румолене в двигателя а при натискане на съединителя спира
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Не е аксиален лагер, а лагерите на първичния вал на скоростната кутия.Тъй като при натиснат педал на съединителя този вал не се върти (отделяш ДВГ от предавателната кутия) При отпуснат педал и на свободна се върти първичния вал без да е "зацепен" с вторичния - изходящия и паразитния.Можеш да си караш много дълго време така.Но ако те дразни можеш да го отстраниш с присадка в трансмисионното масло наистина помага ако е руска или естествено 2 нови лагера на първичния вал който не са скъпи около 15лв но на майсторите обикновено не им се ремонтира ск.кутия.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Stivi
- Мнения: 8293
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
didodi написа:jetta75 написа:Да вметна че на служебната ми кола - Пежо партнер с нов съединител шумът си остана.
Еми ако си беше сменил и аксиалния лагер ще да изчезне Аксиалния лагер е , не е нещо старшно , като сменяш съединител го смени и него
Интересно кой би бил толкова тъп да смени съединител и да остави стария лагер !? Лично мен ме съмнява така да е станало при колегата!
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Смяна на съединител означава смяна на комплект - притискател , феродов диск и аксиален лагер.Не съм писал смяна на :феродов: диск.Много подробно съм написал как деиства съединителя и ми е пределно ясно така че не ми обяснявайте колко е тъпо да си смениш съединител.Миналата година го сменихме на Партнера и то к-т VALEO.Буксуването спря но шумът на празен ход си остана.Боя се че който пише че е аксиален лагер не е запознат с ролята на съединителя в автомобила.
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Темата прерастна в спор.Ако обобщим можеш да караш така наистина много дълго време както писах.Но ако те дразни шума (който не е от ДВГ)при отпуснат педал на празен ход няма да го отстраниш със смяна на аксиално лагерче.Наистина не съм толкова лекомислен че да сваля ск.кутия и да си сменя само феродов диск както някои са разтълкували СМЯНАТА НА СЪЕДИНИТЕЛ.
- Gal
- Мнения: 1458
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Stivi написа:didodi написа:jetta75 написа:Да вметна че на служебната ми кола - Пежо партнер с нов съединител шумът си остана.
Еми ако си беше сменил и аксиалния лагер ще да изчезне Аксиалния лагер е , не е нещо старшно , като сменяш съединител го смени и него
Интересно кой би бил толкова тъп да смени съединител и да остави стария лагер !? Лично мен ме съмнява така да е станало при колегата!
аз мога да ти дам пример
уж "приятели даже"
не само стария лагер, а и стария притискателен диск бяха оставили...
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- radko tarikata
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 224 госта