Голф 4 - 1.8 Т или 2.3 в5

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 19 авг 2004 13:14


аз съм за 2.3 :oops:




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 13:18


.....и аз нещо на там се насочвам, ама ще видим :lol:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 19 авг 2004 13:18


съгласен съм с ваското1, аз също съм за 2,3 мотора....карал съм 6 месеца ауди 90 с такъв мотор /един приятел беше в ЮСА и аз му го "Пазех"/, ами много ми хареса как върви, колата беше 88 година, сметай за какви км става въпрос, мотора пееше, нямаше повдигачи, нямаше горене на масло, ауспуха чист, висока скорост на ниски обороти....но ако искаш да те залепва на седалката с ускорение 5G, взимай турбото....


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 13:20


аз си мисля на 2.3 дали да не му сложа турбо, ама тва са разходи за о6те един двигател


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 13:31


Васе, аз съм сложен, ако нещо е направено еди как си аз ще се опитам да го направя още по така, искам да си направя VW което да е бързо, да има добра макс скорост (250 ми стигат) да излита от 0-100, в същото време да е здраво и да си го карам по улиците а не на писта, нещо до около 250 коня, а д а за малко да забравя ДА Е 4x4


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 авг 2004 13:37


prj57 написа:Васе, аз съм сложен


определено може да си всичко ама не си прост... :lol:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 19 авг 2004 13:46


каквото и заводско да вземеш-си мисля-няма да ти уйдиса сигура!
за това не би ли било по добре да се върнеш към старата идея за конструиране на перфектния автонобил...
лошото е че процеса е адски дълъг и сръдкав и не знам дали имаш чак толкова мерак...
това е в състояние да откаже почти всеки...
но ако мога да помогна-ще се радвам да участвам в един такъв проект.
само с труд за съжаление-финансово не мога...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 авг 2004 13:46


Moмчета, като си дойда за Коледа ще почерпя, рядко се намират такива свестни хора като вас..... :D


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

BORA

Мнениеот maniak » Съб 21 авг 2004 20:03


Карал съм Бора V5 Невороятгно приятен автомобил. Ускорява леко и е супер еластичен. От друга страна турбо моторите са си лудница. Аз бих взел 2,3 ако мога.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Re: Голф 4 - 1.8 Т или 2.3 в5

Мнениеот guard » Съб 21 авг 2004 23:03


prj57 написа:Колеги пак ме заяде отвътре, по новичко Голфе. Преди да си замина видях в София един Голф 4 V5. Поразгледах малко и се оказа че и той е 150 коня като 1.8 турбо-то, но е 2.3 двигател без турбо. Пак като при VR6 има два варианта, ама единия е акцизен а тоя не е, май No . Та понеже тази тема ме преследва от време оно, и в стария форум пак бях писал нещо подобно за 1.8 Т само дето си го търсех да е с 4 задвижващи колела, та тогава получих отфовор от БРАБУС че такива има от 2.3 нагоре...... Питането ми е кой от двата модела е по добър като двигател АГУ (1.8 Т 150) или АГЗ (2.3 В5 150) и ако е така има ли го В5 със 4 моушън на 150 версията?

П.П. Прееба ми се латиницата Smackbum


Щом искаш да ти е 4Motion, нямаш избор, гледам че 1.8Т 150коня няма с 4X4, а пък и дори да имаше пак двигателя 2.3V5 ми се струва по добър(щом е и бил по скъп при продажбите), това си е мое мнение де, но определено ми се струва че човек трябва да се изръси повече за 2.3V5 варианта.
А аз как си мечтая за 4-ка, дори и 1.4да е, а за 2.0 85КW 4Motion, направо и жената давам :wink: 8) :wink: , много красив автомобил, дори ми харесва повече от петицата. :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 - 1.8 Т или 2.3 в5

Мнениеот brabus » Пон 23 авг 2004 12:09


prj57 написа:Колеги пак ме заяде отвътре, по новичко Голфе. Преди да си замина видях в София един Голф 4 V5. Поразгледах малко и се оказа че и той е 150 коня като 1.8 турбо-то, но е 2.3 двигател без турбо. Пак като при VR6 има два варианта, ама единия е акцизен а тоя не е, май No . Та понеже тази тема ме преследва от време оно, и в стария форум пак бях писал нещо подобно за 1.8 Т само дето си го търсех да е с 4 задвижващи колела, та тогава получих отфовор от БРАБУС че такива има от 2.3 нагоре...... Питането ми е кой от двата модела е по добър като двигател АГУ (1.8 Т 150) или АГЗ (2.3 В5 150) и ако е така има ли го В5 със 4 моушън на 150 версията?

Ще ти дойде акъла най-накрая :P
Посей "кубици", за да пожънеш "коне".
Слушай моята идея (дай ми акъл да давам :twisted: )
Разликата между 150 и 170 кс. е в главата и компютъра.
Първата версия (150кс.) е VR5 с 2 клапана на цилиндър или общо 10V.
Втората версия (170 кс.) е VR5 с 4 клапана на цилиндър или общо 20V.
Намираш Golf IV VR5 4Motion (150 кс), който не е акцизен и ако ти се стори, че не върви, просто инвестираш пари в нова глава и комп.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 23 авг 2004 13:01


Според мен турбо мотора ще е доста по-динамичен от 5ка като ускорение,зависи дали за драг искаш да я правиш колата.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 23 авг 2004 13:39


И GTI и Brabus са много прави, сега като се сетя как моето малко скромно Голфче 1.8 Моно 90 коня с малко пип тук там лепи като вискомуфата зацепи, и даже съм го карал да върти гуми на асфалт до трета Drive , не искам да си помисля за друго освен 4 задвижващи колела..... Бях се качил да карам на един приятел Avensis-а 1.6 VVTI и на отклонението към Банкя като реших да завия по бързо че да не чакам колоната и онова потегли и като почна да пили гуми и едвам едвам се изтегля от шосето просто изтръпнах и си викам е тоя Зил е мой..... а не й дадох много газ както нормално със Голф-а ама човек свиква да излита от място. V5 ме съблазнява за сега повече по простата причина че аз обичам изчанчени варианти, и се радвам когато любимата ми марка ги произвежда, но за да не обидя VW като кажа че има какво още да сложат на 5-ка, аз бих му лепнал едно турбо или ако търсим въртящ момент в ниски обороти - supercharger !
След което ще кандидатсвам за работа в завода :lol: :wink:
Нещото което ме притеснява е че онзи ден се разхождах из каталога на Schrick и кво да ви кажа, комплект вал с пружинки и ограничители е около 1700 евро БЕЗ VAT! ! ! ! ! ! ! Ма то всичко изчанчено си има цена.......

Имам и друга идея но тя е направо кощунство, и сигурно ще ме нахокате, става дума за 4motion нали? ДА! Еми вън V5 и вътре 1.8 Т AGU двигател.....ама не си заслужава да се съсипва колата и камо ли да се ходи от 2.3 на 1.8 :cry:

АБЕ ТИЯ ОТ VW ЩЕ МИ ДОКАРАТ НЕРВНА КРИЗА!!!! Sly banghead


Май за сега ще си остана със G60 Голф 3....но съм се заклел да се кача на VW с Турбо.... 8)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 23 авг 2004 13:51


Pr"o"j"ect", според мен имаш доста свободно време и мислиш за глупости.
Я се успокой малко :D
Задели около 15 000 лв и си купи Golf 3 VR6 Syncro (2.9 - 190 кс, чип + филтър и един вал = 220 кс.)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 23 авг 2004 13:58


Аз наистина имам много излишно време за размисъл, за кво мислиш си търся работа..... 8) Ако ти кажа че снощи до 3 сутринта съм смятал размери на джанти и офсети и адаптори и кво ли не и колко ще стърчи навън икво ли още не и накрая стигнах до заключението че трябва първо да си премеря мойте джанти а тва сега е малко невъзможно :cry:

А тва VR6 много коне много АКЦИЗ!!! Иначе нищо против :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: @nTon, tdi fen и 264 госта