Здравейте,става на въпрос за голф 3 ADY.Интересува ме от личен опит някой да е успял да се справи с този проблем с
препарати за запушване и други.
Задължително ли се фрезова главата при смяна на гарнитура.Стават ли главите от 2Е,АGG и други.Мерси.
голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра
Трябва да се установи, какъв е точно проблемът. За да стане това, трябва да се отвори. За препарати не помисляй.
Относно челосването на главата - казват, че е задължително да се подравни. Аз съм затварял двигател без да я челосвам, но не беше прегряван. Гарнитурата може да покрие някои неравности в известен диапазон. Но ако я свалиш и не бързаш - занеси я да ти я направят.
Относно челосването на главата - казват, че е задължително да се подравни. Аз съм затварял двигател без да я челосвам, но не беше прегряван. Гарнитурата може да покрие някои неравности в известен диапазон. Но ако я свалиш и не бързаш - занеси я да ти я направят.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра
Този урок го минах есента на 2007г. Смених антифриз и След два дни започна да губи сериозно антифриз и ауспуха пушеше като чайник. След отваряне на главата се оказа гарнитурата здрава а на трети цилиндър прояден алуминия на главата.
Проблема се реши с наваряване на главата и шлайфане.После нова гарнитура и семеринги. Поисках да сменят и сегментите с нови.
От тогава съм минал 130к км без проблеми.
Проблема се реши с наваряване на главата и шлайфане.После нова гарнитура и семеринги. Поисках да сменят и сегментите с нови.
От тогава съм минал 130к км без проблеми.
- billy_bg
- Мнения: 142
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра
Пролетта на 2018 загря и спука радиатора на парното,уреда отчете високата температура ,но не видях да излиза пара от разширителния съд.Предпазителите на перките бяха изгорели.Оправих предпазителите на перките ,смених радиатора и пролетта на 2019 почна да тече от горния маркуч и фланеца на големия радиатор(около 1 литър на 350 километра).Съответно и до момента съм с вода.Лятото отвих свещите и на 1-ви цилиндър свещта беше ръждясала, помаза и резбата,а другите 3 не.Смених и големия радиатор ,че на стария горния фланец беше спукан и в момента изчезва около половин литър за 1000 километра.В момента съм с постоянно закачен манометър на тънкия маркуч преди разширителното казанче.Налягането е 0,6 - 0,8 бара.Двигателят докато загрее, работи неравномерно на празен ход и при набиране от ниски обороти тресе цялата кола.Когато загрее всичко е нормално. Имате ли идеи свещта от какво може да ръждяса толкова много освен ако не влиза вода в цилиндъра?Благодаря.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 ADY Влиза охладителна течност в цилиндъра
Аз лично нямам идея, от какво може ДА НЕ ръждяса? Според мен работата е повече от ясна...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 186 госта