Golf 3 GTI AGG 2.0 - гасне 10 сек след палене. (вече грам не пали)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nedo1
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 04 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Golf 3 GTI AGG 2.0 - гасне 10 сек след палене. (вече грам не пали)

Мнениеот nedo1 » Пон 18 юни 2007 12:13


Значи колеги взех колата и на 3-тия ден започна с този проблем. Бубината е сменена и пак. И изклчвача ми е на 5100об. С търсачката намерих теми дето пишеше за някъкъв датчик на Хол. Ако някои може да ми помогне да пише от какво може да е.
Мерси.

Последна промяна от nedo1 на Вто 19 юни 2007 13:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 18 юни 2007 13:14


Датчика на Хол този, който е в делкото или този на коляновия вал


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 18 юни 2007 15:22


Чакай сега!
Какво общо имат максималните обороти на колата с това, че ти гасне след 10 сек.?
Че са малко ниски, да, ама... кое от двете е въпроса?
За гасненето: Винаги след еднакво време ли гасне? Какво правиш, преди да загасне? Има ли значение дали я форсираш или си работи на празен ход.
Ако гасне за едно и също време и няма зависимост от оборотите, най-вероятно се касае за имобилайзер.


Потребителски аватар
nedo1
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 04 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот nedo1 » Пон 18 юни 2007 16:09


Значи различно е . Но в повечето случай гасне 10-тина сек след палене. Някой път работи и по време на движение оборотомера пада внезапно на 0 и колата гасне. Май чувам цъкане на реле точно преди да изгасне. Ако е имобилайзера какво мога да му направя?
Мерси.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 18 юни 2007 16:13


nedo1 написа:Значи различно е . Но в повечето случай гасне 10-тина сек след палене. Някой път работи и по време на движение оборотомера пада внезапно на 0 и колата гасне. Май чувам цъкане на реле точно преди да изгасне. Ако е имобилайзера какво мога да му направя?
Мерси.

Да го изкормиш и да си караш колцата :twisted:


Потребителски аватар
nedo1
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 04 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот nedo1 » Пон 18 юни 2007 18:50


Значи ако като запали я форсирам веднага и я държа на високи гасне по късно но ако не и пипам газта гасне бързо.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 18 юни 2007 18:54


Не мога да го твърдя категорично, разбира се, но наистина ми мирише на имобилайзер тая работа...


Потребителски аватар
nedo1
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 04 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот nedo1 » Пон 18 юни 2007 19:06


Може ли да го изключа някак? Нали е черната кутия зад релетата и предпазителите? Пробвах на свещите дава ток само при контакт като въртя не дава. Бобината е чисто нова.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пон 18 юни 2007 20:13


АГГ има прекрасна диагностика-какво ти каза тя? или само гърмиш сватбарската с теории... :)


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2042
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 18 юни 2007 21:19


Нека и аз да предложа нещо, колега свали си капачката на делкото и преброй колко прозореца ина ма металния диск, който е под палеца и под графитената капачка. Доколкото си спомням за този мотор ърябва да е с един прозорец, ако е с повече значи не е от този двигател делкото което е там.


Потребителски аватар
nedo1
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 04 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот nedo1 » Вто 19 юни 2007 12:25


Колеги досега го правихме с майстора. Хвърля искра на кабела от бобината само при контакт. Пробвахме с мост между средния и крайния на датчика на Хол но пак няма искра. Дали не е от имобилайзера и как мога да го деактивирам.


Потребителски аватар
ta6koo
Мнения: 321
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ta6koo » Вто 19 юни 2007 18:33


имах подобен проблем излезна от контакния ключ :screwy


Потребителски аватар
ch5393ah
Мнения: 157
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел

Re: GTI AGG мотор гасне 10сек след палене.(вече грам не пали)

Мнениеот ch5393ah » Пон 08 яну 2018 18:53


колеги, може ли да ползвам тая остаряла тема за питане с ядове по тоя мотор


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: GTI AGG мотор гасне 10сек след палене.(вече грам не пали)

Мнениеот slaveiko67 » Пон 08 яну 2018 20:58


Ами,не виждам какво те спира да питаш... :screwy


Потребителски аватар
ch5393ah
Мнения: 157
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Котел

Re: Golf 3 GTI AGG 2.0 - гасне 10 сек след палене. (вече грам не пали)

Мнениеот ch5393ah » Сря 10 яну 2018 15:19


Автомобила е голф 3 2.0 агг мотор. Студен запалва работи известно време и изгасва. Няма ток на свещите. Бобината е пробвана с друга. Захранване има навсякъде- бобината, делкото, датчиците. Кабелите са прозвънени до пиновете на компа, както и захранване и маси до него. Делкото е с един прозорец. Завелязах че, когато изгасне м- у масата и средното краче на датчика на коляновия вал диотчето, скоето проверявам за импулсите не мига а свети постоянно дори и с откачен датчик. На диаггностиката няма грешка! Как да разбера дали не е имобилайзер, но когато запали работи около 15 мин.. Някой ако има идеи моля нека сподели!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта