Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот KBK » Пет 23 авг 2019 18:21


Премери и дебита, тея помпи трябва да правят 80л/час.




br1lata88
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот br1lata88 » Съб 24 авг 2019 22:39


z_chakarov написа:С vag com чистиш адаптациите и после я покарваш няколко дни на бензин.Закачете я и вижте Long Fuel Trim или ще е -25 или на +25%.

:th_up и аз мисля че е това. Най вероятно и инжекторни времена на празен ход 0.93ms( като на шурето голфчето) .Масово газаджите удрят една автоматична и бегай. После зимно време френските даже и немогат да запалят, дизелите палят , бензин газ се возят с рейса.

KBK написа:Премери и дебита, тея помпи трябва да правят 80л/час.

При работа на празен ход на борд компа покозва литър на час, едвали е намалила 80 пъти бебита за да не достига. Ако няма дебит би трябвало да се усети перво на най високите обороти.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 25 авг 2019 7:18


Това, което показва на борда няма нищо общо с дебита на помпата.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот megatronS » Нед 25 авг 2019 9:35


Изчисти адаптациите на бензиновия компютър и колата веднага ще запали, както трябва. Това се получава, от неправилно настроена газова уредба. Времето и количеството впръскване на газовите дюзи не са настроени правилно. В твоя случай, газовите инжектори ти обедняват , в следствие на което бензиновия компютър си мисли, че работи на бензин и вижда този проблем и започва да обогатява сместа, за да компенсира обедняване. На практика обедняване на бензиновите дюзи, обаче няма, а само на газовите инжектори. След като проблема се повтаря, бензиновия компютър продължава да обогатява без нужда и идва момент на давене на автомобила. Същото се получава, когато пък инжекторите са настроени на обогатяване, той започва да обеднява и идва момент в който няма палене и на двата вида гориво, преди да се изтрият адаптациите. За да го няма този проблем се правят две неща: 1. Настройва се супер точно газовата към автомобила и по възможност да превключва на по-висока температура; 2. Слага се газов адаптивен инжекцион, който комуникира постоянно с ОБД с бензиновия компютър и отклонението, вече не може да се получи, защото си правят сами корекция.
На по-новите бензинови коли, само газов адаптивен инжекцион, друго не става, защото при тях вече адаптацията заминава след 200-300км.


Потребителски аватар
victory1983
Мнения: 268
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
Автомобил: vw golf 3 1993
Двигател: ABF
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот victory1983 » Нед 25 авг 2019 10:41


Във вторник ще имам време за това упражнение!Сега като се замисля проблема се прояви точно с премахването на холандския инжекцион!

А Long Fuel Trim ми показва +18.95 и не помръдва изобщо!


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот megatronS » Нед 25 авг 2019 15:29


Много гориво, малко въздух ще рече, това число. Колата се дави. Проблемът е 100 процента от газовата уредба. Като направиш ресет на адаптациите ще се оправи, до следващото натрупване. Трябва някой да си поиграе по-добре с центровката на тази уредба. Има уредби, които за съжаление не позволяват много прецизна настройка. Настройката, трябва да се направи задължително ръчно, а не автоматично. Превключването да не става под 40 градуса, защото тогава става най-голямото омазване с времената на впръскване. Някой ги центроват на 30 градуса, аз лично го бих сложил минимум 50 градуса. За това повечето с тези проблеми имат две настройки, лятна и зимна с различно време на превключване на газ. За съжаление, настроена на повече градуси, в градски условия на къси разстояния, газовата не е рентабилна, защото ползва в голямото си време бензин. Освен температурата, времената на инжекторите, трябва да се настроят както трябва, за да има най-малки отклонения.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 25 авг 2019 17:40


Този двигател загрява доста бързо.
При околната температура 0°С за три минути вдига 30° на антифриза.
50° е много според мен. 40° е някакъв компромис,да пробва.


