румолене в двигателя а при натискане на съединителя спира
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
jetta75 написа:Не е аксиален лагер, а лагерите на първичния вал на скоростната кутия.Тъй като при натиснат педал на съединителя този вал не се върти (отделяш ДВГ от предавателната кутия) При отпуснат педал и на свободна се върти първичния вал без да е "зацепен" с вторичния - изходящия и паразитния.Можеш да си караш много дълго време така.Но ако те дразни можеш да го отстраниш с присадка в трансмисионното масло наистина помага ако е руска или естествено 2 нови лагера на първичния вал който не са скъпи около 15лв но на майсторите обикновено не им се ремонтира ск.кутия.
колега - малко наизуст говориш - ако е твоята кутия която е 020 - това е от единствения съчмен лагер който е в тази кутия и се произвежда самo от FAG и номера му е "536906C" се намира на първичния вал откъм рога. А за твое инфо освен този лагер, откъм съеденителя е иглен и на този (1вичния) вал са сложени 3 и 4 скорост които пак са на иглени лагери - може и от тях да е но това е само за 020
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
d00mEr написа:Имам същия проблем. И майстора каза че е някакъв лагер в скоростната кутия. Сложи някакви добавки към маслото иииии дано се оправи.... Другия вариант бил смяна на кутията с такава на старо или ремонт на кутията но ремонта струвал повече от колата
Ще видим дали след добавката в маслото ще поутихне.
няма да утихне.....лагери на първичния вал...аз направо смених цялата скоростна кутия.....250 лв....за ремонт ми искаха 300....
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Stivi написа:didodi написа:jetta75 написа:Да вметна че на служебната ми кола - Пежо партнер с нов съединител шумът си остана.
Еми ако си беше сменил и аксиалния лагер ще да изчезне Аксиалния лагер е , не е нещо старшно , като сменяш съединител го смени и него
Интересно кой би бил толкова тъп да смени съединител и да остави стария лагер !? Лично мен ме съмнява така да е станало при колегата!
Смениха ми и на 2-те коли съединителите(уж пълни комплекти).При едната шума си го имаше и остана,а при другата се появи след 1000 км...
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
е значи може да е и от аксиален лагер и от лагера на първичния вал така ли да го разбирам?,може ли да се кара така с този шум на празен ход(понеже в движение при мен го няма,или поне не го чувам)и какво да очаквам евентуално за напред.......съединител,скорости или и двете,мисля да си купувам скоростна втора ръка,но предпочитам засега да изчакам и затовапитам понеже маистора ми каза твърдо скорости(днес пръска с нещо през горната тапа до жилото съединитела и шума временно утихна),но като чета тук постовете на колегите започвам да се колебая.......
този странен шум може да е от няколко неща:
Лагер на първичен вал
Аксиален лагер
разбит притискател
паничка на притискател
При лагера на първичния вал се ремонтират скорости и е ужасно избиването му от вала. Този лагер няма никакъв шанс да се счупи! външната му черупка е набита в корпуса на кутията а вътрешната е на вала. минуса му е че е с пластмасов сепаратор. започва да вие когато тази кутия е работила без масло.... това при 020 кутия
този шум го има и в движение и вие неистово! (сменил съм поне 10 такива лагера)
Аксиалния лагер при 020 е най малко вероятно да е ! това е едно мъъничко лагерче което седи в кутията на 5та скорост и когато му се подаде напрежение от педала натиска една пръчка която пък от своя страна натиска паничката на притискателя и т.н.
Аксиалния лагер при 084 02А и др. действа директно върху притискателя. при този тип съединител има голяма вероятност да е от него. Появява се луфт в лагера и ......
Притискателя на 020 кутия.... е малко гадна работа (щото е най навътре .....) Аз като бивш драгаджия съм имал случката да ми се рзбият нитовете и да се разпадне съединителя от притискателя има малка вероятност да е но все пак я има !.....
като обобщаване по темата :
Първо трябва да се уточни какъв тип е кутията и съединителя и след това да гадаем какво се случва по карантиите на съединителя или скоростите!
и понеже съм малко раздразнен не може така:
пациент по телефона :
" Докторе боли ме нещо под кръста докато ходя......май е по краката..."
и се почва едно мятане на боб и кокалчета да разбереме какво му е ..... дали не му убиват обувките или.... има проблеми с кокалите или..... мускулан треска....(не съм доктор )
за да има конкретен и точен отговор трябва да има и такъв въпрос!!!!!
Лагер на първичен вал
Аксиален лагер
разбит притискател
паничка на притискател
При лагера на първичния вал се ремонтират скорости и е ужасно избиването му от вала. Този лагер няма никакъв шанс да се счупи! външната му черупка е набита в корпуса на кутията а вътрешната е на вала. минуса му е че е с пластмасов сепаратор. започва да вие когато тази кутия е работила без масло.... това при 020 кутия
този шум го има и в движение и вие неистово! (сменил съм поне 10 такива лагера)
Аксиалния лагер при 020 е най малко вероятно да е ! това е едно мъъничко лагерче което седи в кутията на 5та скорост и когато му се подаде напрежение от педала натиска една пръчка която пък от своя страна натиска паничката на притискателя и т.н.
Аксиалния лагер при 084 02А и др. действа директно върху притискателя. при този тип съединител има голяма вероятност да е от него. Появява се луфт в лагера и ......
Притискателя на 020 кутия.... е малко гадна работа (щото е най навътре .....) Аз като бивш драгаджия съм имал случката да ми се рзбият нитовете и да се разпадне съединителя от притискателя има малка вероятност да е но все пак я има !.....
като обобщаване по темата :
Първо трябва да се уточни какъв тип е кутията и съединителя и след това да гадаем какво се случва по карантиите на съединителя или скоростите!
и понеже съм малко раздразнен не може така:
пациент по телефона :
" Докторе боли ме нещо под кръста докато ходя......май е по краката..."
и се почва едно мятане на боб и кокалчета да разбереме какво му е ..... дали не му убиват обувките или.... има проблеми с кокалите или..... мускулан треска....(не съм доктор )
за да има конкретен и точен отговор трябва да има и такъв въпрос!!!!!
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
колега,първо искрено ти благодаря за отговора,знам че не си''доктор по телефона'',като чета постовете на колегите със абсюлютно единтични симптоми и един казва от акс. лагер е,друг твърдо отстоява мнението,че не е(като вс. казват след ремонт какво се е оказало)трети твърдят,че карат така с години........а ходих при един маистор(доказан е) и ми каза-скоростна кутия и маи по евтиния вариант бил втора употреба.........започнах да променям постоянно мнението си-дали да карам известно врема така(след като и сменя маслото),да я оставя да я отворят данеби да се окаже акс.лагер или лагер на първичния вал,или да купя скорости втора употреба??? интересно ми е дали от липса на масло в нея може да се получи тоз шум?продава ли се лагера на първичния вал като резервна част или трябва да купя цяла кутия настаро само заради него-ето на тези вапроси немога да си отговоря .прочетох тук във форума колебливи мнения и за номера на кутията-едни казват че голф 3 1,6 75к.с с ABU код на мотора е със номер на СК- CNU 085,срешнах пост че еCHL,и още мннения за CHL 085. възможно ли е всички тези номера да се монтират на ABU мотора(утре ще погледна табелата в багажника,там го пишело и тоз номер)ако намеря отговор на тез въпроси ще взема наи точното решение за разрешаването на проблема иначе скоростите си влизат перфектно и ако не са появи шума на празен ход няма никакви признаци за повреда!
Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир
лагер на първичния вал преди да сменя съединителя беше така и като го смених пак ама немисе занимава
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 19:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир
Здравейте и от мен,позволих си да пиша тук защото и аз имам подобен проблем,само че на Vw бора 1.9 tdi pd 101 конски сили,чува се ромолене,което при натискане на педала за съединителя спира,на студен автомобил се чува по-силно,на загрята кола почти не се чува.Маслото в скоростите е сменяно(според предния собственик).Като стана студено времето шума е по-силен.И вече почвам да се притеснявам !
Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир
cwetelin_cwetanow написа:Здравейте и от мен,позволих си да пиша тук защото и аз имам подобен проблем,само че на Vw бора 1.9 tdi pd 101 конски сили,чува се ромолене,което при натискане на педала за съединителя спира,на студен автомобил се чува по-силно,на загрята кола почти не се чува.Маслото в скоростите е сменяно(според предния собственик).Като стана студено времето шума е по-силен.И вече почвам да се притеснявам !
при теб може да е още по-тежко (маховик)
nikolai_an написа:колега,първо искрено ти благодаря за отговора,знам че не си''доктор по телефона''......
аз май пак не разбрах каква е кутията и мотора
Ако е 085 по добре не се занимавай с ремонти а сменяй и си запази старата за части или я рециклирай при по добра финансова възможност! Тези кутии се трошат сериозно и са кът на всичкото отгоре
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир
И аз го имам тоя шум, при натиснат педал изчезва... Забелязал съм, че го прави когато си иска, без значение дали е загряла или студена. Кутията е 2Y и наскоро долях 500мл Total 75w90.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта