Схема на охладителната система - ABD?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 27 окт 2007 8:50


radotom написа:
chefito написа:Радо дай му номерата...

Те го номера, който виждм на опаковката: 1439.87J
Предупреждавам, че след сравнителни наблюдения (визуални само), Вернет-а е с по-малък диаметър на мембраната, която се отваря, сравнено с Берр, например.
Иначе си върви с гарнитурките, О-пръстените и всичко, както си требе


:shock

Аз имам само едно пръстенче бе...какви гарнитурки :shock




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 27 окт 2007 9:17


При някои модели (моя, например), термостата стои във водната помпа.
Супер гадно, щото и тя трябва да се сваля, за да се смени. Та за това си трябват и гарнитурки ;)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 27 окт 2007 9:58


radotom написа:При някои модели (моя, например), термостата стои във водната помпа.
Супер гадно, щото и тя трябва да се сваля, за да се смени. Та за това си трябват и гарнитурки ;)


ясно :) определено твоя няма да стане за мойта кошничка... :D


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Съб 27 окт 2007 11:31


колега,провери дали термостата поради някаква причина не прилепва плътно на мястото си и по този начин да не може да уплътни,да стои отворен големия кръг (например непасващо уплътнение,изкривени или изметнати пластмасови части там-капачка или основа на термостата,разлики в диаметрите някакви)...причина да пропуска охл.течност покрай него.


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Съб 27 окт 2007 11:36


jerrry написа:колега,провери дали термостата поради някаква причина не прилепва плътно на мястото си и по този начин да не може да уплътни,да стои отворен големия кръг (например непасващо уплътнение,изкривени или изметнати пластмасови части там-капачка или основа на термостата,разлики в диаметрите някакви)...причина да пропуска охл.течност покрай него.

за целта трябва да потопиш термостата във вода и загряваш водата, следва да следиш за температурата на водата и за състонието на термостата дали затваря напълно
можеш да използваш някаква тенджера върху котлон или каквото имаш под ръка да загрееш и подходящ термометър


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Съб 27 окт 2007 11:47


marianchev написа:...

аз имах предвид изправен термостат и да пропуска около него по някаква причина...предположение някакво


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Съб 27 окт 2007 18:28


И моя мъртвец ме ебава с тая температура.
Градско държи 90 градуса, извън градско около 70.
И загрява за поне 6-7 километра :roll:


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 27 окт 2007 18:47


Аз пък съм си супер доволен от ABD-то кове си 90гр. и на 10 и на 30гр. навън , ако е много студено и се движа с по голяма скорост пада малко под 90.Парното му е добро, например днеска излязох със напълно студена кола и след около 4 км. имах вече парно подчертавам парно а не напълно загряла кола но това според мен си е нормално като се има впредвид че мотора не е от ной големите.Преди през лятото вдигаше почти 100 гр. но след смяна на термостата всичко заспа.Термостата ми е някакъв френски за 15лв. но няма никакави проблеми вече 10000км. антифриза ми е MOTUL G11 истински , мисля че и от него има значение.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 27 окт 2007 19:39


А пробва ли да свариш всички термостати да видиш на колко температура отварят ?

Малко ме съмнява всичките да са ментета ебаси - чисто теоритично допускане водата да минава отнякъде другаде освен термостата, достатъчна е 1 малка дупка или хлътнало - в смисъл всичко ли е наред там, където ляга термостата?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 27 окт 2007 20:01


4-те термостата пробвах днес. Държат се по еднакъв начин, което ме навежда на мисълта че са читави. От многото проби стигам до странен извод...още на 70 градуса двата маркуча към радиатора са еднакво топло /нормално ли е?/...стига 70градуса доста бързо, но след това са родилни мъки. Едва едва 75. Спра ли на място както са 70 за няма и 2-3 минути и дига 80 след още 2-3 стига до 90. На 92 пуска перката и връща на 88....и този цикъл се задържа, но тръгна ли да пътувам забрави....кове 70.... :P Предавам се за втори път.


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 27 окт 2007 20:21


Определено не е нормално и двата маркуча да ти се загряват еднакво , при мен горния си се згрява постепенно а долния си седи студен докато не отвори термостата (87гр.) и всичко си е наред.При теб щом се нагряват едновременно значи 100% големия кръг ти е отворен поне частично , но причината за това само ти можеш да я кажеш.


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Съб 27 окт 2007 21:13


принципно и аз забелязвам че карам с по-ниска температура от нормалното, ама не грее както си трябва (поне по уреда), пречи ли това на двигателя по някакъв начин или само вдига малко разхода :?:


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 27 окт 2007 21:21


Зависи за колко по ниска температура говориш , иначе ниската температура под 80-85гр. означава че двигателя не е в работен температурен режим което води до по голямо износване.


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Нед 28 окт 2007 1:22


ами извънградско 70 , градско нормално 90 но след 7-10 километра


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 28 окт 2007 7:32


дайте няква снимка на АБД мотори да видя за евентуални грешки при маркучите вече се видях в чудо съвсем без идеи останах...



Изображение

Ето един бер термостат. Какво може да се обърка при монтажа му?

Аз отвивам 2-та болта. Пъхам го вътре. След това слагам о-пръстена на долната част. Завивам двата болта и тва е... :? То не виждам къде може да се сгреши :evil:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта