Обороти на празен ход при Golf 2 1.6 EZ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Обороти на празен ход при Golf 2 1.6 EZ

Мнениеот mad_doctor » Пет 20 авг 2004 11:11


Някой има ли представа колко оборота трябва да поддържа таз каручка на празен ход? Защото ми се струва, че са малко високи при мен - около 900 при загрял двигател? Регулирах ги да са по-ниски, но започна да притриса двигателя и затова се чудя колко трябва да са?




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 20 авг 2004 11:15




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 20 авг 2004 11:20


не разчитай на показанията на оборотомера,все пак не е уред с голяма точност.не е нормално да тресе вдигни ги . :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 20 авг 2004 11:24


тресеното може и да е от неправилна горивна смес-богата
при мене беше така, познах го по по-големия разход и черните сажди в ауспуха, след като ги коригирах /сервиз-стенд, газ анализатор/ е ок и ауспуха се изчисти
освен това обороти се гласят не на око и гледайки оборотомера на колата, а на стенд с електронен оборотомер


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 20 авг 2004 11:41


като извадиш свещ я разгледай.
перфектната работа е керемиденочервен цвят.
черна със сухи сажди-признак за преобогатена смес.
бяла керамика-недостатъчно гориво.
черна с мазни сажди-консумация на масло.
отчети разстоянието м/у електродите както и степента на износване на положителния.
нормално трябва да бъде м/у 1 и 3 мм. дълъг и да е с правилна цилиндрична форма-да не е заоблен, конусовиден или изострен-все признаци на износване.
а нормалните обороти би трябвало да се движат между 850-1000


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 20 авг 2004 13:07


Я, аз да запитам...
Докато се връщах от морето стана нещо с кошничката ми. На празен ход оборотите са ок. След като мина 10 км. някъде и примерно спра на сфетофар забелязах, че оборотите на празен ход са бая високи. Същото се получава, ако покарам малко със 90-100км/ч - след това празните обороти са високи. Ако загася колата и пак запаля мърка на нормални. Някаква идея?

П.С. Двигателя е PN 1,6

Последна промяна от Nova на Пет 20 авг 2004 13:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 20 авг 2004 13:08


Карбурация?
Карбуратор е.

Последна промяна от Nova на Пет 20 авг 2004 13:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 20 авг 2004 13:37


Нова,автоматичен ли е смукача?
вакум регулатор ...ама знам ли требе да се види. Screwy
за оборотите Ваското1 е прав.
неравномерен ход на моторетката може да се получи и от куп други работи/кабели,капачка....../ама в случая мисля,че като дигне оборотите ще стане 6. Drive

Последна промяна от golfer на Пет 20 авг 2004 13:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 20 авг 2004 13:43


предполагам е автоматичен. Само незнам дали ще мога да го постигна в полеви условия.

Да ви се похваля, онзи ден заби десния мигач, тоест като го включа свети непрекъснато, но само когато съм на кръстовище спрял като тръгна се оправя - гледах като теле. Вечерта пипнах съединенията на кабеляците и се оправи, а и почистих 1-2 боклука от лоста. Дано не се появи пак.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 20 авг 2004 13:55


Голфер, хода е равномерен, аз искам не да вдигна оборотите, а да не се увеличават на празен ход след като покарам малко :)


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 20 авг 2004 14:19


Е, значи сега съм ги уцелил оборотите, защото поне според оборотомера се движат точно в тези граници - 800-1000. Но като е студена колата се покачат и на 1000-1200 и точно това искам също да питам...това покачване от автоматичния смукач ли е нещо или пробем с карбуратора? Защото съм забелязал, че това покаване на оборотите се получава при незагрял двигател като подам повечко газ и в началото колата почва все едно да се дави и след това оборотите на презен ход са по-високи...като загрее вече го няма този проблем.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 20 авг 2004 14:20


P.S. - става дума пак за 1.6 EZ


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 20 авг 2004 14:22


смукача е автоматичен ако нямаш в колата лостче да го дърпаш, като на МОСКВИЧ-другата кола, някой път като не загрее колата не пуска последното зъбче и работи на полувключен смукач, пробвай като ти направи тая мизерия с високите обороти да дадеш 2-3 пъти рязко газ и виж дали няма да се успокоят оборотите. Другия момент, ако е от смукач, може и да е запецнал ....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 20 авг 2004 14:29


аз залагам на комбинация м/у вакууми и лостова система.
като караш бързо известно време ползваш втората камера на карбуратора която се отваря в помоща на вакуум и се придържа от лостчета.
и сега-вакуума дърпа клеясалите лостчета които после не могат да се върнат в първоначално положение и оставят открехната втора камера.
положението се оправя като угасиш щото убиваш вакуума и лостчетата най после мирясват.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 20 авг 2004 14:29


Смукачът е автоматичен това и сигурно иначе като се получи тази работа с високите обороти като покарам още малко и се оправя, но то тогава и почва да загрява колата....ще пробвам с подаването на газ...но просто се чудех защото нещо ми изглежда като да се дави колата като не е загряла...настискам газта но тя не върви...въоще не дига оборотите и след като подам още повече газ все едно се отприщва и тръгва и след това като спра на место са вискои оборотите :)
Другата мизерия която прави е като е по-студено (есента или зимата) като запаля качва за 2 секунди до 2000 оборота и после изгасва :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта