Задната скорост на Голф 3....????
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Задната скорост на Голф 3....????
Абе има едно странно нещо при мойта колица - а по точно - когато карам на задна и вдигна към 30 - 40 тва на око го казвам задната ми скорост изкача... та се чудех това нарочно ли е така направено или имам проблем със скоростите?
vaskoto1 написа:(нашите кенефи са на по 30 години все пак) може и да почине преждевременно а реанимацията е скъпааааа...
Ееее Васко ти пък 30 години , кво на направи хехе млади сме още само 9 , мта май май никой не знае за кво иде реч. На един приател на BMW -то пак изкача ама към 6000 оборота и той ми каза че тва е фабрично така - защита няква, ама аз се съмнявам да съм дигнал до 6000 оборота
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
бе не ми се вярва да има такива защити...
по-скоро ако се замислиш върху предавателните числа на скоростите...тоя ред на мисли ме навежда че понеже задна е с най-голямо число(най-мощна:-на един оборот на мотора се падат няколко на валовете най-грубо)като се развърти качествено вътре на валовете им се извива свет направо. и центробежните сили просто ги изхвърлят един от друг. обикновено на място ги държат фиксаторите-та да не изскачат когат си искат и понеже става въпрос за пружини и съчми то всяка пружина има пределно напрежение и почва да се смачква...
та затова при тебе изхвърча на Х-оборота, при мене на Y а при твоя човек с баварката на Z...-просто няма 2 еднакви пружини.
но експериментите в тая насока могат да доведат само до съкращаване на живота на фиксаторите...
по-скоро ако се замислиш върху предавателните числа на скоростите...тоя ред на мисли ме навежда че понеже задна е с най-голямо число(най-мощна:-на един оборот на мотора се падат няколко на валовете най-грубо)като се развърти качествено вътре на валовете им се извива свет направо. и центробежните сили просто ги изхвърлят един от друг. обикновено на място ги държат фиксаторите-та да не изскачат когат си искат и понеже става въпрос за пружини и съчми то всяка пружина има пределно напрежение и почва да се смачква...
та затова при тебе изхвърча на Х-оборота, при мене на Y а при твоя човек с баварката на Z...-просто няма 2 еднакви пружини.
но експериментите в тая насока могат да доведат само до съкращаване на живота на фиксаторите...
Последна промяна от vaskoto1 на Сря 04 авг 2004 8:59, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
това е защото върху моторетката имаш контрол отвсякъде-компа е свързан и следи всичко живо-въздух, тунджа, обороти, газове, абе каквото се сетиш...
и ако решиш за доброто на мотора или шофьора може да я скопиш-те нали за това има чип тунинг бе...
а скоростите-ръгачката това-си е чиста механика-няма грам кабелче вътре.
как да го контролираш-механично.
и кой му пука дали ти искаш зорлем да си смениш скоростите с по-нови
искам да кажа че такава защита би утежнила и оскъпила излишно конструкцията-пък и то може да се приеме че си я има по начина описан по-горе-фиксатори...
и ако решиш за доброто на мотора или шофьора може да я скопиш-те нали за това има чип тунинг бе...
а скоростите-ръгачката това-си е чиста механика-няма грам кабелче вътре.
как да го контролираш-механично.
и кой му пука дали ти искаш зорлем да си смениш скоростите с по-нови
искам да кажа че такава защита би утежнила и оскъпила излишно конструкцията-пък и то може да се приеме че си я има по начина описан по-горе-фиксатори...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kurortist и 130 госта