голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра

Мнениеот billy_bg » Сря 16 окт 2019 7:47


Здравейте,става на въпрос за голф 3 ADY.Интересува ме от личен опит някой да е успял да се справи с този проблем с
препарати за запушване и други.
Задължително ли се фрезова главата при смяна на гарнитура.Стават ли главите от 2Е,АGG и други.Мерси.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра

Мнениеот stefan4o » Сря 16 окт 2019 8:04


Трябва да се установи, какъв е точно проблемът. За да стане това, трябва да се отвори. За препарати не помисляй.
Относно челосването на главата - казват, че е задължително да се подравни. Аз съм затварял двигател без да я челосвам, но не беше прегряван. Гарнитурата може да покрие някои неравности в известен диапазон. Но ако я свалиш и не бързаш - занеси я да ти я направят.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра

Мнениеот vladovelin » Пет 18 окт 2019 21:14


Този урок го минах есента на 2007г. Смених антифриз и След два дни започна да губи сериозно антифриз и ауспуха пушеше като чайник. След отваряне на главата се оказа гарнитурата здрава а на трети цилиндър прояден алуминия на главата.
Проблема се реши с наваряване на главата и шлайфане.После нова гарнитура и семеринги. Поисках да сменят и сегментите с нови.
От тогава съм минал 130к км без проблеми.


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра

Мнениеот billy_bg » Вто 22 окт 2019 8:11


Пролетта на 2018 загря и спука радиатора на парното,уреда отчете високата температура ,но не видях да излиза пара от разширителния съд.Предпазителите на перките бяха изгорели.Оправих предпазителите на перките ,смених радиатора и пролетта на 2019 почна да тече от горния маркуч и фланеца на големия радиатор(около 1 литър на 350 километра).Съответно и до момента съм с вода.Лятото отвих свещите и на 1-ви цилиндър свещта беше ръждясала, помаза и резбата,а другите 3 не.Смених и големия радиатор ,че на стария горния фланец беше спукан и в момента изчезва около половин литър за 1000 километра.В момента съм с постоянно закачен манометър на тънкия маркуч преди разширителното казанче.Налягането е 0,6 - 0,8 бара.Двигателят докато загрее, работи неравномерно на празен ход и при набиране от ниски обороти тресе цялата кола.Когато загрее всичко е нормално. Имате ли идеи свещта от какво може да ръждяса толкова много освен ако не влиза вода в цилиндъра?Благодаря.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра

Мнениеот stefan4o » Вто 22 окт 2019 8:22


Аз лично нямам идея, от какво може ДА НЕ ръждяса? Според мен работата е повече от ясна...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта