Ако ще и само задно или предно, пак синхрото ще тръгне по добре ако и 200+ коня да е , мисли, все пак имаш разпределение на тежестта върху 4 колела от които и 4-те задвижват, следователно нямаш го това зверско пренасяне на тежестта и например предните да увиснат във въздуха и да си пилят...... при задното пак по добре че тежестта пада на тях но пак трябва сила за да може да избута щото гъза става по тежък при старта, знаеш ли кво прави синхрото.....
Седи на светофара, чака, не му давам повече от 4000 оборота, е понякога може да се ебавам и с 6000, като тръгва има един момент в който предните колела се завъртат и колата кляка назад, предните колела превъртат веднъж, след което както е клекнала назад се включват и задните и колата прави "жабка" от място, направо скача 2 метра напред и хуква, е вече момента че съм 1.8 Моно 90 коня, верно махнах катализатора, сложих разни работи, сега да е към 107 коня но все пак е МОНО, с Г60 двигател ще го пробвам вече сигурно ще пили гуми и 4 -те на асфалта, като стане ще ви осведомя и може да пробва някой ако иска, само да не чупите ей!!!