Увиснала врата
Smoke написа:kam_tod написа:OK. Макар че ако е на болт, не ти трябва нова панта, а шайби.ам идеята ми е друга.ако е на болтове от към вратата то да се смени цялата панта.защото там където е износването е капсулована част.т.е. точно коляното от пантата.
Да бе, баце, ама пантата според мен със сигурност е заварена откъм купето. И тогава какво правиш? Вземаш нова панта, от която ползваш само едната половина - тази откъм вратата. А ако износването е и в двете части? А ако износването е по-голямо в частта на пантата откъм купето? Какво правим тогава? Ми слагаш шайби с различна дебелина (или дистанционни пластини с отвор, ако искаш да е по-грамотно!)между пантата на вратата и самата врата, докато докондисаш височината и не се занимаваш повече. Нали това пиша от сума ти време.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
планката към вратата е заварена.върти ми се една идея из главата ама ще пробвам след 20-ти че сме в почивка тогава.според мене ще има на 90 % положителен и на 10 нулев или отрицателен ефект.
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/183/45699_745.JPG
на снимката болта които държи планката на купето и самата панта.отвора му е към 8мм в диаметър.ако се разшири на вън към вратата и самия болт бъде затегнат съответно с толкова колкото е луфта долния край на вратата ще се наддигне.обаче дали няма при затворена врата самата долна част да излезе навън и в движение да събира голямо количество въздушна струя а при дъжд и водъ.
п.с.дължиш ми едно гумено маншонче за лоста на огледалото че скъсах моето или по една бира
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/183/45699_745.JPG
на снимката болта които държи планката на купето и самата панта.отвора му е към 8мм в диаметър.ако се разшири на вън към вратата и самия болт бъде затегнат съответно с толкова колкото е луфта долния край на вратата ще се наддигне.обаче дали няма при затворена врата самата долна част да излезе навън и в движение да събира голямо количество въздушна струя а при дъжд и водъ.
п.с.дължиш ми едно гумено маншонче за лоста на огледалото че скъсах моето или по една бира
Сега на акъл ми дойде друга идея, която според мен ще проработи.
Сваляме врата с нейните половини от пантите. Разпробиваме отвора за щифта, който държи пантите и към вратите и към купето с 0.5 мм по-широко. Даваме на стругар задачка със съответния размер щифт. Слагаме новия щифт и спи града (и циганите рупат жанки!).
Какво ще кажете?
Сваляме врата с нейните половини от пантите. Разпробиваме отвора за щифта, който държи пантите и към вратите и към купето с 0.5 мм по-широко. Даваме на стругар задачка със съответния размер щифт. Слагаме новия щифт и спи града (и циганите рупат жанки!).
Какво ще кажете?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта