотора веднага си променя работата към по-добра!Пали и задържа оборот чудесно,но пак пърпори малко като му подавам газ първите 3-4мин.Покарах 150-200км на бензин и донастроихме газта!В следващите дни ще видя дали ще се промени нещо!
- victory1983
- Мнения: 268
- Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
- Автомобил: vw golf 3 1993
- Двигател: ABF
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Здравейте!800 км.пробег на газ и същата история!Дава грешка-О2 сензор закъснява-прекъсва!
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
Прегледайте цялата газова с-ма.Състояние на инжектори ако трябва ги калибрирайте , изпарител.Триеш грешките караш 100-200км на бензин и тогава настройвате хубаво на газ.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
- Автомобил: BORA 2.0 115 hp
- Двигател: APK
- Местоположение: sofia/silistra
Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.
тц, малко е , помпата трябва да прави около 5...6 бара преди регулатора , а на регулатора , налягането трябва да е 3,5 бара .Аз залагам на настройка на газовата , имах същият проблем със същият двигател, оказа се зле настроена газова , а помпата ми правеше 1,5 бара преди регулатора , ходи някъде където разбират да ти я настроят
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vili777 и 288 госта