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот KBK » Пон 26 авг 2019 9:51


Зависи от софтуера на газовата, аз въм с фобос и той има корекция по температура на антифриза и газта съответно и това решава на 100% нуждата от летни зимни и тем подобни настройки, но трябва доста ръчкане за да станат нещата перфектни. А относно long fuel trim това означава точно обратното - бедна смес, много въздух, което е предизвикано или от лоша настрийка на газовата или от спукан маркуч по всмукателната система. Занули адаптациите и покарай на бензин и провери отново тримовете. А относно темп на превключване мисля че 30 градуса е ОК и не прави никакви проблеми.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот megatronS » Пон 26 авг 2019 10:27


Fobos е един изключителен газов инжекцион, може би с най-много и подробни настройки спрямо всички, които съм виждал изобщо. Слагали сме Fobos без ОБД комуникация (тоест не адаптивен) на Пежо 207 бензин, който изисква задължително адаптивен инжекцион. Само заради спорта и от злоба, установихме, че с прецизните настройки, които ни дава, направихме тази кола да върви с обикновен газов инжекцион без проблем. Преди пробвахме с BRC, Lovato, Landi и много други, не се получаваше абсолютно нищо, ако нямат ОБД комуникация, колата спираше да пали след 200-350км, като преди това почваше да прекъсва. Колкото е по-висока температура на водата, преди да премине на газ, толкова по малко проблеми ще трупа системата. Заводско ние пускаме газовите уредби да превключват зимата минимум на 50 (по този начин се избягва максимално натрупването на грешни тримове). През лятото на 30, максимум на 40 градуса. Проблемът на по-новите системи е точно зимата. Когато автомобила не е загрял оптимално, а настройката е направена на 90-95 градуса, нали се сещате, че времето от 30 градуса до 90 градуса на газ, започва моментално да прави проблем с тримовете и залъгва веднага бензиновия компютър. За по-старите коли , не е особен проблем, защото компютрите им работят по твърда непроменлива карта със стойности, които се следят над или под стойността за проблем. Но новите автомобили са с адаптивни компютри и техните таблици са променливи, които се попълват автоматично според това как се кара и как работи автомобила. Адаптивния компютър за мене е една голяма измишльотина, но това е друга тема. Когато един шофьор кара плавно с подаване на газ и спирачки, компютъра се наглася по това шофиране и автомобила започва да не върви много, но да харчи по-малко. В обратния случай, когато шофьора е агресивен, компютъра се наглася по неговото шофиране и започва да върви повече и да харчи повече. По някога това се третира, като проблем от някои хора, без да знаят, че автомобила може да не върви, точно заради адаптацията направена от него от постоянно шофиране с едни и същи параметри.


Потребителски аватар
victory1983
Мнения: 268
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
Автомобил: vw golf 3 1993
Двигател: ABF
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот victory1983 » Пон 26 авг 2019 20:49


Може ли някой да ми обясни точно от къде да зануля адаптациите!


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот KBK » Вто 27 авг 2019 17:45


Ако компютъра ти е Сименс се прави по следният начин:
влизаш в Аdaptation 10 след което канал 00 даваш на read след което save и така се възстановявали заводските настройки.
Ако е бош би следвало след изчистване на грешките да се занулят.


Потребителски аватар
victory1983
Мнения: 268
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
Автомобил: vw golf 3 1993
Двигател: ABF
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот victory1983 » Пон 02 сеп 2019 11:21


Направих всичко,което препоръчахте!С изтриване на грешките мотора веднага си променя работата към по-добра!Пали и задържа оборот чудесно,но пак пърпори малко като му подавам газ първите 3-4мин.Покарах 150-200км на бензин и донастроихме газта!В следващите дни ще видя дали ще се промени нещо!


Потребителски аватар
victory1983
Мнения: 268
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
Автомобил: vw golf 3 1993
Двигател: ABF
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот victory1983 » Чет 05 сеп 2019 10:09


Здравейте!800 км.пробег на газ и същата история!Дава грешка-О2 сензор закъснява-прекъсва!


z_chakarov
Мнения: 197
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот z_chakarov » Съб 07 сеп 2019 12:28


Прегледайте цялата газова с-ма.Състояние на инжектори ако трябва ги калибрирайте , изпарител.Триеш грешките караш 100-200км на бензин и тогава настройвате хубаво на газ.


jero82
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 23:25
Автомобил: BORA 2.0 115 hp
Двигател: APK
Местоположение: sofia/silistra

Re: Голф 4 2.0 115к.с. APK студен старт на мотора.

Мнениеот jero82 » Чет 19 сеп 2019 20:33


тц, малко е , помпата трябва да прави около 5...6 бара преди регулатора , а на регулатора , налягането трябва да е 3,5 бара .Аз залагам на настройка на газовата , имах същият проблем със същият двигател, оказа се зле настроена газова , а помпата ми правеше 1,5 бара преди регулатора , ходи някъде където разбират да ти я настроят



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Vili777 и 288 госта