Като е топла колата не пали.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като е топла колата не пали.
Проблема е следния: Като покарам повечко време /повече от час/ и като навън е горещо, загася ли колата няма палене. Но става дума че не може да завърти стартера, един метър да се бутне и пали. Като истине малко пак си пали нормално. На някой случвало ли му се е такова нещо и къде да търся решението на проблема. Колата е Г2 дизел.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:възможни проблеми:
1-стартер-четки;шалтер;статор;бендикс
2-контактен ключ
3-ел. инсталация
добре ама защо само когато е топло времето и е карана колата /т.е. загряла е/.
по 1-вото и на мене ми замирисва на стартер.
по 2-рото смених клемореда /по стечение на обстоятелствата/
по 3-тото надявам се да не е това.
Мислех си следното като направи номера пак /ама трябва да съм подготвен с мултицета/ се замерва дали стига ток до стартера като се зарърти ключа да се пали. Ако стига е ясно - стартера е нали така.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
мааалко е по кофти ситуацията.
трябва да видиш дали стига управлението до стартера-най тънката жичка на шалтера-на обувка е обикновено.
щото иначе стартера е директив на акумулатора-без бушони и др гяволи.
там има ток винаги-номера е дали идва оперативното отвътре.
иначе генерално е точно както каза.
трябва да видиш дали стига управлението до стартера-най тънката жичка на шалтера-на обувка е обикновено.
щото иначе стартера е директив на акумулатора-без бушони и др гяволи.
там има ток винаги-номера е дали идва оперативното отвътре.
иначе генерално е точно както каза.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
мдам плюс е ама го има само като въртиш ключа да палиш.
откачи го-закачи урода и го сложи някъде да е видно отвътре.
сядаш и въртиш за палене то няма да реагира стартера щото си му откачил оперативното а и ти на пускай ключа докато не видиш какво си измерил точно.
и пак не е гаранция-аз имах подобен проблем ама е толкова дълго за обяснение че свят ще ми се извие...
ако искаш чукни един тел. да ти обяснявам.
откачи го-закачи урода и го сложи някъде да е видно отвътре.
сядаш и въртиш за палене то няма да реагира стартера щото си му откачил оперативното а и ти на пускай ключа докато не видиш какво си измерил точно.
и пак не е гаранция-аз имах подобен проблем ама е толкова дълго за обяснение че свят ще ми се извие...
ако искаш чукни един тел. да ти обяснявам.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
може да прозвучи странно ,но имал съм такъв проблем и се оказаха втулките на стартера в смисъл бяха се разбили и когато загрее мотора се нагрява и стартера,втулките се разширяват ,ротора се изметне и няма палене.позастине и всичко е ок!
кагато не искаше да запали удрях стартера странично с дръжката на чука и решавах проблема.свалих стартера смених втулките и четките /за всеки случай/и край с проблема.
действието се развиваше на пежо 205 дизел.
кагато не искаше да запали удрях стартера странично с дръжката на чука и решавах проблема.свалих стартера смених втулките и четките /за всеки случай/и край с проблема.
действието се развиваше на пежо 205 дизел.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Kolegi, pyrvo iskam da se izvinia che pisha s latinski bukvi, izvinete me Nqmashe me okolo mesec i vijdam che dosta neshta ste izpisali.Popadnah na tazi tema i mislq che miga da doprinesa s neshto za reshavaneto na problema.Pri men syshto ne iskashe da pali kato e topla(1.8 mono).V serviza roviha kym polovin-edin chas dokato stignat do komutatora.Pri men toi se namira vyrhu ECU-to i ot nego zavisi dali delkoto shte podade iskra kym sveshtite.Choveka kaza che trqbva da se smeni zashtoto elektronikata mu se e skapala i se vliqe ot temperaturata, kogato e toplo ne pali, ako go slojish v hladilnik da se ohladi shte pali.Ostavih kolata v serviza i na sutrinta kogato otidoh bqha reshili problema bez da smenqt chastta, iznamerili che nqma dobra masa i zatova pravi tazi mizeriq, ta se razminah samo s edno kabelche za masa
Haide sys zdrave!
Haide sys zdrave!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
значи тука иде реч за дизел дето въобще няма комутатор!
по принцип комутатора има алуминиев радиатор за охлаждане .
между тази алуминиева плочка и планката на купето се слага смазка/ама като и забравих точното наименование /купувал съм я от магазини за електроника.тя е точно с тази цел за по-добра маса.
по принцип комутатора има алуминиев радиатор за охлаждане .
между тази алуминиева плочка и планката на купето се слага смазка/ама като и забравих точното наименование /купувал съм я от магазини за електроника.тя е точно с тази цел за по-добра маса.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 259 госта