Задната скорост на Голф 3....????

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Задната скорост на Голф 3....????

Мнениеот relaxxx » Вто 03 авг 2004 16:33


Абе има едно странно нещо при мойта колица - а по точно - когато карам на задна и вдигна към 30 - 40 тва на око го казвам задната ми скорост изкача... та се чудех това нарочно ли е така направено или имам проблем със скоростите? :roll:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 03 авг 2004 21:49


мисля да не пробвате много-много! щото ми се върти предположение че просто фиксатора на задната не издържа на оборотите и изпуска на финала.
ако е поизносен (нашите кенефи са на по 30 години все пак) може и да почине преждевременно а реанимацията е скъпааааа...


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Вто 03 авг 2004 23:55


Като стана въпрос за задната. И аз имам една болка, ама не е за умиране. :wink:
Та като вкарам задна ( понякога ) и потегля, лоста "отскача" малко, като че ли отива на свободна, но задната пак остава включена.
Някой има ли идея що в тоя проблем ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 авг 2004 7:02


щом като не изключва-нямаш проблем.
то на всяка скорост лоста се поподмества насам-натам.


Гост

Мнениеот Гост » Сря 04 авг 2004 8:12


vaskoto1 написа:(нашите кенефи са на по 30 години все пак) може и да почине преждевременно а реанимацията е скъпааааа...


Ееее Васко ти пък 30 години :lol: , кво на направи хехе млади сме още само 9 , мта май май никой не знае за кво иде реч. На един приател на BMW -то пак изкача ама към 6000 оборота и той ми каза че тва е фабрично така - защита няква, ама аз се съмнявам да съм дигнал до 6000 оборота :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 авг 2004 8:21


бе не ми се вярва да има такива защити... :roll:
по-скоро ако се замислиш върху предавателните числа на скоростите...тоя ред на мисли ме навежда че понеже задна е с най-голямо число(най-мощна:-на един оборот на мотора се падат няколко на валовете най-грубо)като се развърти качествено вътре на валовете им се извива свет направо. и центробежните сили просто ги изхвърлят един от друг. обикновено на място ги държат фиксаторите-та да не изскачат когат си искат и понеже става въпрос за пружини и съчми то всяка пружина има пределно напрежение и почва да се смачква...
та затова при тебе изхвърча на Х-оборота, при мене на Y а при твоя човек с баварката на Z...-просто няма 2 еднакви пружини.
но експериментите в тая насока могат да доведат само до съкращаване на живота на фиксаторите... :(

Последна промяна от vaskoto1 на Сря 04 авг 2004 8:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Сря 04 авг 2004 8:37


Благодаря за инфото :) не разбирам хич от скоростни кутии. Добре де тогава защо като го надуеш БМВ то с 200 и нещо в двигателя изцъква и колкото и да натискаш повече от 200 не минава, мта си мислех щом има някакво ограничение на скоростта, защо да няма и на задната?? 8)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 авг 2004 8:46


това е защото върху моторетката имаш контрол отвсякъде-компа е свързан и следи всичко живо-въздух, тунджа, обороти, газове, абе каквото се сетиш...
и ако решиш за доброто на мотора или шофьора може да я скопиш-те нали за това има чип тунинг бе... :lol:
а скоростите-ръгачката това-си е чиста механика-няма грам кабелче вътре.
как да го контролираш-механично.
и кой му пука дали ти искаш зорлем да си смениш скоростите с по-нови :P :lol:
искам да кажа че такава защита би утежнила и оскъпила излишно конструкцията-пък и то може да се приеме че си я има по начина описан по-горе-фиксатори... :P



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kurortist и 130 госта