Увиснала врата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 10 дек 2007 3:52


.........

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:04, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 4:12


Баце, свърши ли с КР-чето? Че ако не ми беше дал второ място за оптичен тунинг на шампионата, Черньо отдавна да е ял теслата!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 10 дек 2007 5:04


остана само да кача мотора и да го навържа към купето :)


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пон 10 дек 2007 10:29


Боби сподели как да се справим и ние с увисналите врати


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 10 дек 2007 11:22


kam_tod написа:OK. Макар че ако е на болт, не ти трябва нова панта, а шайби.
ам идеята ми е друга.ако е на болтове от към вратата то да се смени цялата панта.защото там където е износването е капсулована част.т.е. точно коляното от пантата.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 18:29


Smoke написа:
kam_tod написа:OK. Макар че ако е на болт, не ти трябва нова панта, а шайби.
ам идеята ми е друга.ако е на болтове от към вратата то да се смени цялата панта.защото там където е износването е капсулована част.т.е. точно коляното от пантата.

Да бе, баце, ама пантата според мен със сигурност е заварена откъм купето. И тогава какво правиш? Вземаш нова панта, от която ползваш само едната половина - тази откъм вратата. А ако износването е и в двете части? А ако износването е по-голямо в частта на пантата откъм купето? Какво правим тогава? Ми слагаш шайби с различна дебелина (или дистанционни пластини с отвор, ако искаш да е по-грамотно!)между пантата на вратата и самата врата, докато докондисаш височината и не се занимаваш повече. Нали това пиша от сума ти време.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 18:30


Аджеба, има ли време днес да провериш дали голфа е с болт като пасата или малоумниците са заварявали?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 10 дек 2007 19:07


тъмно е вече.утре съм зает почто цял ден.ако ми остане време ще разчорля.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 19:11


:beer


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 11 дек 2007 11:34


планката към вратата е заварена.върти ми се една идея из главата ама ще пробвам след 20-ти че сме в почивка тогава.според мене ще има на 90 % положителен и на 10 нулев или отрицателен ефект.

http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/183/45699_745.JPG

на снимката болта които държи планката на купето и самата панта.отвора му е към 8мм в диаметър.ако се разшири на вън към вратата и самия болт бъде затегнат съответно с толкова колкото е луфта долния край на вратата ще се наддигне.обаче дали няма при затворена врата самата долна част да излезе навън и в движение да събира голямо количество въздушна струя а при дъжд и водъ.
п.с.дължиш ми едно гумено маншонче за лоста на огледалото че скъсах моето :lol: или по една бира :lol:


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Вто 11 дек 2007 16:30


За тези заварените се продават резервни щифтове. Има ли някой който все пак е успял да си е оправил провисналата врата (става въпрос за такава където към купето е с болтове но са трудни за сваляне защото калника пречи, а и болтовете са еврейска звезда?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 11 дек 2007 16:57


явно е наболял проблем при голфовете.ако някой успее да пише ако не очаквайте включване със снимки от мен др седмица 8)


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 11 дек 2007 19:14


Сега на акъл ми дойде друга идея, която според мен ще проработи.
Сваляме врата с нейните половини от пантите. Разпробиваме отвора за щифта, който държи пантите и към вратите и към купето с 0.5 мм по-широко. Даваме на стругар задачка със съответния размер щифт. Слагаме новия щифт и спи града (и циганите рупат жанки!).
Какво ще кажете?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 11 дек 2007 20:14


трудна задача според мен.ако е това което си мисля че си мислиш.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 11 дек 2007 22:00


Пийнал си повече, затва ти се вижда трудно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 197 госта