Здравейте на всички,
Колата е А3, но понеже няма голямо присъствие в Ауди форума реших да пробвам тук, където винаги съм намирал отговори.
Та проблема от 1-2 седмици забелязох, че след като запаля колата и на таблото остават да светят за известно време светлините за есп и още една пак жълта. Но не го приех като проблем защото го правеше рядко и си палеше ОК. После вече проблема прерастна - първо палене ОК, но след това (когато си по иска дори след дълго шофира и бърза спирка на бензиностанцията) като я запаля и всички крушки по таблото почват да мигат (да им намаля светлината и почти изгасват все едно нямат достатъчно ток) - реших че акумулатора е почнал да заминава НО се оказва, че явно не е това проблема (според мен). Защото след снощи вече въобще не пали - като най интересното е че нито една светлина по таблото не свети (дори за км-те). Но двигателя върти и то върти със сила (т.е. не е като да е на заминаващ акумулатор).
Знам че не е Голф, но ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели :)
П.П Като запали върви без абсолютни никакви проблеми или симптоми на нещо.
Колата няма газ ако е от значение.
Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
Виж си клемореда и и направи една диагностика на тази кола .....
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
Дианостиката не тръгва защото не дава контакт (на таблото) и за това уреда не иска да се "върже", но сега ще пробвам отново.
Как мога да проверя клемореда?
Как мога да проверя клемореда?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
Никак .......сваляш и сменяш с нов, струва 20-30 лева ,оригиналния е 100 кинта .......Valeo е 60 ,а на моя сеат всичко там долу е с надписи Valeo .Зависи колко си сръчен ,самата замяна отнема 20-30 минути ,в нета има клипове .Ако ще се занимаваш ти ,след като отвиеш болта на волана взимаш лак за нокти и бележиш оста и волана ,че после да не се чудиш що караш направо ,а волана е 6 без 10 изкривен .
4A0 905 849 B-Това е OE номера ,за съжаление на Valeo е доста скъп -150 кинта ...оригинален не видях по бг сайтовете .Като цяло гледай да не потрошиш капаците като ги сваляш .Ето ти и картинка след като свалиш волана ,за горния и долния капак къде са им винтовете. Развиваш номер 8 и от двете страни /трябва ти тънка кръстата отверка/ развиваш 9 двата и 7 е един и капаците падат.За клемореда има два стопера много малка права отверка
Допълвам поста ,за да не се трупат ...там долу нямаш работа ,издърпваш волана към теб ,сваляш двата капака около него и се вижда клемореда .Има едни П-образни пружини които го заключват нялучкват се малко зор ,гледай да не потрошиш пластмасовата изолация на самите закопчалки на AIR-бага че после щи цвили клаксона постоянно .Но и аз там има лек ,моите ги увих с текстилен изолирбанд ,а на самите пружинки там дето контактуват закопчалките им сложих изолация от 2.5 крадрата кабел .Не е сложна замянята просто не бързай .
4A0 905 849 B-Това е OE номера ,за съжаление на Valeo е доста скъп -150 кинта ...оригинален не видях по бг сайтовете .Като цяло гледай да не потрошиш капаците като ги сваляш .Ето ти и картинка след като свалиш волана ,за горния и долния капак къде са им винтовете. Развиваш номер 8 и от двете страни /трябва ти тънка кръстата отверка/ развиваш 9 двата и 7 е един и капаците падат.За клемореда има два стопера много малка права отверка
Допълвам поста ,за да не се трупат ...там долу нямаш работа ,издърпваш волана към теб ,сваляш двата капака около него и се вижда клемореда .Има едни П-образни пружини които го заключват нялучкват се малко зор ,гледай да не потрошиш пластмасовата изолация на самите закопчалки на AIR-бага че после щи цвили клаксона постоянно .Но и аз там има лек ,моите ги увих с текстилен изолирбанд ,а на самите пружинки там дето контактуват закопчалките им сложих изолация от 2.5 крадрата кабел .Не е сложна замянята просто не бързай .
- Прикачени файлове
-
- getImage.png
- (76.65 KиБ) Все още не е свален
Последна промяна от Ивайло Димов на Пон 18 сеп 2023 14:33, променено общо 4 пъти.
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
И аз имам съмнения за клемореда, сега ще ходя да видя дали има бачкат мигачите, че ако и тях ги няма със сигурност ще е той.
Предполагам процедурата за смяна на клемореда е идентична с тази на Голф 4 (че намерих клип само със смяна на Голф 4)?
Освен с волана с нещо друго трябва ли да се внимава (освен бег-а разбира се)?
Предполагам процедурата за смяна на клемореда е идентична с тази на Голф 4 (че намерих клип само със смяна на Голф 4)?
Освен с волана с нещо друго трябва ли да се внимава (освен бег-а разбира се)?
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
Благодаря колега, сега виждам че си пуснал и схема.
Бърз въпрос, трябва ли да се сваля и тази голямата кора под волата (на която е и ключа за светлините)? Или може да се "бръкне" само като се махнат пластмасите около волана (след като се махне и волана)?
Поздрави
Бърз въпрос, трябва ли да се сваля и тази голямата кора под волата (на която е и ключа за светлините)? Или може да се "бръкне" само като се махнат пластмасите около волана (след като се махне и волана)?
Поздрави
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
9182 написа:
Предполагам процедурата за смяна на клемореда е идентична с тази на Голф 4 (че намерих клип само със смяна на Голф 4)?
Освен с волана с нещо друго трябва ли да се внимава (освен бег-а разбира се)?
Същото е като на Голф 4.Откачи минуса на акумулатора.
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
Благодаря за отговора :)
Поръчал съм клемореда и утре ще се пробвам да го сменя.
Трябва ли да се сваля и тази голямата кора под волата (на която е и ключа за светлините)? Или може да се "бръкне" само като се махнат пластмасите около волана (след като се махне и волана)?
Поръчал съм клемореда и утре ще се пробвам да го сменя.
Трябва ли да се сваля и тази голямата кора под волата (на която е и ключа за светлините)? Или може да се "бръкне" само като се махнат пластмасите около волана (след като се махне и волана)?
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
Здравейте група,
Смених го, но с уговорката че нещата при Ауди са малко по различни. Бег-а се държи на 2 шестограма (не е на клипсове).
Пластмасите около мигачите и стартовия ключ са различни и не падат въобще лесно - събирането и по голяма драма :)
И на мен мястото около клемореда ми се стори още по тясно. Счупих едното пластмасово краче и на стария и на новия!
Още веднъж благодаря за съдействието!
Смених го, но с уговорката че нещата при Ауди са малко по различни. Бег-а се държи на 2 шестограма (не е на клипсове).
Пластмасите около мигачите и стартовия ключ са различни и не падат въобще лесно - събирането и по голяма драма :)
И на мен мястото около клемореда ми се стори още по тясно. Счупих едното пластмасово краче и на стария и на новия!
Още веднъж благодаря за съдействието!
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 (Ауди А3), 2000г, 1.8т АУМ - Спря да пали и таблото изгасна
Важното е че си се справил успешно !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 229 госта