Голф 4 - 1.8 Т или 2.3 в5

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 23 авг 2004 13:59


prj57 написа:Май за сега ще си остана със G60 Голф 3....но съм се заклел да се кача на VW с Турбо.... 8)


Винаги може да подмениш копресора с турбо 8)




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 23 авг 2004 14:08


prj57 написа:А тва VR6 много коне много АКЦИЗ!!! Иначе нищо против :wink:


VW GOLF III VR6 2.9 SYNCRO VARIANT (бартер) 088/7991-599 от Автооказион

VW GOLF IV GTI 2.3 V5 1999 17199 ЛВ (бартер) 088/8442-277 пак от там.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 23 авг 2004 14:19


Тва хубаво ама аз съм в тъпата Ирландия..... :evil


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 23 авг 2004 14:30


prj57 написа:Тва хубаво ама аз съм в тъпата Ирландия..... :evil:

Споко това не са последните коли на света, ще има и други като се върнеш :)


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Maniak

Мнениеот maniak » Пон 23 авг 2004 21:40


Нямам опит със Синхро но то не е ли тромаво на старт ако не е 200+ коня де :twisted: .


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 24 авг 2004 7:22


точно старта му е най як щото няма толкова маса че да кара гумите да превъртат както при предно или задно-по равномерно се разпределя масата на колата и тръгва бесно.
ама после ако няма табун-не върви!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 24 авг 2004 14:43


Вискомуфа в течност с висок вискозитет, има малък луфт така че чарковете се въртят свободно, наблюдава се режима на работа на предните колела и когато те избързат луфта се обира от муфата и тя зацепва и заключва и задните колела, и излита, предни към задни 60:40


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 24 авг 2004 14:47


А HALDEX Kuplung? :roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 24 авг 2004 14:50


е айде сега да не навлизаме с термини че не с=всеки е запознат идеално, просто елементарно обяснение на режима на работа


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 24 авг 2004 14:58


Това е благодарение на Д-р Смок

приятно четене

П.П. Prj, това не е за теб. :) :lol:


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Приплъзване.

Мнениеот maniak » Вто 24 авг 2004 21:37


Всичко долу е яко OFF TOPIC.
Които не иска да не чете :)

Vaskoto1 това с приплъзването ясно. Но все пак дели мощноста на два моста има известни загуби според мен ( Хубав асвалт, хубави гуми, еднакви коне но не 200+, мисля че ако е само със задно или само с предно ще тръгне по добре) Човек със AUDI 2.3 имал и Quattro и само с предно ми е казвал че Quattroto му е било е по тромаво ( не говорим за дъжд и сняг :wink: ).
Може при синхрото да не е така...... както казах нямам опит там.
Иначе едно AUDI 80 Q в една снежна вечер в Самоков какъв старт направи от място 5мин сме куфяли с един приятел :twisted: .
Да не говорим за S2 че там надали го спъва Q-то.
УПС:) Казал съм повече пъти куатро от синхро :oops: сори. Някои ако има синхро да ми го даде да пробвам :twisted: ...... да имам впечатления де:) Може ли VW фен да няма впечатления от синхро :cry:
БРАБУС ЯКО ЯКО ЯКО:) Много добре казано...... http://mysite.fh-coburg.de/~chakalov/fo ... index.html


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 25 авг 2004 12:56


Ако ще и само задно или предно, пак синхрото ще тръгне по добре ако и 200+ коня да е , мисли, все пак имаш разпределение на тежестта върху 4 колела от които и 4-те задвижват, следователно нямаш го това зверско пренасяне на тежестта и например предните да увиснат във въздуха и да си пилят...... при задното пак по добре че тежестта пада на тях но пак трябва сила за да може да избута щото гъза става по тежък при старта, знаеш ли кво прави синхрото.....
Седи на светофара, чака, не му давам повече от 4000 оборота, е понякога може да се ебавам и с 6000, като тръгва има един момент в който предните колела се завъртат и колата кляка назад, предните колела превъртат веднъж, след което както е клекнала назад се включват и задните и колата прави "жабка" от място, направо скача 2 метра напред и хуква, е вече момента че съм 1.8 Моно 90 коня, верно махнах катализатора, сложих разни работи, сега да е към 107 коня но все пак е МОНО, с Г60 двигател ще го пробвам вече сигурно ще пили гуми и 4 -те на асфалта, като стане ще ви осведомя и може да пробва някой ако иска, само да не чупите ей!!! 8)


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Синхро

Мнениеот maniak » Сря 25 авг 2004 19:16


Ще се съглася с теб, все пак ти караш синхро не аз:)
Относно пробите.... ние пробваме не чупим Mr Green Fun Drive


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 25 авг 2004 23:10


А за 2.8 v6?


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 25 авг 2004 23:38


prj57 написа:с Г60 двигател ще го пробвам вече сигурно ще пили гуми и 4 -те на асфалта, като стане ще ви осведомя и може да пробва някой ако иска, само да не чупите ей!!! 8)


Ние сме пробвали навремето с един VR6 2,9 bowdown bowdown +чип и повече от 50 см не боксуваше



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта