Абе шофьорската врата ми е увиснала с около 5 мм, та вместо в тоя студ да се вра и да гледам като индианец, може ли някой да каже откъде се правят корекциите.
Благодарим.
Увиснала врата
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Увиснала врата
kam_tod написа:Абе шофьорската врата ми е увиснала с около 5 мм, та вместо в тоя студ да се вра и да гледам като индианец, може ли някой да каже откъде се правят корекциите.
Благодарим.
Дааа...... ротвайлера расте и колата вече почна да поддава!!!! Още има да видиш !
Re: Увиснала врата
kam_tod написа:Абе шофьорската врата ми е увиснала с около 5 мм, та вместо в тоя студ да се вра и да гледам като индианец, може ли някой да каже откъде се правят корекциите.
Благодарим.
Гледах снимки в един германски форум как подлагат пластинки между гредата и панта на вратата. Но всичко зависи от това колко ти е увиснала вратата.
При теб от самосебе си ли е увиснала или в следствие на смяна на прагове или удар?
На Микрата на сестра ми бяха увиснали и двете врати, едната повече, другата по-малко. Дясната се оправи като подложих една шайба на долния болт на пантата към вратата и нямаше нужда от повече корекции. На лявата врата се наложи да сложа повече шайби - 2 или 3, не се сещам вече, но се наложи и корекция при затварящия механизъм. И двете врати застанаха перфектно.
Та мисълта ми е, пробвал ли е някой и при голф дали става това побългаряване?
Та мисълта ми е, пробвал ли е някой и при голф дали става това побългаряване?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19559
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Реглажа се прави от болтовете, които държат пантите.
Разхлаби болта, който държи горната панта за вратата (не купето) и леко бутни вратата навън. Но наистина много леко!
Имай предвид, че и моята е провиснала, правих го номера и спрях да повдигам. Даже се затваряше като на Мерцедес 'S'-класа , ония, с вакуума... но си го върнах към старото положение !
Оказа се, че за да е наред вратата се налага много да се издаде предната й част извън купето. Почна да хваща въздушната струя, че даже и подлизваше вода, когато вали!
Интересно... сега се замислих:
А какво ще се случи, ако вкарам вратата навътре от долната панта
Разхлаби болта, който държи горната панта за вратата (не купето) и леко бутни вратата навън. Но наистина много леко!
Имай предвид, че и моята е провиснала, правих го номера и спрях да повдигам. Даже се затваряше като на Мерцедес 'S'-класа , ония, с вакуума... но си го върнах към старото положение !
Оказа се, че за да е наред вратата се налага много да се издаде предната й част извън купето. Почна да хваща въздушната струя, че даже и подлизваше вода, когато вали!
Интересно... сега се замислих:
А какво ще се случи, ако вкарам вратата навътре от долната панта
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
radotom написа:Реглажа се прави от болтовете, които държат пантите.
Разхлаби болта, който държи горната панта за вратата (не купето) и леко бутни вратата навън. Но наистина много леко!
Имай предвид, че и моята е провиснала, правих го номера и спрях да повдигам. Даже се затваряше като на Мерцедес 'S'-класа , ония, с вакуума... но си го върнах към старото положение !
Оказа се, че за да е наред вратата се налага много да се издаде предната й част извън купето. Почна да хваща въздушната струя, че даже и подлизваше вода, когато вали!
Интересно... сега се замислих:
А какво ще се случи, ако вкарам вратата навътре от долната панта
Аз подложих шайби на Микрата. Шайбите бяха подложени между пантата и вратата при долния болт на пантата към вратата. Така шайбата повдига цялата долна увиснала част на вратата леко нагоре. Рзбрш ли.
Пробвал ли е някой при голф дали става или аз ще съм първият?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Serto0 и 72 госта