Мисля си да сложа спортно окачване /още само идея/ и ще съм благодарен да изкажете мнение дали си заслужава. Интересува ме дали ще опират гумите в калниците като се качат 3-ма отзад. Говорим за спортни амортисьори + пружини. Преди време на Голфа ми бях сложил само спортни пружини JAMEX /червени/ на обикновените амортисьори и беше голямо удряне заради хода на астержана и стържеше отпред на остър завой, за отзад да не говорим -ужас!!!
Да си развалям ли колата за едната гъзария???
Спортно окачване на Vento?
- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Големи главоболия имам от моето спортно окачване.
С гуми 195/50 R15 един човек да седне отзад и почваше да
стърже. Сега съм с 185/60 R14 и е по добре.
Единственият плюс е стабилността в завоите.
Тия фенове от нета с тунингованите вента сигурно само
за снимки ги използват, пък и по европейски пътища ги карат.
С гуми 195/50 R15 един човек да седне отзад и почваше да
стърже. Сега съм с 185/60 R14 и е по добре.
Единственият плюс е стабилността в завоите.
Тия фенове от нета с тунингованите вента сигурно само
за снимки ги използват, пък и по европейски пътища ги карат.
- forgotforme
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 10:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
forgotforme написа:Po edno wreme i az biah reshil da sloza sportnoto okachwane !
no reshih che niama smisul ! po dobre samo gumi !
neznam kolko niska iskash da ti bude no lichno az nemoga da kacha i edin trotoar !!!!
Искам да гумите да са на около 5-6см от калниците/отзад малко повече/. Ще резна пружините с около 1 намотка и ще стане. Не искам да е много ниска за да не стържат гумите в калниците. За да не кляка по завоите между намотките на пружините ще сложа едни гуми които се продават в магазините за ЛАДА и др соц. возила. И ако не стане няма да ме боли много защото ще си купя на 40-50 лв обикновени пружини /втора употреба/ и ще стане пак висока.
- VR666
- Мнения: 325
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Ботевград
Аз съм сложил задни пружини от Голф 2 (2-ра употреба). Амортисьорите са ми същите - спортни.Сега е по-добре, въпреки
че ми се струва, че пружините са малко меки.
Ето горе-долу как изглежда с джанти 13''
http://vw-vento.hit.bg/index.files/image002.jpg
че ми се струва, че пружините са малко меки.
Ето горе-долу как изглежда с джанти 13''
http://vw-vento.hit.bg/index.files/image002.jpg
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Това ми хареса. Дайте да не си говорим за SHOW CARS, че примери много.ще почнеш да я млатиш по асфалта
Според мен начина е да се търси по-твърдо окачване, а не по-ниско. Този вариянт също осигурява по-голяма стабилност и ми се струва малко по-евтин. Например с едни регулируеми KONI амортисьори. Лошото е че такива втора употреба не съм виждал, а те са с доживотна гаранция.
http://www.koni.com
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
спортните пружини обикновено са по меки и това е често допускана грешка да се мисли че са по твърди.
рецептата е меки пружини и яки амортесьори. амортесьорът укротява клатенето на пружината и я си помисли какво ще стане ако тя е по твърда и какво ако е по мека...?
целта е окачването да те балансира в завоя и да не те хвърли нагоре като излизаш и затова спортните амортесьори са много по идиотски от обикновените.
рецептата е меки пружини и яки амортесьори. амортесьорът укротява клатенето на пружината и я си помисли какво ще стане ако тя е по твърда и какво ако е по мека...?
целта е окачването да те балансира в завоя и да не те хвърли нагоре като излизаш и затова спортните амортесьори са много по идиотски от обикновените.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
ми нали точно това обясних преди малко! като влезеш в завой тежеста се преразпределя и за да не ти се вирне колелото във въздуха(то и това става ама вече като прекалиш а не по всяко време) окачването трябва да поддаде за да балансира колата. колкото повече поддава толкова повече лягаш на пътя. ама не до безкрайност-и тогава вече ти се повдига задното "краче". и после пружината се съпротивлява и го връща рязко нагоре като излезеш от завоя и теглото са разпредели нормално пак. и ако е твърда ще те хвърли у шмирките преди да си разбрал за какво става въпрос...
затова твърди са амортесьорите-та да не й дават да шава много много.
чат ли си сега?
затова твърди са амортесьорите-та да не й дават да шава много много.
чат ли си сега?
Ами аз съм имал спортно окачване Koni преди и това което забелязах беше че колата е извънредно стабилна (и ниска) а едновременно с това малките неравности ги преодолява меко. Това според мен се дължеше на пружините които бяха с ПРОМЕНЛИВА навивка - в единия край нагъсто докато в другия се разрежда, а и амортесьорите също изглеждаха доста специални - бяха оранжеви а пружините сини, та мисълта ми беше, че неща като преодоляване на неравностите се взимат предвид от производителя на окачването (особено Koni )
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
пружините се определят като съпротивление от ъгъла на наклона на навивката-по голям ъгъл-повече съпротивление.
сега нали разбираш защо са с променлива навивка-по гъстата навивка е по мека.
а има и друго-тя се смачква по лесно и навивките опират една в друга по бързо и оттам-хоп-ограничител на потъванетооооооооооо....
хитро а?
сега нали разбираш защо са с променлива навивка-по гъстата навивка е по мека.
а има и друго-тя се смачква по лесно и навивките опират една в друга по бързо и оттам-хоп-ограничител на потъванетооооооооооо....
хитро а?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
а по въпроса за широките гуми-стържат ви в калниците момци!
по-широките гуми искат или ограничители на хода на амортесьора(гумена втулка на стержена-не е за препоръчване щото променя динамиката на окачването и намалява хода изкуствено) или раздуване на калниците.
и не се заблуждавайте-тунингованите версии са за КАРАНЕ и не само за гледане. при добре взет завой неравностите на пътя не са от значение-колата се навежда и така и така. и стърженето си го има.
тия които знаят какво значи TUEV (сори нямам умлауд) знаят за какви тестове иде реч. и ако не минеш с 6 няма мърдане никъде щото ако не си минал ще те разцепят куките!
по-широките гуми искат или ограничители на хода на амортесьора(гумена втулка на стержена-не е за препоръчване щото променя динамиката на окачването и намалява хода изкуствено) или раздуване на калниците.
и не се заблуждавайте-тунингованите версии са за КАРАНЕ и не само за гледане. при добре взет завой неравностите на пътя не са от значение-колата се навежда и така и така. и стърженето си го има.
тия които знаят какво значи TUEV (сори нямам умлауд) знаят за какви тестове иде реч. и ако не минеш с 6 няма мърдане никъде щото ако не си минал ще те разцепят куките!
Последна промяна от vaskoto1 на Чет 29 юли 2004 13:29, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 218 госта