Обороти на празен ход при Golf 2 1.6 EZ
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Обороти на празен ход при Golf 2 1.6 EZ
Някой има ли представа колко оборота трябва да поддържа таз каручка на празен ход? Защото ми се струва, че са малко високи при мен - около 900 при загрял двигател? Регулирах ги да са по-ниски, но започна да притриса двигателя и затова се чудя колко трябва да са?
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
тресеното може и да е от неправилна горивна смес-богата
при мене беше така, познах го по по-големия разход и черните сажди в ауспуха, след като ги коригирах /сервиз-стенд, газ анализатор/ е ок и ауспуха се изчисти
освен това обороти се гласят не на око и гледайки оборотомера на колата, а на стенд с електронен оборотомер
при мене беше така, познах го по по-големия разход и черните сажди в ауспуха, след като ги коригирах /сервиз-стенд, газ анализатор/ е ок и ауспуха се изчисти
освен това обороти се гласят не на око и гледайки оборотомера на колата, а на стенд с електронен оборотомер
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
като извадиш свещ я разгледай.
перфектната работа е керемиденочервен цвят.
черна със сухи сажди-признак за преобогатена смес.
бяла керамика-недостатъчно гориво.
черна с мазни сажди-консумация на масло.
отчети разстоянието м/у електродите както и степента на износване на положителния.
нормално трябва да бъде м/у 1 и 3 мм. дълъг и да е с правилна цилиндрична форма-да не е заоблен, конусовиден или изострен-все признаци на износване.
а нормалните обороти би трябвало да се движат между 850-1000
перфектната работа е керемиденочервен цвят.
черна със сухи сажди-признак за преобогатена смес.
бяла керамика-недостатъчно гориво.
черна с мазни сажди-консумация на масло.
отчети разстоянието м/у електродите както и степента на износване на положителния.
нормално трябва да бъде м/у 1 и 3 мм. дълъг и да е с правилна цилиндрична форма-да не е заоблен, конусовиден или изострен-все признаци на износване.
а нормалните обороти би трябвало да се движат между 850-1000
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Я, аз да запитам...
Докато се връщах от морето стана нещо с кошничката ми. На празен ход оборотите са ок. След като мина 10 км. някъде и примерно спра на сфетофар забелязах, че оборотите на празен ход са бая високи. Същото се получава, ако покарам малко със 90-100км/ч - след това празните обороти са високи. Ако загася колата и пак запаля мърка на нормални. Някаква идея?
П.С. Двигателя е PN 1,6
Докато се връщах от морето стана нещо с кошничката ми. На празен ход оборотите са ок. След като мина 10 км. някъде и примерно спра на сфетофар забелязах, че оборотите на празен ход са бая високи. Същото се получава, ако покарам малко със 90-100км/ч - след това празните обороти са високи. Ако загася колата и пак запаля мърка на нормални. Някаква идея?
П.С. Двигателя е PN 1,6
Последна промяна от Nova на Пет 20 авг 2004 13:07, променено общо 1 път.
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Карбурация?
Карбуратор е.
Карбуратор е.
Последна промяна от Nova на Пет 20 авг 2004 13:14, променено общо 1 път.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Нова,автоматичен ли е смукача?
вакум регулатор ...ама знам ли требе да се види. Screwy
за оборотите Ваското1 е прав.
неравномерен ход на моторетката може да се получи и от куп други работи/кабели,капачка....../ама в случая мисля,че като дигне оборотите ще стане 6. Drive
вакум регулатор ...ама знам ли требе да се види. Screwy
за оборотите Ваското1 е прав.
неравномерен ход на моторетката може да се получи и от куп други работи/кабели,капачка....../ама в случая мисля,че като дигне оборотите ще стане 6. Drive
Последна промяна от golfer на Пет 20 авг 2004 13:45, променено общо 1 път.
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
предполагам е автоматичен. Само незнам дали ще мога да го постигна в полеви условия.
Да ви се похваля, онзи ден заби десния мигач, тоест като го включа свети непрекъснато, но само когато съм на кръстовище спрял като тръгна се оправя - гледах като теле. Вечерта пипнах съединенията на кабеляците и се оправи, а и почистих 1-2 боклука от лоста. Дано не се появи пак.
Да ви се похваля, онзи ден заби десния мигач, тоест като го включа свети непрекъснато, но само когато съм на кръстовище спрял като тръгна се оправя - гледах като теле. Вечерта пипнах съединенията на кабеляците и се оправи, а и почистих 1-2 боклука от лоста. Дано не се появи пак.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е, значи сега съм ги уцелил оборотите, защото поне според оборотомера се движат точно в тези граници - 800-1000. Но като е студена колата се покачат и на 1000-1200 и точно това искам също да питам...това покачване от автоматичния смукач ли е нещо или пробем с карбуратора? Защото съм забелязал, че това покаване на оборотите се получава при незагрял двигател като подам повечко газ и в началото колата почва все едно да се дави и след това оборотите на презен ход са по-високи...като загрее вече го няма този проблем.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
смукача е автоматичен ако нямаш в колата лостче да го дърпаш, като на МОСКВИЧ-другата кола, някой път като не загрее колата не пуска последното зъбче и работи на полувключен смукач, пробвай като ти направи тая мизерия с високите обороти да дадеш 2-3 пъти рязко газ и виж дали няма да се успокоят оборотите. Другия момент, ако е от смукач, може и да е запецнал ....
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
аз залагам на комбинация м/у вакууми и лостова система.
като караш бързо известно време ползваш втората камера на карбуратора която се отваря в помоща на вакуум и се придържа от лостчета.
и сега-вакуума дърпа клеясалите лостчета които после не могат да се върнат в първоначално положение и оставят открехната втора камера.
положението се оправя като угасиш щото убиваш вакуума и лостчетата най после мирясват.
като караш бързо известно време ползваш втората камера на карбуратора която се отваря в помоща на вакуум и се придържа от лостчета.
и сега-вакуума дърпа клеясалите лостчета които после не могат да се върнат в първоначално положение и оставят открехната втора камера.
положението се оправя като угасиш щото убиваш вакуума и лостчетата най после мирясват.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Смукачът е автоматичен това и сигурно иначе като се получи тази работа с високите обороти като покарам още малко и се оправя, но то тогава и почва да загрява колата....ще пробвам с подаването на газ...но просто се чудех защото нещо ми изглежда като да се дави колата като не е загряла...настискам газта но тя не върви...въоще не дига оборотите и след като подам още повече газ все едно се отприщва и тръгва и след това като спра на место са вискои оборотите
Другата мизерия която прави е като е по-студено (есента или зимата) като запаля качва за 2 секунди до 2000 оборота и после изгасва
Другата мизерия която прави е като е по-студено (есента или зимата) като запаля качва за 2 секунди до 2000 оборота и после изгасва
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта